تاریخ انتشار: دوشنبه, 05 اسفند 1392 ساعت 13:10

ظریف فردا به کمیسیون امنیت ملی مجلس می رود

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از حضور وزیر امورخارجه در جلسه روز سه شنبه این کمیسیون برای پاسخگوی به سئوال 9 نماینده خبر داد.
به گزارش آخرین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجلس؛ سید حسین نقوی حسینی، درباره حضور محمد جواد ظریف وزیرامورخارجه کشورمان در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: طبق قرار قبلی وزیر امورخارجه باید برای پاسخ به سئوالات 9 نماینده مجلس روز یکشنبه 4 اسفند در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی حضور پیدا می کرد.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: به دلیل اینکه ظریف روز یکشنبه میزبان وزیر خارجه بلژیک بود. طی نامه ای به کمیسیون اطلاع داد نمی تواند در جلسه حضور پیدا کند و بنابراین مقرر شد روز سه شنبه 6اسفند با حضور در کمیسیون به سئوالات نمایندگان پاسخ دهد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، ادامه داد: طبق آئین نامه داخلی مجلس وزیری که نمایندگان از وی سئوال دارند با عذر موجه می تواند دریک جلسه حضور پیدا نکند و در اسرع وقت در جلسه ای دیگر حضور پیدا کند و در صورت عدم حضور به طور اتوماتیک وار سئوالات نمایندگان به صحن ارجاع داده می شود تا وزیر مربوطه در صحن پاسخگوی آنها باشد.

967 نمایش

نظر دادن