تاریخ انتشار: شنبه, 15 آبان 1400 ساعت 11:07

تصادف مرگبار پژوها در اتوبان تهران - قم +عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و تهران از تصادف مرگبار دو پژو در اتوبان تهران ـ قم خبر داد.

سید جلال ملکی با اعلام خبر تصادف مرگبار در اتوبان تهران ـ قم، در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت ۳:۲۰ بامداد امروز (۱۵ آبان) یک مورد حادثه تصادف در مسیر جنوب به شمال اتوبان تهران ـ قم، مقابل تیر ۱۸۰، ورودی شهرک جلالیه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی تهران اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۵۰ آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران افزود: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ با یک نفر سرنشین مرد (راننده) به دلیل نامشخصی با یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ با سه سرنشین (یک آقا و دو خانم) برخورد کرده است.

تصادف مرگبار پژوها در اتوبان تهران - قم +عکس

وی تصریح کرد: هر دو خودرو خسارات زیادی دیده بودند و پژو ۴۰۵ پس از این تصادف، ضمن انحراف از مسیر، در شانه خاکی حاشیه جاده متوقف شده بود.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران ادامه داد: پیش از رسیدن آتش‌نشانان، راننده پژو ۴۰۵ و راننده پژو ۲۰۶ که یک خانم میانسال بود، از خودرو خارج شده بودند اما یک خانم و آقا حدوداً ۲۰ و ۶۰ ساله داخل پژو ۲۰۶ محبوس بودند که آتش‌نشانان ضمن انجام ایمن‌سازی‌های لازم، قطعات هر دو خودرو را برش داده، هر دو نفر را خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند که مشخص شد هر دو به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده‌اند.

تصادف مرگبار پژوها در اتوبان تهران - قم +عکس

ملکی با اشاره به تحویل محل حادثه برای بررسی علت به عوامل پلیس راهور، از اتمام این عملیات در ساعت ۳:۵۶ بامداد خبر داد.

تصادف مرگبار پژوها در اتوبان تهران - قم +عکس

وی متذکر شد: در این روزها در بسیاری از نقاط کشور شاهد بارش باران هستیم، بارش‌ها مخصوصاً در ساعات میانی شب شدت یافته و باعث می‌شود دید رانندگان بسیار محدود شود.

تصادف مرگبار پژوها در اتوبان تهران - قم +عکس

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه رانندگان همواره پیش از رانندگی و مخصوصاً در شب‌ها باید از سلامت خودروی خود مخصوصاً چراغ‌ها، ترمز و برف‌پاکن‌ها اطمینان حاصل کنند، گفت: رانندگان همواره و مخصوصاً در زمان بارندگی باید با سرعت مطمئنه رانندگی کنند زیرا یک ترمز یا تغییر مسیر ناگهانی می‌تواند باعث شود خودرو از کنترل راننده خارج شود.

منبع: تسنیم
894 نمایش

نظر دادن