تاریخ انتشار: دوشنبه, 03 آبان 1400 ساعت 09:55

روحانی علیه روحانی

حجت الاسلام سیدحمید روحانی، عضو هیئت امنای مرکز اسناد انقلاب اسلامی، در آیین نکوداشت مرحوم آیت‌ا... سیدمصطفی خمینی با بیان اینکه ملت‌های ظلم کشیده درک می کنند استقلال و آزادی چه نعمت بزرگی است، گفت: ملت ما در زمان رژیم ستمشاهی ذلت کشید و تحقیر شد. پهلوی ذلت پذیر، اما مستکبر بود. امام تلاش کردند به ملت ایران سربلندی و عزت ببخشند.

به گزارش رسا، وی با تاکید بر اینکه در ۸ سال گذشته دیدیم یک عنصر چگونه ملت ایران را سرشکسته کرد، اظهار داشت: سال ۱۳۹۷ پنج دیپلمات ایرانی را از اروپا اخراج کردند، به هواپیمای وزیرخارجه سوخت ندادند و دو جوان ایرانی که برای زیارت عازم مکه بودند مورد اذیت قرار گرفتند اما از "دولت تدبیر و امید" صدایی درنیامد.

 

*متأسفانه کارنامه رئیس‌جمهور روحانی و دولت سابق به حدی نازل است که جای چندانی برای دفاع ندارد.

خاصّه در مقولات مهم و بزنگاه‌ها که رؤسای جمهور همواره تلاش می‌کنند اشتباهات کمتری در این مقاطع داشته باشند اما شاهدیم که آقای روحانی و تیم همراهشان در همین مقاطع نیز عملکردهای بسیار بدی را به نمایش گذاشتند.

البته برخی عملکردها در کارنامه آقای روحانی به حدی بد و غیر قابل توجیه است که پیرامون آنها سؤالات و انگاره‌های امنیتی وجود دارد.

مثل سؤالاتی که ما در وبلاگ مشرق طی سال‌های ریاست‌جمهوری آقای روحانی بارها و بارها پرسیدیم و از سوی ستاد دولت هم مورد اعتراض و پیگیری قرار گرفتیم!

از جمله اینکه چرا برخی مقامات دولت اعتدال در صف اول سیاه‌نمایی از اوضاع کشور قرار داشتند و گاهی حتی تندتر از دشمنان دست به سیاه‌نمایی از وضعی می‌زدند که قاعدتا می‌بایست خود بزرگترین مدافع آن باشند؟

چرایی اصرار بر ندیدن تحلیل‌های درستی مثل پیش‌بینی وقوع فتنه اقتصادی و حضور جواسیس در پرونده برجام نیز از جمله این سؤالات بود.

مردم باید بدانند که کار دولت سابق به جایی رسیده بود که سخنگوی دولت پس از اغتشاشات فتنه اقتصادی در آبان ۹۸ ابراز می‌داشت که "حکایت همچنان باقیست..."! 

972 نمایش

نظر دادن