تاریخ انتشار: شنبه, 26 تیر 1400 ساعت 12:19

رضا رشیدپور در کیش چه می‌کند؟ +ویدئو

مجری مطالبه‌گر تلویزیون که می‌گوید به سبب احوال شخصی و جسمی، در جزیره کیش زندگی می‌کند، گفته است که می‌خواهد مطالبه‌گری را در اینستاگرام ادامه دهد و در اولین لایو خود به دفاع از طرح توریسم درمانی "سرمایه‌گذاران جزیره کیش" پرداخت.

به گزارش آخرین نیو به نقل از تسنیم، رضا رشیدپور 2 روز پیش لایوی در اینستاگرامش برگزار کرد و گفت که چند سالی است به سبب احوال شخصی و جسمی، در جزیره کیش زندگی می‌کند. او که تبریزی است به گفته خودش در اصفهان هم زندگی کرده و حالا خودش را در صفحه مجازی‌اش، یک "کیش‌وند" معرفی می‌کند.

پخش برنامه "سیم آخر" به تازگی تمام شده و او این روزها در تلویزیون برنامه‌ای ندارد.

 

رشیدپور در این لایو به دنبال‌کنندگانش اعلام کرد که از این پس حرف‌های مردم را در اینستاگرام پیگیری و مطالبه خواهد کرد.

او نخستین لایو مطالبه‌گرانه‌اش را با انتقاد از نوع گفتار و عملکرد وزیر بهداشت و سخنگوی این وزارتخانه آغاز کرد و گفت: "درست است که آماج خواسته‌ها و اعلام نیازها و توقعات و حتی انتقادات شَدید، بیش از یک سال و نیم است وزارت بهداشت را مورد هدف قرار داده و به نوعی آدم را خسته می‌کند اما این دوستان باید در هر شرایطی عصبانیت و خشم خودشان را کنترل کنند. می‌دانید چرا منِ رضا رشیدپور سخنگوی وزارتخانه نشدم و چرا وزیر نشدم؟ چون اولاً نه علم و دانشش را دارم و نه می‌توانم در بحران و عصبانیت، بر فشارهای روحی‌ام فائق آیم."

در این حال برخی از مخاطبان می‌نوشتند: "آقای رشیدپور ماست‌مالی نکنید!" که او چند بار گفت بگذارید صحبت کنم می‌بینید که ماست‌مالی نمی‌کنم.

شاید این نوع مواجهه مخاطبین به جهت حمایت‌های پیشین او از رئیس‌ دولت‌های یازدهم و دوازدهم باشد. رشیدپور سال 1392 مجری همایش‌های انتخاباتی حسن روحانی بود و بعد از روی کار آمدن او، توانست بعد از مدتی ممنوع‌التصویری، در اسفندماه 1394 به تلویزیون برگردد.

مجری "حالا خورشید" در ادامه این لایو ایستاگرامی به دفاع از پیشنهاد "سرمایه‌گذاران کیش" به وزارت بهداشت برای تأمین هزینه برقراری "توریسم واکسیناسیون کرونا" در این جزیره پرداخت و با اشاره به اینکه این پیشنهاد مورد موافقت این وزارتخانه واقع نشده است، سؤالاتی را در این خصوص از وزارت بهداشت مطرح و طلب پاسخ کرد.

او در این باره گفت: "آقای وزیر بهداشت من در جزیره کیش زندگی می‌کنم؛ یک سؤالی بپرسم قبل از اینکه وزارتتان تمام شود به این پرسش پاسخ دهید. چند ماه پیش تعدادی از سرمایه‌گذاران معتبر و خوش‌نام جزیره کیش دور هم جمع شدند و گفتند با هم پول گذاشته‌اند تا واکسن خریداری کنند و اول به کسانی که در صنعت گردشگری و سپس به کیش‌وندها که تعدادشان به 40 هزار نفر نمی‌رسد، واکسن رایگان تزریق شود. واقعاً این اتفاق می‌افتاد بهتر از این نبود که هم‌وطنان ما به ارمنستان و ترکیه بروند و در آنجا واکسن تزریق کنند و پولشان را به آنجا ببرند؟ ظاهراً وزارت بهداشت با این پیشنهاد مخالفت کرده؛ واقعاً چرا؟ شما برای این صنعت گردشگری، کاسبی و سرمایه‌گذاری چه باقی گذاشتید؟ سرمایه‌ها از بین رفته و هتل‌ها خالی و همه چیز نابود شده است. این روزها تصویر این هجوم به ارمنستان و ترکیه را برای تزریق واکسن می‌بینید چه حالی به شما دست می‌دهد؟"

رشیدپور پس از ورشکسته توصیف کردن کاسبان جزیره کیش، پای ایرلاین‌ها را هم به میان کشید و گفت: "بنا بر دستور ستاد کرونا، بلیت‌های هواپیماها 60 درصدِ ظرفیت، فروش می‌روند و چه اتفاقی افتاد؟ قیمت بلیت‌ها سرسام‌آور بالا رفت و ما تعداد صندلی‌های هواپیماهایمان کاهش پیدا کرد اما می‌توانستیم از سرمایه‌گذاران کیش بخواهیم تا هزینه تست پی‌سی‌آر را به مسافران سوبسید بدهند تا هواپیماها با ظرفیت 100 درصدی پرواز کنند تا گردشگری جزیره کیش نخوابد."

اعلانات واتساپ رشیدپور در فیلم لایوی که در صفحه‌اش قرار داده است، نشان می‌دهد که او یکی از اعضای کانال "انجمن سرمایه‌گذاران" است.

1243 نمایش

نظر دادن