تاریخ انتشار: چهارشنبه, 19 مرداد 1401 ساعت 11:49

نکات مهم در راه اندازی و طراحی وب سایت کدامند؟

نکات مهم در راه اندازی و طراحی وب سایت کدامند؟

طراحی وب سایت ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی و دات نت نیوک از جمله مواردی هستند که این روزها مورد توجه قرار گرفته اند. کارشناسان به این موضوع اشاره می کنند امروزه اهمیت اینترنت و فضای آنلاین به قدری زیاد است که اگر کسب و کارها وارد این فضا نشوند به زودی مشتریان زیادی را از دست می دهند و دیگر نمی توانند به حیات خود در این فضا ادامه دهند. به همین دلیل، کسانی که می خواهند کسب و کارهای خود را تقویت کنند باید برای اینکار اقدام نمایند.

http://www.akharinnews.com/images/1401/05/02/images_1660030086.jpg

یافتن شرکت های معتبر

یکی از نکات مهمی که در طراحی وب سایت باید به آن توجه داشته باشید یافتن شرکت های معتبر است. شما نمی توانید کار خود را به هر شرکتی بسپارید. زیرا سایت هایی می توانند موفق شوند که توسط افراد متخصص و متبحر طراحی شده باشند و بتوانند نیازهای کاربران را پوشش دهند. برای اینکه شرکت های معتبر را پیدا کنید باید به نمونه کارهای آن شرکت توجه داشته باشید. زمانی که می خواهید نمونه کارها را بررسی کنید به این سوالات پاسخ دهید:

  • آیا گرافیک سایت مناسب است و سبب می شود که کاربران حس خوبی داشته باشند؟

  • آیا سایت ها می توانند نیازهای کاربران را پوشش دهند؟

  • آیا سرعت سایت ها مناسب است؟

  • امنیت سایت چگونه است؟

  • نقشه راه در سایت به چه صورت است و آیا کاربر می تواند آنچه را نیاز دارد به راحتی پیدا کند؟

رنگ بندی سایت

یکی از موارد بسیار مهمی که در طراحی وب سایت باید توجه ویژه ای به آن شود استفاده از قدرت رنگ هاست. در بسیاری از موارد این مسئله نادیده گرفته می شود و کسب و کارها به رنگ ها توجهی ندارند. توصیه می شود تمامی کسب و کارها رنگ سازمانی خود را در سایتشان پیاده سازی کنند تا هویت برند خود را ثبت کنند. به طور مثال، اگر رنگ سازمانی شما سبز است می توانید از رنگ های مکمل مانند بنفش استفاده کنید. قرار گیری این دو رنگ در کنار یکدیگر سبب می شود تا کاربر ارتباط زیادی با سایت شما برقرار کند و این امر مزایای زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت.

منو سایت

زمانی که شما وارد سایت می شوید در اولین مرحله به چه چیزی نگاه می کنید؟ بی شک، منو سایت یکی از مواردی است که کاربران توجه ویژه ای به آن دارند. زیرا آنها با استفاده از منو می توانند آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند. به همین دلیل منو باید در طراحی وب سایت مد نظر قرار گیرد و به خوبی پیاده سازی شود. برای اینکه منو خوبی در سایت پیاده سازی شود در ابتدا کسب و کارها باید نیازهای کاربران را به طراح سایت بگویند.

پس از آن طراح با توجه به دانش فنی که دارد این موارد را در منو پیاده سازی می کند و تلاش می کند نقشه راه را برای کاربران به خوبی بازنمایی کند. مطالعات نشان می دهند کاربران در سایت هایی که منوهای خوبی دارند زمان بیشتری باقی می مانند و این امر باعث افزایش رتبه سایت می شود.

http://www.akharinnews.com/images/1401/05/02/images_1660030089.jpg

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی چه مزایایی را برای کسب و کارها به همراه دارد؟

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اولین مرحله سبب می شود مشتریان در هر ساعت و هر مکانی وارد سایت شوند و اقدام به خرید کالا کنند. در نتیجه، همانطور که متوجه شده اید طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باعث افزایش درآمد کسب و کارها می شود. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی مزایای دیگری را نیز برای کسب و کارها به همراه دارد که از مهمترین آنها می توان به ثبت برند و افزایش اعتبار کسب و کار اشاره کرد.

دات نت نیوک چه ویژگی هایی دارد؟

طراحی وب سایت با سیستم مدیریت محتوا دات نت نیوک مزایای زیادی را برای کسب و کارها به همراه دارد. دات نت نیوک یک سیستم اوپن سورس است که دائما در حال پیشرفت و به روز رسانی قرار دارد و سبب می شود سایت ها به سرعت توسط موتورهای جستجو شناسایی شوند. همچنین، این سیستم مدیریت محتوا این قابلیت را دارد که افزونه های متعددی بر روی آن نصب شوند و همین امر ویژگی های آن را ارتقا می دهد و استفاده از آن را ساده می سازد. این سیستم سئو بیس است و این موضوع به موفقیت هر چه بیشتر سایت ها کمک می کند.

http://www.akharinnews.com/images/1401/05/02/images_1660030092.png

برای طراحی وب سایت به کجا مراجعه کنیم؟

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد طراحی وب سایت در اختیار شما قرار دهیم. برای اینکه کار طراحی سایت را به خوبی پیش ببرید باید کار خود را به یک شرکت معتبر بسپارید. همچنین، گرافیک سایت و پیاده سازی منو های ویژه می توانند به موفقیت کسب و کار شما کمک کنند.

شرکت طراحی سایت سی ام اس ایران (cms-iran.com) ارائه دهنده خدمات طراحی وب سایت به صورت کد نویسی و کاملا اختصاصی مناسب برای کسب و کارهایی که به دنبال ایجاد یا گسترش فعالیت خود در فضای اینترنت هستند. این شرکت به درخشش کسب و کار شما کمک می کند و باعث رشد شما در دنیای اینترنت می شود.

427 نمایش

نظر دادن