تاریخ انتشار: دوشنبه, 12 اسفند 1398 ساعت 13:20

"رامبد جوان" مردم را با کرونا تنها گذاشت!

رامبد جوان، کمدین و از چهره‌های سینما و تلویزیون کشورمان که سازنده برنامه مشهور "خندوانه" نیز هست، در آخرین پست اینستاگرامی خود اعلام کرد که فعلا برنامه خندوانه را نمی‌سازد!  

جوان در این پست نوشته است:

"فصل جدید خندوانه بماند برای روزهایی که بی‌دغدغه‌تر زیر یک سقف جمع می‌شویم.

بماند برای روزهایی که با خیال آسوده، نفس عمیق می‌کشیم.

بماند برای روزهایی که اگر یکی از ما عطسه کرد، دیگران با صدای بلند به او بگویند: عافیت باشه.

بماند برای روزهایی که من و گروهم هم دل خوش داشته باشیم که بخواهیم با شما تقسیم کنیم.

بماند برای روزهای بهتر.

خندوانه بماند برای روزهایی دورتر.

به امید عافیت، سعادت و همدلی.

دلتنگ شما، رامبد جوان

دهم اسفند سال نود و هشت"!

*این اعلام آقای جوان در حالیست که پیش از این اعلام شده بود فصل جدید خندوانه ساخته خواهد شد.

اما غیر از تمام این اعلامیه‌ها نیز انتظار عمومی این بود که آقای جوان بعنوان کسی که در رسانه ملی برنامه‌های طنز و پر مخاطب را می‌سازد؛ در این روزهای شیوع بیماری و مشکلات دیگر که مردممان نیاز بیشتری به روحیه و شادابی دارند؛ به کمک مردم بیاید نه اینکه نیستی و نبود خود را اعلام کند.

آیا این حق مردم نیست که وقتی مخاطب یک سازنده یا کمدین می‌شوند، پول‌های خود را به سمت کارهای او و تبلیغاتش روانه می‌کنند و باعث ثروتمندی او می‌شوند؛ در روزگار مشکلات نیز پاسخ اینهمه محبت خود را ببینند؟!

آقای جوان آیا می‌داند که زندگی توأمان در ایران و کانادا و اینهمه بهروزی خود را وامدار و مدیون همین مردمی است که آنها را در روزگار مشکلات تنها گذاشت؟

این انتظار زیادی نبود که رامبد جوان هم مثل "مهران مدیری" در کنار مردم باشد و حتی در روزهای شیوع بیماری نیز برای مردم، برنامه‌های شاداب بسازد.

همانطور که برخی چهره‌ها و کمدین‌های سینما و تلویزیون در دهه شصت نیز هنگام بمباران‌ها؛ در پناهگاه برای مردم استندآپ کمدی اجرا می‌کردند و به مردم روحیه می‌دادند.

منبع: مشرق

3329 نمایش

نظر دادن