تاریخ انتشار: چهارشنبه, 06 بهمن 1400 ساعت 08:31

مبارزه مرد آمریکایی با خرس در خانه اش! +ویدئو

خرسی که برای ربودن سگ های خانگی وارد خانه شهروند آمریکایی شده بود با صاحب سگ ها درگیر شد.  

ویدئویی دلهره آوری که به تازگی منتشر شده و تبدیل به ویدئویی داغ شد، مبارزه یک مرد اهل فلوریدای آمریکا با یک خرس سیاه را به تصویر می‌کشد.

بنا به گزارش Inside Edition «والتر هیکوکس» برای نجات سگ هایش از دست خرس با این حیوان گلاویز شد. در ویدئویی که توسط دوربین زنگ درب خانه تهیه شده هیکوکس را در حالی که در پاسیو خانه اش با این خرس سیاه مواجه می‌شود، نشان می‌هد.

در این ویدئو والتر در حالی که در پاسیو و در مقابل درب خانه به همراه سه سگ خود حضور دارد با شنیدن صدای مشکوک به عقب نگاه می‌کند. در این لحظه ناگهان یک خرس سیاه از پشت سر به این مرد حمله ور شده و او را نقش بر زمین می‌کند. در ادامه در حالی که خرس پنجه‌های خود را به سمت بدن والتر روانه می‌کند او موفق شده تا خرس را به بیرون از پاسیو فراری داده و با کشیدن مبل و قرار دادن آن در مقابل ورودی، راه این حیوان را سد می‌کند.

در این ویدئو صدای والتر پس از دفع حمله خرس مهاجم شنیده می‌شود که می‌گوید: "اوه خدای من."

والتر به WFTV در این باره گفت: "در حال حاضر چیز‌های زیادی به ذهنم نمی‌رسد. غیر از اتفاقی که به خیر گذشت. خرس وارد خانه من که سه سگ و همسرم در آن حضور داشتند شد. تمرکز من میان چشمان خرس و سگ هایم بود. می‌خواستم این تمرکز را بشکنم. فورا به سمت خرس خیز برداشتم و موفق شدم تا قبل رسیدن آن به سگ هایم این حیوان را بیرون کنم."

گفتنی است؛ والتر قصد دارد تا دری را در قسمت بیرونی ایوان نصب کرده و مقداری اسپری خرس را برای آمادگی داشتن در مواقع مشابه تهیه کند.

رسانه

1666 نمایش

نظر دادن