تاریخ انتشار: یکشنبه, 25 فروردين 1398 ساعت 09:22

همسر سابق بازیگر مشهور او را رسوا کرد!

امبر هرد در اسناد جدیدی که به دادگاه ارائه کرده است، از خشونت‌های جانی دپ علیه خودش پرده برداشت.

امبر هرد همسر سابق جانی دپ، اسرار جدیدی را از خشونت این بازیگر علیه خودش منتشر کرد.

او در این اسناد، جانی دپ را چندین بار «هیولا» نامید و معتقد است که این بازیگر به دلیل استفاده بسیار از مواد مخدر و مشروبات الکلی هیچکدام از خشونت هایی که مرتکب شده را به یاد نمی آورد.

امبر در این اسناد نوشته است: در دسامبر ۲۰۱۵ زمانی که در شهر لس آنجس بودیم، جانی بازیگر سابق «دزدادن دریایی کارائیب» بار‌ها او را به شدت از ناحیه گلو و سر مورد ضرب و شتم قرار داده و بار‌ها او را تهدید به قتل کرده است.

هرد در این باره می گوید: تا مدت‌ها نمی توانستم فریاد بزنم و نفس کشیدن برایم سخت بود. در مواقع درگیری نمی خواستم جلوی او را بگیرم چراکه که او خودش نیز نمی دانست چه کاری انجام می دهد و واقعاً ممکن بود من را بکشد.

گفتنی است؛ امبر هرد و جانی دپ از سال ۲۰۱۲ با یکدیگر آشنا شدند و او پس از آن متوجه اعتیاد جانی دپ به الکل و مواد مخدر شد. هرد می‌گوید جانی دپ پس از آنکه از حالت مستی و شرایط پس از مصرف مخدر بیرون می‌آمد، هیچ یک از خشونت هایش را به یاد نمی‌آورد و من نیز، چون او را دوست داشتم و به قول‌های بی اساس وی برای خوب شدن اعتماد می کردم.

در نهایت جانی دپ با وعده‌های پوچی که به امبر می‌داد، در سال ۲۰۱۵ با وی ازدواج کرد، اما این ازدواج به سرانجام نرسید و هرد در سال ۲۰۱۷ درخواست طلاق داد. خود او می‌گوید بار‌ها توسط مردم به ضربه زدن به جانی دپ متهم شده است.

هرد در سال ۲۰۱۸ در واشنگتن پست به صورت غیر مستقیم به خشونت‌های جانی دپ علیه وی اشاره کرده بود که واکنش جانی دپ را به همراه داشت. وی درخواست غرامت پنجاه میلیون دلاری را به خاطر ادعای بی اساس آمبر هرد پرداخت کرده بود.

1540 نمایش

نظر دادن