تاریخ انتشار: شنبه, 16 اسفند 1393 ساعت 10:26

بسته پیشنهادی برای رفع دلواپسی دلواپسان!

به گزارش آخرین نیوز، محمد‌‌‌‌‌ صفاجویی در بخش طنز روزنامه قانون نوشت:

(آب را قطع کنید)
کنسرت‌های موسیقی در ماه‌های اخیر یکی در میان برگزار می‌شد اما در حال حاضر شاهد برگزار نشدن دو کنسرت از هر سه کنسرت قانونی هستیم. در سال‌های گذشته تمرکز برهم زنندگان دلواپس بیشتر روی سینما بود و در زمینه تئاتر و کتاب نیز فعالیت‌های شایان ذکری را از ایشان شاهد بوده‌ایم اما نوک پیکان دلواپسی اینک گریبان موسیقی را گرفته است. به هر حال جهت رفع کلی ناهماهنگی‌ها و برقراری نظم در فضای فرهنگی کشور، یک بار برای همیشه، بسته پیشنهادی را آماده کرده‌ایم که اجرای آن، مشکل دلواپسی دلواپسان را مرتفع خواهد کرد؛ بدون درد و خونریزی.‌

لغو تمام اجراهای موسیقی: تمام اجراهای موسیقی در هر کجای کشور عزیزمان ایران لغو شود. یعنی حتی اگر کسی خواست در حمام هم آواز بخواند، اعضای خانواده‌اش با او برخورد کنند. در این راستا ابتدا با زبانی نرم به او تذکر دهید و چنانچه دیدید نامبرده با دریدگی تمام و با آن وضع زننده، به اجرای موسیقی در حمام اصرار می‌ورزد، آب را قطع کنید.  

لغو تمام نمایش‌ها: تمام نمایش‌ها در هر کجای کشور لغو شود. یعنی حتی اگر کسی خواست برای اعضای خانواده اش نیز نمایش دهد با وی برخورد جدی صورت گیرد. اگر نامبرده اصرار بر نمایش داشت، ابتدا با آگاه سازی او از عواقب کارش او را وادار به توقف کنید و اگر دیدید ول کن ماجرا نیست، نمایش او را بر هم زده و آب را قطع کنید. 

لغو تمام کتاب‌ها: تمام کتاب‌ها در هر گوشه این خاک لغو شود. توضیح اضافه هم ندارد. جهت دریافت توضیحات بیشتر به کتب تاریخی درباره تاریخچه لغو کتاب در کشور عزیزمان ایران مراجعه کنید و پس از مطالعه در این باره، آب را قطع کنید.

لغو تمام فیلم‌ها: پخش تمام فیلم‌ها در همه جا لغو شود. یعنی حتی اگر خود تلویزیون هم خواست فیلمی پخش کند، با آن سازمان محترم تماس گرفته و به عنوان یک دلواپس و دلسوز فرهنگ کشور، به آنها تذکر دهید. اگر پخش فیلم را قطع کردند- که احتمالا می‌کنند- که عالی، اما اگر جسورانه به ادامه پخشش اصرار ورزیدند، تلویزیون‌تان را خاموش کرده، آن را از جا کنده، در کوچه پرت کرده و آب را قطع کنید. 

لغو تمام نقاشی‌ها، عکس‌ها، مجسمه‌ها و هر چیز هنری – فرهنگی که از قلم افتاد: تمام اقلام موجود در این بخش در هر جا و دست هر ایرانی ساکن وطن بود، لغو شود. یعنی حتی به عکس‌های خانوادگی هم رحم نکرده و همه‌اش را پاره کنید. نقاشی‌های دوران کودکی که خود از پیش زمینه‌های بروز فساد است نیز باید شرحه شرحه شود. 

مجسمه‌ها که خود به خود دارند جمع می‌شوند ولی اگر چیزی ماند، کارش یک سنگ یا خشت است. اگر چیزی از قلم افتاده، خودتان آن را برداشته و پس از آن طبعا آب را قطع کنید.

به این ترتیب و از فردای اجرای این طرح، مردم کشور عزیزمان ایران می‌توانند در صلح و دوستی کنار هم زندگی کنند، منتها تا زمانی که دلواپسان سوژه جدیدی را برای پَسیدن دل‌هایشان انتخاب کنند. درود.

امضا: چرت نویس

727 نمایش

نظر دادن