تاریخ انتشار: دوشنبه, 05 اسفند 1392 ساعت 12:16

فاطمه راکعی مدعی شد: نظر رهبری بر رفع حصر موسوی و کروبی است

فاطمه راکعی گفت: با اطلاعاتی که در دست داریم، متوجه شده‌ایم که نظر مقام معظم رهبری برداشتن حصر موسوی و کروبی است.

خبرگزاری ایسنا نوشت:

این فعال سیاسی در گفت‌وگو با نامه‌نیوز با بیان این مطلب تصریح کرد: فکر می‌کنم رفع حصر به مقدماتی نیاز دارد و انتظار دارم دکتر روحانی و دیگر مسئولان برجسته کشور که نسبت به روش و منش و تفکرات اعتقادی و سیاسی این عزیزان (موسوی و کروبی) شناخت لازم را دارند، به صورت جدی در این زمینه فعال شوند.

وی افزود: شنیده‌ام که مقام معظم رهبری برای سلامت و امنیت خود آنها اجازه داده‌اند که این اتفاق بیفتد چون قطعا بیش از هر کسی خود ایشان بر سلامت سیاسی، فکری و زندگی افراد در حصر آشنایی دارند؛ لذا اصرار داریم آقایان با ورود جدی‌تر به این حوزه، زمینه برداشته شدن حصر ر فراهم آوردند.

راکعی خاطرنشان کرد: این واقعا در آستانه سال نو و جشن ملی نوروز، یک انتظار ملی است. ما امروز حاضر به گفت‌وگو و مذاکره با آمریکا بر سر منافع اقتصادی و سیاسی کشورمان با اتکا به صحبت مقام معظم رهبری مبنی بر نرمش قهرمانانه شده‌ایم. چرا این نرمش را با کسانی که سال‌ها به انقلاب اسلامی خدمت کرده‌اند و آنها را می‌شناسیم و از اهداف و نیات آنها که هیچ‌گاه جز خیرخواهی نبوده، باخبریم نداشته باشیم؟ بسیاری از شبهه‌ها و مسائلی که در ارتباط با انتخابات دور دهم ریاست جمهوری به دلیل رفتار و ادبیات غیرفرهنگی و غیر اصولی رئیس دولت گذشته در پروسه فعالیت‌های انتخاباتی بود که به بدترین شکل استوانه‌های نظام را که در سی سال گذشته در رأس امور بودند، با اتهامات چالشی مواجه کرد و آنقدر این رفتار تهاجمی بود که توده‌های وسیعی از مردم و اندیشمندان و فرهیختگان کشور را نگران کرد و شبهه‌هایی را حتی در دخالت همفکران ایشان در انتخابات ایجاد کرد.

وی ابراز عقیده کرد: اگر فتنه‌ای صورت گرفته، قطعا از طرف کسانی که به امام و انقلاب وفادار بوده و از خطوط قرمز تجاوز نکرده‌اند نبوده است. عاملان فتنه باید کسانی باشند که وقتی به قدرت رسیدند هرگونه که خواستند عمل کردند. دزدی‌ها، اختلاس‌ها و خودسری‌هایی که از آنها سر زد هرگز در هیچ دولتی پس از پیروزی انقلاب اتفاق نیفتاده بود.

وی گفت: امیدوارم با روش و منش مقام معظم رهبری و دکتر روحانی همان‌طور که مذاکرات به نفع کشورمان پیش خواهد رفت، بدون اینکه از اصولمان کوچک‌ترین عدولی کرده باشیم، درباره حصر نیز اقدامات لازم صورت پذیرد و گامی بزرگ برای وحدت و آشتی ملی برداشته شود.

3475 نمایش

نظر دادن