AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: دوشنبه, 29 دی 1399 ساعت 08:36

فریبا نادری: بعد از ابتلا به کرونا از بازیگری می‌ترسم

در قبال بازگشایی سینماها هم نظر من همچون برگزاری جشنواره فیلم فجر است، مخصوصا وقتی در سالنهای سینما پروتکلهای بهداشتی به خوبی و به درستی رعایت می شوند. وقتی تمامی تولیدات سینمایی به کارشان ادامه می دهند دلیلی نمی بینم که سینما بسته باشد.  

فریبا نادری بازیگر سریال «ستایش» در گفت‌وگو با میزان، پیرامون مجموعه فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: بعد از مدت‌ها این روزها برای حضور در یک اثر سینمایی قرارداد بسته‌ام، منتها به دلیل عدم اطلاع رسانی توسط پروژه هنوز نمی‌توانم از نام اثر یا کارگردان حرفی بزنم.

وی در همین راستا ادامه داد: البته در سریال ماه رمضانی «دوزخ، برزخ، بهشت» به کارگردانی «سعید سلطانی» به ایفای نقش پرداختم که سال آینده از شبکه سوم سیما روی آنتن خواهد رفت.

بازیگر سریال «ستایش» درباره حضورش در جشنواره فیلم فجر سال جاری افزود: چند فیلم برای فجر امسال داشتم اما متاسفانه هیچکدام از آنها به مرحله نهایی نرسیدند و در کل امسال در جشنواره فیلم فجر غایب خواهم بود.

وی درباره برگزاری جشنواره فیلم فجر با وجود ادامه شیوع کرونا اضافه کرد: از نظر من وقتی همه کارها سر جای خودشان به فعالیت ادامه می دهند برگزاری جشنواره فیلم فجر در تعداد آمار کرونا تغییر خاصی ایجاد نمی کند. وقتی همه مشاغل بازگشایی شدند طبیعتا برگزاری جشنواره فیلم فجر چندان خطرناک نیست و من با برگزاری آن در شرایط فعلی موافقم.

این بازیگر سینما و تلویزیون در همین رابطه ادامه داد: در قبال بازگشایی سینماها هم نظر من همچون برگزاری جشنواره فیلم فجر است، مخصوصا وقتی در سالنهای سینما پروتکلهای بهداشتی به خوبی و به درستی رعایت می شوند. وقتی تمامی تولیدات سینمایی به کارشان ادامه می دهند دلیلی نمی بینم که سینما بسته باشد.

وی با نقد مسافرت های بین شهری در دوران کرونا تاکید کرد: من چند روز پیش گزارشی را از تلویزیون دیدم که با برخی از مسافران در جاده شمال مصاحبه می شد و آنها به هر دلیلی می خواستند که سفر بروند. به نظر من وقتی خودمان رعایت نمی کنیم چطور انتظار داریم که این بیماری ریشه کن شود.

نادری در همین رابطه ادامه داد: تعداد زیادی از افراد در ایام بیماری کرونا جانشان را از دست دادند، بسیاری هم به واسطه بیماری ضررهای زیاد مالی و روحی دیده اند، به نظر من عدم رعایت بهداشت و یا سفر کردن در دورانی که هنوز کرونا وجود دارد یک بی اخلاقی بزرگ محسوب می شود.

وی دلیل کم کاری خود در سال جاری را اینگونه بیان کرد: بعد از ابتلا به بیماری کرونا که بسیار هم شدید بود، از جلوی دوربین رفتن می ترسیدم و همین باعث شد تا مدتی کار قبول نکنم، این بیماری بسیار خطرناک و اصلا شوخی بردار نیست، ما نمی توانیم با سهل انگاری بار دیگر باعث افزایش تعداد مبتلایان شویم.

نادری خاطرنشان کرد: امیدوارم همه ما با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی باعث شویم تا با آغاز سال نو این بیماری از بین برود، طبیعتا من هم علاقمند به حضور در سینما و تلویزیون هستم، مدتهاست بازی نکرده ام و همین باعث شده بی نهایت دلتنگ بازی باشم، به همین دلیل امید دارم تا سال آینده بی ترس از بیماری و به راحتی جلوی دوربین بروم.

2353 نمایش