AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: سه شنبه, 04 شهریور 1399 ساعت 10:34

بازداشت کارگردانی که قصد تجاوز به خانم بازیگر را داشت!

ساناز طاری با انتشار ویدئویی اعلام کرد کارگردانی که قصد تجاوز به او را داشته، بازداشت شده است.

ساناز طاری بازیگر سریال «پدر» و «شمعدونی» و فیلم «گشت ارشاد۲» چندی قبل عکس بدون حجابش را منتشر کرد و بعد از چند روز در گفتگویی اظهار کرد که روز آخر بستن قرارداد کاری وقتی برگه قرارداد را دستش دادند فرد مورد نظر علنا خواست او را خفت کند و فقط خدا را شکر کرد که توانست در آن لحظه پیشنهاد شیطانی تهیه‌کننده و کارگردان، قدرتی پیدا کند که از آنجا فرار کند.

به گزارش آخرین نیوز، البته یقیناً این بازیگر همانند برخی همکاران خود، متوجه نیست که در بوجود آمدن اتفاقات این چنینی خودش هم مقصر است؛ در اینکه فلان کارگردان باید مجازات سختی شود تا هیچ کس چنین افکار شومی به سرش نزند، شکی نیست.

اما بازیگران هم متوجه باشند که با انتشار عکس های بسیار زننده و خارج از عُرف خود و تفاوت 180 درجه ای با آنچه که در قاب تلویزیون دیده می شوند، در حقیقت به نوعی متجاوز به حقوق مردم هستند؛ تجاوز در هر صورت جنایت است؛ شمایی که با عکس های زننده در فضای مجازی ظاهر می شوید چرا لحظه ای به این فکر نمی کنید که شما هم متجاوز هستید؟! ؛ متجاوز به پسرانی که به دلیل مشکلات اقتصادی نمی توانند ازدواج کنند از طرفی ایمان خود را نمی خواهند از دست بدهند و حال باید طنازی بازیگران را در فضای بیرون از قاب تلویزیون در فضای مجازی و حقیقی ببینند. 

از این گذشته، رعایت حجاب حداقلی بهترین راهکار برای کم کردن نگاه های حوس آلود به انسان است؛ پس خودتان هم مقصر هستید. ( ناگفته نماند عکسی که از این خانم بازیگر برای این خبر در قسمت بالا الصاق شده است یکی از معدود عکس های به اصطلاح باحجاب! وی در فضای غیر سینما و تلویزیونی است)

باید قبول کرد دختران و البته پسرانی که بدون حجاب در جامعه ظاهر می شوند، همانند این است که فردی با یک خودروی بوگاتی در محله های فقیر جامعه دور دور کند تا همه حسرت بخورند، مانند این است که در مقابل گرسنگان، برّه بریان بخوریم و آنها هم فقط نظاره گر باشند.

متاسفانه امروز در جامعه ما، به دلیل مشکلات اقتصادی که بخش اعظمی از آن دست پرورده دولت تدبیر و امید! است، ازدواج دختران و پسران هموطن ما بسیار سخت شده؛ این جوان باید چه کند؟! باید منکر غریزه جنسی خود شود؟!

خدمات دولت تدبیر و امید هم که در تدبیر برای جوانان و ایجاد امید برای مجردها بی نظیر است!

در ادامه ویدئوی مصاحبه این بازیگر درمورد تجاوز را تماشا کنید.

 

رسانه

2864 نمایش