تاریخ انتشار: شنبه, 09 آذر 1398 ساعت 12:56

تسلیت یک "سلبریتی" به مردم ایران

مهدی پاکدل، از سلبریتی‌های حامی روحانی، بازیگر و مدل لباس، به تازگی در یک پست اینستاگرامی با انتشار عکسی با محتوای پاییز نوشت: "برای پاییز امسال رنگی نمانده..."!

او همچنین در ادامه از سه هشتگ آبان، ایران و "تسلیت" استفاده کرده است.

در نظرات این پست نیز جملاتی مثل "پاییز امسال رنگ خون میده"، "سلبریتی‌ها باید با مشتهای گره کرده به خیابان بیایند"، "پاییز خونین" و... دیده می‌شود.

*تسلیت آقای پاکدل از این جنبه حائز اهمیت و البته تعجب است که او از حامیان اصلی آقای روحانی بوده و با "رأی‌سازی" برای اصلاح‌طلبان و اعتدالیون؛ در وضع موجودی که دامنگیر مردم و کشور شده دخیل است.

راه رفع این دخالت و شرمندگی نیز نه ابراز تسلیت که "عذرخواهی" از مردم و کشور، ارائه توضیح و تلاش برای اصلاح امور است.

تا از آلام مردم که بواسطه سوء تدبیرهای دولت بروز کرده‌اند کاسته شود و از همه مهمتر اینکه چنین وضعیتی دوباره پیش نیاید و یک دولت پنهانکار و ایضا نامعتقد به "نظارت بر قیمت‌ها" با حمایت سلبریتی‌ها روی کار نیاید.

البته در اغتشاشات اخیر در کشور اتفاقات تلخی رخ داد که اسباب تأسف و تأثر بود ولی بیان این تأسف و تأثر فقط مختصّ مردم عزیز است نه متعلق به کسانی که خود باعث و بانی این وضعیت هستند.

گفتنیست، برخی دیگر از سلبریتی‌ها نیز در روزهای اخیر و در صفحات اجتماعی خود، مفاهیمی را با محتوای تسلیت و مثلا نواختن آهنگ "از خون جوانان وطن" منتشر کردند.

این سلبریتی‌ها البته از نقش خود در قبال وضع موجود هیچ سخنی نمی‌گویند.

منبع: مشرق

921 نمایش

نظر دادن