تاریخ انتشار: سه شنبه, 17 دی 1398 ساعت 08:24

داریوش ارجمند: برای جشن گرفتن در روز انتقام سپاه لحظه شماری می‌کنم

بازیگر نقش مالک اشتر اعتقاد دارد، شهادت حاج قاسم به مانند همان لحظه ای است که مالک اشتر به شهادت رسید و فرمان امیرالمونین در دستانش بود.

به گزارش تسنیم، بازیگری است که به نقش های مختلفی از جمله مالک اشتر سریال "امام علی(ع)" او را می شناسیم؛ داریوش ارجمند. او در برنامه فرمانده رادیو تهران گفت: صحبت کردن درباره "حاج قاسم" برایم خیلی سخت است و راه گلویم از تاثر و تالم بسته شده است. احساس می کنم پشتم شکسته اما نباید غصه خورد.

وی خاطرنشان کرد: وقتی به تشییع های باشکوه و سیل خروشان جمعیت نگاه می کنم جوانانی به چشم می آیند که همه شان می گویند من قاسم سلیمانی ام. این را بدانید که اسلام با رفتن مالک اشتر در زمان خود حضرت علی متوقف نماند و نمی ماند. نمی دانم واقعا از این مرد چه بگویم رفت به خیل دوستان و همرزمانش همچون شهید کاظنی پیوست.

ارجمند تاکید کرد: سردار سلیمانی به اعتقاد من یک سپاه، لشکر و ارتش بود. من منتظر آن ضربت سپاه قدس و سپاه ارتش ام؛ آن شادی که باید بکنیم به روزی برمی گردد که انتقام این مرد بزرگ را می گیرند.

وی در خصوص شباهت شهادت مالک اشتر و شهادت "حاج قاسم" گفت: شهادت قاسم سلیمانی به مانند لحظه شهادت مالک اشتر است که فرمان حضرت علی(ع) در دستانش بود و دستش به زمین نیفتاد سردار سلیمانی هم همین طور است. سردار سلیمانی به خاک نیفتاده؛ او یک روح و جان بود و از دست نرفته است.

بازیگر مالک اشتر سریال "امام علی(ع)" افزود: این بشارت را قرآن کریم به ما داده که آنها نمی میرند و زنده اند و نزد خداوندشان روزی می خورند. شما نگاه کنید قاسم سلیمانی با این تکفیری ها و داعشی ها چه کرد. من به امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری تبریک و تسلیت می گویم.

1053 نمایش

نظر دادن