تاریخ انتشار: شنبه, 01 آبان 1400 ساعت 09:43

بازیگر گاندو: از سرنوشت «محمد» بی خبرم!

صادقانه نمی دانم فصل سه ساخته می شود یا نه. درباره اینکه محمد زنده است یا نه هم چیزی نمی دانم.

به گزارش آخرین نيوز به نقل از فارس، علی افشار در ابتدا در خصوص تجربه بازی در سریال «گاندو» گفت: هر کاری مخالف و موافق دارد اما چیزی که درباره «گاندو» جالب است اینکه همه سریال را دیده اند.

وی درباره اینکه سری اول مجموعه بهتر از سری دوم بوده، بیان کرد: این موضوع سلیقه ای است و نمی دانم بر چه مبنایی این نظر را داده اند.

این بازیگر در این خصوص که آیا حضور پدرش باعث بازی او در گاندو شده، توضیح داد: من هیچوقت نگفتم یک نقش به من بدهید. من در دانشگاه تهران کارگردانی می خوانم و قرار بود در سریال به عنوان دستیار بابا باشم. من سابقه بازیگری داشتم و طی رفت و آمدهایی که داشتم به این نتیجه رسیدند که من دیالوگ بخوانم و کم کم بین بازیگران قرار گرفتم. در بین بازیگرانی هم که بودیم تنها کسی که تست داد من بودم.

وی درباره اینکه در ادامه بازیگری را ادامه می دهد یا سراغ کارگردانی می رود، گفت: نمی توانم این دو را از هم جدا کنم، کارگردانی را هم دوست دارم تجربه کنم. در سالهای دور فیلم کوتاه ساخته ام اما این کار را دوست دارم. در دانشگاه هم کارشناسی را تمام کرده ام.

بازیگر نقش داوود درباره تحقیقاتی که برای ایفای آن داشت، بیان کرد: تحقیق کردم که ببینم برای تبدیل شدن به داوود به چه فاکتورهایی نیاز دارم. من بعضی آدمها را برای نزدیک شدن به این بخش بررسی کردم، البته مامور امنیتی در دست و بالم نبود! منظورم آدمهایی است که شغل نظامی دارند. ما تا قبل از سریال اسلحه ندیده بودیم و مشاورانی هم برای این موضوعات داشتیم.

افشار علت استقبال از «گاندو2» تصریح کرد: نظر شخصی من درباره کسی که مخاطب این سریال بودم، این بود که همه با اعتقاد در این کار حاضر شده بودند. کار گروهی زمانی نتیجه می دهد که هرکسی وظیفه خود را به بهترین شکل انجام بدهد.

وی درباره اینکه آیا محمد زنده است و سری سوم گاندو ساخته می شود، گفت: صادقانه نمی دانم فصل سه ساخته می شود یا نه. درباره اینکه محمد زنده است یا نه هم چیزی نمی دانم.

افشار در خصوص ساخت سریال در شرایط کرونا اظهار کرد: دم همه بچه ها گرم، خدا هم به ما لطف کرد و در این 7، 8 ماهی که خیلی ها جرات نمی کردند از خانه شان بیرون بیایند، ما در لوکیشن های مختلف در ارتباط با 40 نفر مجبور بودیم بدون ماسک دیالوگ بگوییم. یک چیزی شبیه به معجزه بود که همه سالم هستند و چند نفری هم که گرفتند کرونایشان خفیف بود و خوب شدند. ماسکمان را توی جیبمان می گذاشتیم و به خدا توکل می کردیم.

علی افشار با بیان اینکه در فصل دوم تمرکز شخصیت داوود روی عملیات ها بود، درباره جدی ترین نقدی که درباره «گاندو2» شنیده، گفت: صادقانه نقدها را دنبال نکردم.

وی در پایان گفت: به همکاران عزیز خسته نباشید می گویم. به پدرم اول از همه خسته نباشید می گویم. تیم تولید و تهیه خیلی خوبی که داشتیم. گاندو یک کار گروهی بود و از کوچک ترین عضو گروه تا کارگردان همه دست به دست هم داده بودند.

«سریالیست» به تهیه‌کنندگی محمد باریکانی و مجتبی فرجی و با اجرای پدرام کریمی کاری است از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک که پنجشنبه‌ها ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه یک پخش می شود.

769 نمایش

نظر دادن