تاریخ انتشار: چهارشنبه, 14 شهریور 1397 ساعت 09:37

امیرمهدی ژوله: در انتخابات، ما از مردم گول خورديم!

امیرمهدی ژوله در اظهارنظری عحیب معتقد است که سلبریتی ها در انتخابات ریاست جمهوری از مردم گول خورده اند و به روحانی رأی داده اند!

به گزارش آخرین نیوز، این سلبریتی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

. توضيح -بعضي -المسائل.(قسمت اول)
.
مساله اول:همين شما سلبريتي ها بوديد كه گفتيد به روحاني رأي بديد...بوق...بوق
.( زير هر پستي فوتبالي باشه،سينمايي باشه،گروني دلار و طلا باشه يا اكسنشن فلاني،اولين كامنت هميشه همينه)
.
توضيح:
اولا همه سلبريتي ها نگفتن به آقاي روحاني رأي بديد.خيلي از سلبريتي ها گفتن به كانديداهاي ديگه رأي بديد.مثلا اقاي مقصودلو در ازاي وعده رفع موانع برگزاري كنسرتش،از اقاي رئيسي حمايت كرد.ما كه طرف رو از نزديك هم نديديم تا حالا،وعده اي هم كه بهمون ندادن،افطاريشون هم كه دعوتمون نكردن.
.
دوما به جز هزارتا سلبريتي،ببست و دو ميليون نهصدو نود و نه هزارتا غير سلبريتي هم به اقاي روحاني راي دادن.چون اينا هم مثل اونا فكر ميكردن ايشون موفق ميشن بعد از برجام ،ساماني به اوضاع اقتصادي مملكت و معيشت مردم بدن.در نتيجه اگه گولي هم باشه ما از مردم خورديم ،نه مردم از ما.
.
سوما سلبريتي ها از لپ لپ كه كانديدا در نياوردن به مردم معرفي كنن.سابقه و نگاه و رويكرد چهل ساله اقاي روحاني(خوب يابد) رو هم اگر نديده بوديم،چهارسال رياست جمهوري دوره اولشو (خوب يابد)كه ديده بوديم .فيلمهاي تبليغاتي و برنامه هاي مدون و ساعتها مناظره.اينو چي ميگي؟
.
چهارما سلبريتي ها قرار نيست جاي احزاب سياسي رو پركنن،قرار نيست روزنامه باشن.سلبريتي ها الزاما (وحتي عموما)متفكر و روشنفكر و جامع شناس نيستند.سلبريتي ها پيشگو و ايينه بين و رمال هم نيستند.
سلبريتي ها دنباله رو مردمند،سوار بر موج اول احسات و هيجانات مردم نسبت به اخبار.فقط شايد شايد با اندكي اندكي ادراك بيشتر يا تحليل بهتر يا بيان رساتر اتفاق،شاااايد.و همين!
اگرتا حالا اشتباه فهميده بودين و توي تصميمات مهم زندگي تون دنبال بازيگر و خواننده و فيلمنامه نويس و دابسمش كار و امثالهم راه افتاده بوديد،همين حالا يه دستي بكشيد،گردش كنيد بريد سمت جاده هاي اصلي!
.
پنجما درد همين جاست كه اونايي كه قدرت و مسئوليت و امكان و توان در اختيارشونه به جاي پاسخگو بودن در جايگاه منتقد و معترض و سوال كننده قرار گرفتن،بعد روزنامه نگار و هنرمند و روشنفكر كه بايد نقد كنن،مطالبه گر باشن،سوال كنن،دارن جواب پس ميدن كه چرا به مردم گفتن ما به فلاني رأي ميديم!
بريد سوالاتون رو از اونايي بپرسيد كه جوابا پيششونه.ما هم مثل شما سوال داريم..
.
حال و روزمون خوب نيست.حال و روزمون خوب ميشه ايشالا.اين مردم هم خدايي دارن.

1529 نمایش

نظر دادن