تاریخ انتشار: یکشنبه, 02 خرداد 1400 ساعت 19:46

شرکت تک لند پیشرو در تعمیر لوازم خانگی در تهران

خدمات تک لند سرویس

در دنیای مدرن امروزی با پیشرفت تکنولوژی و ورود لوازم‌خانگی هوشمند، رفاه بیشتری برای افراد فراهم شده است. هرچقدر که ما به دنبال زندگی راحت‌تری باشیم، نقش وسایل منزل در تعیین سبک زندگی‌مان بیشتر خودنمایی می‌کند، در این میان تأثیر لوازم‌خانگی برقی بر زندگی امروز نیز به‌عنوان ضروری‌ترین وسایل در منزل ما قابل‌چشم‌پوشی نیست که البته بروز کوچک‌ترین خرابی و اختلال در عملکردشان می‌تواند روتین معمول زندگی ما را تحت تأثیر قرار دهد، در واقع عدم دسترسی به لوازم پرکاربرد خانگی می‌تواند دردسرهای بسیاری برای ما به بار آورد. بیایید کمی با هم صادق باشیم، در چنین شرایطی باتوجه‌به اوضاع اقتصادی موجود و رشد روزافزون قیمت‌ها، منطقی ترین و بهترین راهکار برای رفع خرابی، تعمیر لوازم‌خانگی برقی هست نه جایگزین کردن آن.

در نتیجه وجود تعمیرگاه معتبر در زمینه تعمیرات لوازم‌خانگی یکی از نیازهای امروز ماست و بهترین راه برای تعمیر اساسی و تخصصی این‌گونه دستگاه‌ها، استفاده از خدمات تعمیرگاه‌های مجاز و معتبر می‌باشد تا تکنسین و سرویس‌کار در منزل یا محل موردنظر شما حضور یافته و دیگر نیازی به انتقال دستگاه‌ها نباشد. حال اینکه، چطور باید یک تعمیرکار مجرب و قابل‌اطمینان پیدا کنیم؟

شرکت تک لند، به‌عنوان یکی از مجموعه‌های پیشرو و متخصص، از آغاز فعالیت خود تاکنون همواره در تلاش بوده است خدمات مرتبط با تعمیر و سرویس لوازم‌خانگی را در بالاترین سطح کیفی به شما دوستان عزیز ارائه دهد.

در این مطلب با ما همراه باشید تا راجع به خدمات و ویژگی‌های شرکت تک لند صحبت کنیم. اگر شما هم به دنبال یافتن یک تعمیرگاه معتبر هستید این مطلب را از دست ندهید.

 چرا تک لند؟؟

بهره‌مندی از خدمات بهینه تک لند با بیش از 10 سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات تعمیر و سرویس لوازم‌خانگی با حضور متخصصین و تعمیرکاران مجرب، یک تجربه لذت‌بخش برای شما خواهد بود. تنها با یک‌بار تجربه و مشاهده تفاوت در نوع خدمات‌رسانی و سرویس‌دهی، سرعت عمل و دقت تکنسین‌های تک لند با سایر مراکز، بدون شک شما هم در صورت نیاز به تعمیرکار اولین موردی که به ذهنتان خواهد آمد، تماس با شرکت تک لند است. کارشناسان ما با درنظرگرفتن نوع دستگاه، برند، مشکل دستگاه و موقعیت مکانی شما، بهترین تعمیرکار واجد شرایط را برای شما اعزام خواهند نمود.

 مزایای خدمات بهینه تک لند عبارتست از:

  • ارائه خدمات 24 ساعته و به‌صورت شبانه‌روزی
  • بهره‌مندی از کارشناسان و متخصصین حرفه‌ای و آموزش‌دیده
  • به‌کارگیری مدرن‌ترین تجهیزات و ابزارهای موردنیاز
  • شفاف‌سازی هزینه‌ها و ارائه خدمات با قیمت مناسب و ارزان
  • ارائه ضمانت‌نامه کتبی (180روزه) خدمات پس از اتمام کار
  • تعمیر انواع لوازم‌خانگی برقی اعم از ایرانی و خارجی از برندهای مطرح
  • استفاده از قطعات اورجینال و اصل برند دستگاه شما در هنگام تعویض قطعات
  • دسترسی به تعمیرکاران متخصص و حرفه‌ای در محل و منزل شما در حداقل زمان ممکن
  • شرکت تک لند هنگام ارائه خدمات با هدف صرفه‌جویی در هزینه‌های مشتریان خود ابتدا نسبت به تعمیر قطعات خراب اقدام نموده و تنها در صورت ضرورت، قطعات جدید را جایگزین می‌نمایند.

