تاریخ انتشار: شنبه, 09 مرداد 1400 ساعت 02:31

پرسپولیس تاریخ ساز شد

هفته سی ام لیگ برتر فوتبال با قهرمانی پرسپولیس به اتمام رسید.

دیدارهای هفته سی ام لیگ برتر فوتبال از ساعت 21:15 به صورت همزمان در شهرهای مختلف برگزار شد که در نهایت پرسپولیس به عنوان قهرمانی رسید و سایپا به لیگ دسته اول سقوط کرد.

نتایج بازی ها به شرح زیر است:

پرسپولیس 2 - پیکان صفر

پرسپولیس با برتری مقابل پیکان ۶۷ امتیازی شده و در نهایت فصل را با قهرمانی به اتمام رساند و شاگردان مهدی تارتار هم با این باخت پس از ۱۰ بازی در لیگ برتر شکست خورد تا با همان ۴۰ امتیاز در رتبه هفتم جدول باقی بماند.پرسپولیس با 5 قهرمانی پی در پی در فوتبال ایران تاریخ ساز شد.


استقلال 1 - سپاهان اصفهان 2

استقلال با این شکست 56 امتیازی باقی ماند و فصل را در جایگاه سوم به اتمام رساند. سپاهان با وجود این پیروزی حسرت به دل ماند و نتواسنت به قهرمانی برسد و در نهایت با عنوان دومی لیگ بیستم را تمام کرد.


نفت آبادان 2 - ماشین سازی یک

نفت آبادان با این نتیجه با 37 امتیاز دهم شد و ماشین سازی هم با 14 امتیاز در رده شانزدهم قرار گرفت و سقوط کرد.


آلومینیوم اراک صفر - نفت‌ مسجدسلیمان یک


پدیده مشهد صفر  - فولاد خوزستان صفر

با این نتیجه پدیده با 38 امتیاز فصل را با جایگاه نهم به پایان رساند و فولاد با 44 امتیاز در رده ششم قرار گرفت.


تراکتور 5- سایپا یک

تراکتور با این برد 45 امتیازی شد و در جایگاه چهارم ایستاد و سایپا نیز با همان 26 امتیاز در رده پانزدهم باقی ماند.شاگردان کریمی با این نتیجه شانس صعود به لیگ قهرمانان آسیا را دارند در صورتی که استقلال قهرمان جام حذفی شود.


ذوب آهن اصفهان صفر - مس رفسنجان  یک

با این نتیجه ذوب آهن از خطر سقوط فرار کرد.ذوب آهن با 26 امتیاز در رده چهاردهم باقی ماند.مس رفسنجان با 39 امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفت.


گل گهرسیرجان 2 - نساجی مازندران 2

با این نتیجه شاگردان قلعه‌نویی جمع امتیازهای خود را به عدد 45 رساندند و در جایگاه پنجم ایستادند. نساجی هم با 33 امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت.

منبع: فارس

793 نمایش

نظر دادن