تاریخ انتشار: پنج شنبه, 07 فروردين 1393 ساعت 12:13

بان‌كی‌مون ربوده شدن 5 سرباز ایرانی را محکوم کرد

سرانجام پس از گذشت نزدیک به 3 ماه از ربوده شدند 5 مرزبان کشورمان از سوی تروریست‌های تکفیری دبیر کل سازمان ملل با انتشار بیانیه‌ای این اقدام را محکوم کرد.

در حالی که ایران در التهاب سرنوشت سربازان خود به سر می برد و بیش از 3 ماه است که هم خانواده های این سربازان و هم مردم کشورمان پیگیر موضوع این عزیزان هستند بان کی مون دبیر کل سازمان ملل با انتشار بیانیه ای اقدام جنایتکارانه اشراری که چند مرزبان بیگناه ایرانی را ربوده اند، محکوم کرد.

بان کی مون ضمن ابراز همبستگی با دولت و ملت ایران به خانواده مرزبان شهید ایرانی تسلیت گفت و خواستار دستگیری جنایتکاران و محاکمه آنها شد.

دبیرکل سازمان ملل ابراز امیدواری کرد که تلاشهای دولت ایران برای آزادی دیگر مرزبانان ایرانی که در بند گروههای مسلح گرفتار هستند با موفقیت همراه شود.

یکی از سربازان ربوده شده کشورمان از سوی گروهک تروریستی جیش العدل به شهادت رسید. دولت پاکستان تاکنون هیچ اقدامی برای آزادی هموطنانمان انجام نداده است.

کمپین آزادی 5 سرباز وطن هم شکل گرفت و چند میلیون ایرانی با ثبت نام در این کمپین خواهان ایفای نقش سازمان ملل برای آزادی آنها شدند.

اما دبیر کل سازمان ملل پس از گذشت 3 ماه از ربودن آنها در بیانیه خود ابراز امیدواری می کند که تلاش های دولت ایران برای آزادی مرزبانان کشورمان به نتیجه برسد!

1796 نمایش

نظر دادن