خدمات ویژه تک لند در محل

تک لند به‌عنوان اولین و تنها مرکز تخصصی تعمیرات لوازم‌خانگی در غرب، شمال و جنوب غرب شهر تهران به شمار می‌رود.

تعمیرات لوازم‌خانگی در شرکت تک لند به‌صورت تخصصی در منزل یا محل موردنظر شما بدون نیاز به جابه‌جایی دستگاه صورت می‌پذیرد، این امر نه‌تنها موجب صرفه‌جویی در وقت و هزینه می‌گردد، بلکه دستگاه شما را از خطرات ناشی از جابه‌جایی حفظ می‌نماید.

برای ما فرقی ندارد برند محصول شما چیست، دارای گارانتی می‌باشد یا خیر، ما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات آن را در تک لند با ارزان‌ترین قیمت برای شما به انجام می‌رسانیم. سرویس و تعمیر کلیه لوازم‌خانگی برقی از برندهای نظیر سامسونگ، ال جی، هیمالیا، امرسان، توشیبا، بوش و ... همراه با قطعات اورجینال و ارائه ضمانت‌نامه در تک لند توسط متخصصین مجرب به‌راحتی امکان‌پذیر است.

تکنسین‌های مجرب تک لند با سال‌ها تجربه برای تعمیر لوازم‌خانگی برقی شما در محل، ابتدا تمامی جوانب را با دقت بسیار بررسی نموده تا با اطمینان کامل مشکل را شناسایی و با استفاده از قطعات اصل و اورجینال به تعمیر آن اقدام نمایند.

خدمات ما در تک لند شامل موارد زیر است:

  • تعمیر یخچال فریزر
  • تعمیر یخچال فریزر ساید
  • تعمیر ماشین لباس‌شویی ( برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی به آدرس https://techlandservice.com/washing-machine-repair مراجعه کننید.)
  • تعمیر ماشین ظرفشویی
  • تعمیر کولرگازی
  • تعمیر اجاق‌گاز
  • تعمیر هود و هواکش
  • تعمیر ماکروویو
  • تعمیر جاروبرقی
  • و خدمات دیگری نظیر تعمیر آبمیوه‌گیری، چرخ گوشت، اسپرسوساز، بخارشو و ...

ثبت سفارش در تک لند

درخواست تعمیر آنلاین از سایت تک لند به نشانی اینترنتی www.techlandservice.com بدون دردسر و بسیار راحت است؛ مشخصات خود را شامل نام و نام خانوادگی، آدرس و تلفن را وارد نموده، نوع دستگاه و خدمت موردنیاز را مشخص کنید. پس از ثبت درخواست شما کارشناسان ما دراسرع‌وقت رسیدگی خواهند کرد.

همچنین می‌توانید از طریق شماره تماس 44732548-021، جهت تعمیرات لوازم‌خانگی خود اقدام نمایید.

در هر ساعت از شبانه‌روز و در هر جای تهران بزرگ که هستید، در صورت نیاز، تعمیرکاران ما دراسرع‌وقت به محل موردنظر شما حاضر می‌شوند.

پشتیبانی آنلاین تک لند راهیست که می‌توانید به‌وسیله آن، از راهکارهای کارشناسان ما استفاده کنید و حتی‌الامکان مشکلات دستگاهتان را خودتان برطرف کنید. پشتیبانی 24 ساعته تک لند هم، به شما این امکان را می‌دهد که اگر در هر ساعتی از شبانه‌روز، با مشکلی مواجه شدید، تیم تک لند شما را راهنمایی کند.

شما عزیزان می‌توانید جهت دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان در زمینه تعمیرات لوازم‌خانگی خود از طریق شماره‌تلفن 46055183-021 با کارشناسان حرفه‌ای ما در تک لند تماس حاصل نموده و از راهکارهای ایده‌آل آنها بهره‌مند شوید.

 

1324 نمایش

نظر دادن