تاریخ انتشار: جمعه, 16 اسفند 1398 ساعت 20:13

دسته گل جدید رسانه ملی؛ این قسمت سام درخشانی! +عکس

مدیران رسانه ملی در حال صرف امکانات و بودجه بیت المال برای هنرمندانی هستند که جدای از بی هنری در این حوزه، نه تنها رفتار مناسبی از خود بروز نداده بلکه اتفاقا سابقه بازی در پازل دشمن هم دارند.

شب گذشته اولین قسمت از مسابقه جدید «ایران» با اجرای سام درخشانی از شبکه یک سیما به نمایش درآمد. فارغ از بحث ورود به محتوا و کیفیت مسابقه، آن چیز که بیش از همه تحملش سخت بود، ناشی گری آقای بازیگر تازه مجری شده بود که با یک اجرای کاملا مصنوعی و اصطلاحا نچسب کار را پیش برد. اجرایی که نه تنها اهل فن بلکه حتی کسانی هم که با برنامه های تلویزیونی بیگانه بودند این سطح از ناشی گری را متوجه می شدند و البته که باید دید ایشان چه دستمزدی را برای این اجرا دریافت کرده اند؟

اما نکته دوم که بیشتر از ناشی گری سام درخشانی جلب توجه کرد و باعث ناراحتی شد آن است که مدیران رسانه ملی در حال صرف امکانات و بودجه بیت المال برای هنرمندانی هستند که جدای از بی هنری در این حوزه، نه تنها رفتار مناسبی از خود بروز نداده بلکه اتفاقا سابقه بازی در پازل دشمن هم دارند. با مرور صفحه اینستاگرام سام درخشانی، تصویر سیاه و شهره شده «صدای آبان ۹۸» کاملا رخ نمایی می کند که آقای بازیگر در کنار انتشار آن تصویر، متن بلندبالایی هم به ظاهر در حمایت از مردم نوشته است.

در بخشی از نوشته درخشانی آمده است: «در این روزهای تلخ که از پسِ آبان ۹۸ گذشته‌است، لحظه‌ای چهره‌ی جوانانِ جان‌باخته، مردمان زخم‌خورده، مادران داغدار و پدران بی‌تاب از برابر چشم دور نمی‌شود. جوانانی که خونِ پاک آن‌ها با بی‌تدبیری بر خاک ریخته شد و با انتساب‌شان به بیگانگان سعی بر نادیده گرفتن‌شان شده‌است. مردمانی که امروز از پسِ غبارِ غلیظِ بی‌خبری و بی‌ارتباطی، نام و نشانِ یکان یکان‌شان آشکار می‌شود، به کدام گناه کشته شده‌اند؟... هم‌چنان برآنید تا با خشونت، مردم را از ابتدایی‌ترین حقوق انسانی و بدیهی‌ترین نیازهای شهروندی‌شان محروم کنید؟»



این نوع نوشته‌های به ظاهر مردمی بارها و بارها پاسخ داده شده و در این مجال قصد پاسخگویی به آن نیست اما ظاهرا مدیران صداوسیما قصد ندارند یک بار برای همیشه عزم کنند تا برای همیشه حرمت ملی بودن این رسانه را حفظ کنند و گزینه استفاده از حاشیه سازان را قلم بگیرند. اساسا چرا رسانه ملی باید به جایگاهی برای رشد و میدان داری سلبریتی‌ها تبدیل شود که هم از سطح کاملا گمنامی خود را به شهرت و ثروت نجومی برسانند و هم در بزنگاه‌ها به نظریه پردازی های خاص و هماهنگ علیه کشور بپردازند! جالب آنجاست که حتی بعد از افشای واقعیت درونی این سلبریتی‌ها، این افراد بدون هیچ ناراحتی و نگرانی به عنوان بازیگر، مجری، کارشناس و یا مهمان به آنتن برمی‌گردند و ادامه کار می‌دهند! آیا مدیران رسانه ملی پاسخ این ابهامات را می دهند؟

منبع: جهان

3076 نمایش

نظر دادن