AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: یکشنبه, 18 مهر 1400 ساعت 12:40

اقدام عجیب مشتری به خاطر تاخیر در آماده شدن قهوه اش! +ویدئو

مشتری که بابت دیر آماده شدن قهوه اش عصبانی شده بود صحنه ای عجیب را در مک دونالد رقم زد.

همه ما چیز‌هایی در مورد مشتریان ناراضی شنیده ایم و یا حتی دیده ایم که گاهی به خاطر درخواست‌های غیرمنطقی خود دست به اقداماتی عجیب می‌زنند. مانند یک مشتری که ویدئویی از رفتار غیرمنطقی او حالا در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.

همه چیز از آنجا شروع شد که این زن از زمان انتظار برای آماده شدن قهوه خود کلافه و عصبانی شد. هنگامی که به او گفته شد طبق زمان سنج پنج دقیقه طول می‌کشد تا قهوه اش آماده شود او دست به اقدامی عجیب در یکی از شعبات مک دونالد زد. در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود او سینی غذا را روی زمین انداخته و سعی می‌کند نظم مک دونالد را بهم بریزد. در ادامه هنگامی که این زن با تهدید به شکایت به پلیس مواجه می‌شود می‌گوید که دیابت دارد و قند خون پایین وی را به این شیوه وادار کرده است.

این ویدئو توسط یک مشتری دیگر که در مک دونالد حضور داشت ضبط شد. این ویدئو پس از انتشار در تیک تاک تاکنون بیش از ۱.۱ میلیون بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی طنز نوشت: "داستان قند خون پایین." کاربر دیگر نوشت: "قهوه چیزی نیست که مردم با سفارش آن ( خوردن) قند خون پایین خود را بالا ببرند. این افراد باید نوشیدنی یا شیرینی مصرف کنند."

رسانه

987 نمایش