تاریخ انتشار: شنبه, 22 آبان 1400 ساعت 09:52

حمله مشتری با سوپ داغ به مدیر رستوران! +ویدئو

مشتری خشمگین با ریختن سوپ داغ روی مدیر رستوران صحنه ای وحشتناک را رقم زد.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است حمله مشتری به مدیر یک رستوران در آمریکا را به تصویر می‌کشد. در این حادثه این مشتری خشمگین اقدام به ریختن سوپ داغ روی صورت این مدیر رستوران کرد. این اتفاق در یک رستوران مکزیکی در تمپل واقع در تگزاس رخ داد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی این مشتری که هویتش اعلام نشده به دلیل ذوب شدن درب پلاستیکی ظرف حاوی سوپ دست به این اقدام زد. براساس این گزارش مشتری ناشناس که سوپ منودو سفارش داده بود، پس از دریافت سفارش خود از داغ بودن بیش از حد سوپ و ذوب شدن درب پلاستیکی ظرف آن به گارسون شکایت کرد. او سپس به مدیر رستوران مراجعه و شکایت خود را تکرار کرد. در ادامه و پس از بالا گرفتن بحث وی با مدیر رستوران او اقدام به پرتاب سوپ و سپس ترک رستوران کرد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته داخل رستوران تهیه شده چگونگی وقوع حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو این مشتری در حال صحبت با مدیر رستوران دیده می‌شود. لحظاتی بعد او ناگهان عصبانی شده و سوپ داخل ظرف را به سمت صورت مدیر رستوران می‌پاشد. خوشبختانه، چون سوپ قبلا تا حدودی سرد شده بود، صورت مدیر رستوران دچار سوختگی نشد، اما به دلیل ادویه‌های موجود در آن وی دچار خونریزی بینی و احساس سوزش در چشمانش شد.

این در حالی بود که بنا به گفته مدیر این رستوران به این مشتری عصبانی پیشنهاد بازپرداخت پول یا جایگزینی سوپ با وعده غذایی رایگان دیگر داده شده بود. «جانل برولاند»، مدیر ۲۴ ساله این رستوران گفت: "این زن در رستوران شروع به فحاشی کرد. من به او گفتم یا باید آرام باشید یا بروید و یا من به پلیس زنگ خواهم زد. فقط از شما می‌خواهم داد نزنید و فحش ندهید. اما او در همان لحظه سوپ را به صورت من پرتاب کرد."

گفتنی است؛ پس از طرح شکایت از سوی خانم جانل پلیس در حال بررسی این موضوع است.

رسانه

997 نمایش

نظر دادن