تاریخ انتشار: یکشنبه, 28 شهریور 1400 ساعت 11:24

صحنه عجیبی که مرد محلی را در قبرستان میخکوب کرد! +ویدئو

موهای بلندی که از یک قبر قدیمی بیرون زده بود موجب وحشت مرد محلی در قبرستان شد.

یک مرد محلی در آمریکا که به قبرستان رفته بود با صحنه‌ای رعب آور مواجه شد. «خوئل ماریسون» ۳۷ ساله در حال گشت و گذار در قبرستان محلی بود که صحنه‌ای عجیب در یک قبر توجهش را به خود جلب کرد. در حالی که آقای ماریسون در ابتدا تصور می‌کرد شاید دچار خطای دید شده باشد، اما با نزدیک‌تر شدن به این قبر مشاهده کرده مو‌های بلند از زیر سنگ قبر بیرون زده است. او این صحنه وحشتناک را در یک قبر ۱۰۰ ساله در قبرستان کاتولیک سنت ژوزف در ساکرامنتو واقع در ایالت کالیفرنیا مشاهده کرد.

در ویدئویی که ماریسون با تلفن همراه خود تهیه کرده مو‌های بلندی که از زیر سنگ قبر بیرون آمده دیده می‌شود. او این ویدئو را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. او در شرح این کشف عجیب خود نوشت: "وقتی اولین بار این صحنه را دیدم شوکه شدم. من مطمئن نبودم چیزی را که می‌بینم واقعی است. اما وقتی نزدیک‌تر شدم مطمئن شدم این موی انسان است که از زیر قبر بیرون زده است."

بیشتر بخوانید

صحنه عجیبی که مرد جوان در یک قبرستان قدیمی با آن روبه‌رو شد +فیلم
ماریسون وحشت زده به دنبال چرایی این صحنه عجیب بود و پس از کمی بررسی متوجه شد که تعدادی از سنگ قبر‌ها توسط ریشه درختان اطراف تخریب شده است. بنا به باور ماریسون احتمالا حرکت ریشه درخت موجب جابجایی محتویات قبر‌ها و انتقال آن‌ها به سطح زمین شده است.

انتشار این ویدئو در فضای مجازی با واکنش کاربران همراه بود. یکی از کاربران خطاب به ماریسون نوشت: "مو‌ها را بکش، اگر صدای جیغ شنیدی فرار کن." کاربر دیگر نوشت: "این وحشتناک‌ترین چیزی بود که من در عمرم دیدم. واقعا ترسناک است."

رسانه

791 نمایش

نظر دادن