تاریخ انتشار: سه شنبه, 24 دی 1398 ساعت 10:56

"حامد بهداد" تغییر شغل داد!

حامد بهداد، از بازیگران سینما، اخیراً در استوری اینستاگرام خود با اشاره به وقوع چند تجمع با شعارهای ساختارشکن که به بهانه اصابت غیر عمد هواپیمای اوکراینی شکل گرفتند؛ نوشت:‌

"مشاهده اعتراض دانشجویان و مردم علیه دروغ و دروغگویی نقطه‌ی عطف است. اگرچه 150 هموطن و میانشان دانشجویان ایرانی در این حادثه جان باختند اما خونشان پایمال دروغگویی نشد. این روش که هر بار دروغی بسازید و بخوردمان دهید باید خاتمه یابد. که ای‌کاش این مصیبت آخر دروغ بود. حامد بهداد"!

 

*میزان احساس آزادی و البته دشمنی این فرد در چه حدی بوده است که بدون اشاره به خانواده‌های سوگوار ماجرای هواپیمای اوکراینی؛ چند تجمع خیابانی که در آنها شاهد شعارهای ساختارشکن و حتی پاره شدن تصاویر شهید حاج قاسم سلیمانی بودیم را "نقطه عطف" معرفی می‌کند؟!

و آیا این جز دعوت مردم و معترضین به خیابان و آتش و خون است؟!

در کدام کشور جهان یک چهره سینمایی یا سلبریتی به خود اجازه می‌دهد که از تظاهرات علیه حاکمیت و از اغتشاشی که منجر به توهین به مبانی آن کشور شده است حمایت کند و جالب آنکه همچنان از مواهبی مثل "ندادن مالیات" و اکران فیلم‌هایش متنعّم باشد؟!

ما حتما طرفدار بستن دهان منتقدان نیستیم و در مقوله سیاست و فرهنگ و امنیت، نخستین جایگاه را جایگاه خواص و روشنفکران می‌دانیم.

اما "نقطه عطف نامیدن یک اغتشاش ساختارشکن" که سفیر انگلیس هم جزو صحنه‌گردانان آن بوده است؛ یقینا نیاز به بررسی قضایی و امنیتی دارد و اگر اینگونه نباشد؛ عملا شاهد تنها گذاشتن نظام اسلامی و پشت پا زدن به خون پاک شهدا خواهیم بود.

جدای از این باید به آقای بهداد یادآوری کرد که این سپاه پاسداران بود که با بیان حقیقت ماجرا و بر عهده گرفتن مسئولیت، اجازه نداد خون کشتگان حادثه تلخ هواپیمای اوکراینی پایمال شود نه یک مشت اراذل ساختارشکن که به هر بهانه‌ای پا به خیابان می‌گذارند و علیه نظام اسلامی شعار می‌دهند.

و ما نمی‌دانیم چرا حامد بهداد به جای تشکر از این حرکت مسئولانه و البته همدردی با خانواده‌های عزیز کشتگان، مشغول دمیدن بر "آتش خیابان" است؟!

در اینجا همچنین بایستی به حامد بهداد و امثال او یادآوری کرد که تنها دروغ اثبات شده در روزهای فعلی جامعه ایرانی که مسئولیت آن هنوز بصورت رسمی بر عهده گرفته نشده است؛ دروغ انتخاباتی سلبریتی‌هایی من‌جمله شخص آقای بهداد به مردم است که منجر به گرانی‌های اخیر شد. نه حادثه هواپیمای اوکراینی که با مسئولیت‌پذیری و بیان علت آن تصادف غیر عمد برای مردم، همراه شد.

فلذا چیزی که باید خاتمه یابد، دروغگویی و پول‌بازی کسانی از سلبریتی‌هاست که جامعه ایرانی را با آلام و دردهای زیادی همراه کرده است و می‌رود تا به معضلات امنیتی هم بیانجامد.

سلبریتی‌هایی که پول مردم ایران را کرور کرور می‌ستاندند و در "لاو استریت"های خارج از کشور خرج می‌کنند اما تنها هنری که برای مردم خودشان به خرج می‌دهند؛‌ ریختن نمک روی زخم و سیاه‌نمایی از اوضاع کشور است. هنری که البته اخیراً به سربازی برای دانلد ترامپ هم آراسته شده است!

منبع: مشرق

1010 نمایش

نظر دادن