تاریخ انتشار: شنبه, 29 تیر 1398 ساعت 11:45

جنجال‌های سحر قریشی؛ از منقلب شدن در ورزشگاه تا تبلیغ حجاب!

سحر قریشی، بازیگری است که هر چند وقت با حاشیه‌ای جدید بر سر زبان‌ها می‌افتد. چند روز قبل هم با اظهارنظر جالبی درباره تبلیغ حجاب توجهات را به خود جلب کرد.

آخرین: به همین بهانه‌ نگاهی به حواشی زندگی این بازیگر خواهیم داشت. با ما همراه باشید.

شهرت یک شبه سحر قریشی


سحر قریشی با نقش یلدا در سریال دلنوازان یک شبه ره صد ساله را طی کرد. وی بعد از این سریال در فیلم‌های سینمایی زیادی بازی کرد اما هیچ‌گاه از حد یک بازیگر گیشه فراتر نرفت و نتوانست به جایگاهی در بازیگری سینما دست یابد. قریشی در فیلم‌هایی نظیر ایکس‌لارج، همه چی عادیه، خالتور، نیوکاسل، آبنبات چوبی، رسوایی ۲، من و شارمین، پنج ستاره، گشت ارشاد و.... ایفای نقش کرده است.
گاف‌های حیرت‌آور استاد قریشی!

سحر قریشی در برنامه دید در شب رشیدپور گاف های عجیبی داد که حیرت‌آور بود. رشیدپور عکس سرافراز (رییس سابق صداوسیما) را نشان سحر قریشی می‌دهد و وی می‌گوید نمی‌شناسم. کوئنتین تارانتینو را نشان می‌دهد، می‌گوید نمی‌شناسم. فرانسیس فورد کاپولا سازنده پدرخوانده را نشان می‌دهد می‌گوید نمی‌شناسم. رشیدپور فیوز می‌پراند و می‌گوید بابا کاپولا، پدر خوانده… سحر می‌گوید آخی بمیرم چقدر پیر شده، رشیدپور که در حال سقوط به اعماق فاجعه است می‌گوید این آل پاچینو نیست، کاپولاست!
زندگی پُرحاشیه خانم بازیگر

زندگی خصوصی سحر قریشی همواره حواشی زیادی داشته است. وی چند سال قبل در یک برنامه اینترنتی با اعلام جدایی از همسر اولش گفت با یک خواننده نامزد کرده است. ولی بعد از چند وقت در اظهارنظر متفاوتی اعلام کرد که قصد ازدواج ندارد. سال قبل هم حواشی زیادی درباره وی و یک فوتبالیست منتشر شد که علی‌رغم واکنش برادرش، خودش ترجیح داد که سکوت کند.
سحر قریشی مبلغ حجاب می‌شود!

سحر قریشی درباره حجاب گفت: آمدند توهین کردند و گفتند همه هنرمندان دارند علیه حجاب اجباری کمپین درست می‌کنند و صحبت می‌کنند، شما داری روسری تبلیغ می‌کنی؟ معلوم است که تبلیغ می‌کنم.
امنیت یک زن، پوشش آن است. اگر می‌خواهی در ایران امنیت داشته باشی باید حجاب کنی؛ حالا بگذریم که قانون ما هم است.
منقلب شدن سحر قریشی در ورزشگاه‌ها

قریشی در اظهارنظر عجیبی وقتی با این پرسش روبرو شد که آیا فوتبال دوست ندارید، گفت: چرا فوتبال را دوست دارم و فوتبال نگاه می کنم اما علاقمند نیستم برای تماشای بازی به زمین فوتبال بروم. او ادامه می دهد: «دوست ندارم بروم استادیوم. از اینکه کنار تعداد زیادی آقا قرار بگیرم منقلب می‌شم، احساس امنیتم رو از دست می دهم. کاملاً موافقم که اجازه نمی دهند خانم به استادیوم بروند. »
وی چند روز قبل در واکنش به این گفته خود تصریح کرد: من به آن‌ها گفتم و باز هم می‌گویم: «در جایی که زن‌جماعت امنیت ندارد، نباشید.» جا‌های دیگر برای خانم‌ها امنیت به‌وجود می‌آورند، اینجا امنیت به‌وجود نمی‌آورند حتی برای آقایان. دیدید که طی این چند سال چه اتفاق‌هایی در ورزشگاه‌های ما رخ داده است. من آمدم گفتم نروند، چون امنیت ندارد. بچه سه ساله را مورد تجاوز قرار می‌دهند و بعد تکه‌تکه می‌کنند. خب در آن تعداد آدمی که در ورزشگاه هستند، آیا دو تا از آن جنس آدم‌ها نیست؟
وقتی که سحر از چالش بدون آرایش بدش می‌آید

سحر قریشی درباره آرایش کردن گفت: من خودم چالش بدون آرایش را دوست نداشتم. چون از 
سلبریتی‌ها شروع شد، وقتی شما هنرمندی، وقتی شغلت متفاوت است و به اقتضای شغلت مجبوری شو اجرا کنی. شوی من(سحر قریشی) همین عکس‌هایی هست که از من منتشر می‌شود. همین جاهایی هست که می‌روم و همین لباس‌هایی هست که می‌پوشم.
مننتظر فیلم سحر قریشی هم باشید

سحر قریشی اخیرا اعلام کرده است که می‌خواهد با په عرصه فیلمسازی بگذارد باید دید دستپخت در عرصه کارگردانی چه از آب در می‌آید...
1377 نمایش

نظر دادن