تاریخ انتشار: چهارشنبه, 25 دی 1398 ساعت 09:59

محسن تنابنده: به خاطر توهین به باران کوثری دیگر با تلویزیون کار نمی‌کنم!

محسن تنابنده بازیگر، فیلمنامه نویس و کارگردان سینما و تلویزیون که این روزها مشغول تصویربرداری قسمت جدید «پایتخت» است اعلام کرد در پی حواشی توهین به سینماگران در صداوسیما، دیگر با تلویزیون همکاری نخواهم کرد.  

فیلم نیوز نوشت: محسن تنابنده نویسنده و بازیگر سریال «پایتخت»، به بهانه توهین(!) در یکی از برنامه های تلویزیون علیه مسعود کیمیایی، رخشان بنی اعتماد و باران کوثری گفته است: «در پی توهین هایی که به رخشان بنی اعتماد و باران کوثری در تلویزیون رخ داد می خواهم اعلام می کنم که پس از پایان تصویربرداری «پایتخت ۶» دیگر هیچ همکاری با تلویزیون نخواهم داشت و دیگر هم در هیچ سریال تلویزیونی بازی نخواهم کرد و حتی به عنوان نویسنده هم با تلویزیون همکاری نخواهم کرد. هم اکنون هم چاره ای جز ادامه تصویربرداری «پایتخت ۶» نداریم و گرنه می خواستم همین الان همکاری ام را با تلویزیون به اتمام برسانم».

هرچند نمک نشناسی سلبریتی‌ها نسبت به صداوسیما موضوع تازه‌ای نیست اما تنابنده باید به وقت پشیمانی و دلتنگی اش برای کار در تلویزیون این اظهارنظرش را به یاد بیاورد.

ظاهرا تنابنده هم مانند قلقلی و چند مجری گمنام تلویزیون سعی کرده است تا در موضوع فریبکارانه دلسوزی برای جانباختگان سانحه هوایی کم نیارود و به کمیپن «تحریم تلویزیون» بپیوندد.

1251 نمایش

نظر دادن