تاریخ انتشار: چهارشنبه, 01 ارديبهشت 1400 ساعت 10:12

مدیکال استوز، تجربه برتری در کنکور با دو دانشجوی پزشکی تبریز

در این مقاله قصد داریم یکی از مراکز آموزشی و مشاوره کنکور و مشاوره تلفنی کنکور را به شما معرفی کنیم که توانسته است با خدمات با کیفیت خود سر و صدای زیادی بپا کند!

شرایط ویژه ای که امروز نه تنها در کشور ما بلکه در دنیا به وجود آمده، و باعث و بانی آن ویروس کرونا یا Covid 19 هست، باعث شده تا شرایط زندگی برای همه ی ما سخت تر شود و اخلال های بسیاری را در زندگی روزمره ی خودمان مشاهده کنیم.

اگر چه این فشار ها بر تمام اقشار جامعه وجود دارد، اما فشار روانی که بر روی دانش آموزان دبیرستان، و بخصوص دانش آموزان کنکوری وجود دارد شاید با خیلی از افرادی که در این زمینه متضرر شده اند قابل مقایسه نباشد!

ترس و نگرانی برای آینده، قبول نشدن در کنکور با رتبه ی دلخواه و دانشگاه مورد پسند که می تواند آینده ی بسیاری از این دانش آموزان را تغییر دهد، ترسی است که هر روز روان و اعصاب این دانش آموزان را مختل می کند.

در این مقاله قصد داریم یکی از مراکز آموزشی و مشاوره کنکور و مشاوره تلفنی کنکور را به شما معرفی کنیم که توانسته است با خدمات با کیفیت خود سر و صدای زیادی بپا کند! همچنین در انتهای این مقاله، این مرکز نکات مهم و کلیدی ای برای موفقیت بیش تر در آزمون کنکور را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد که پیشنهاد می کنیم حتما از آنها استفاده کنید.

مدیکال استوز، نوری در دل تاریکی!

در میان همه ی این نگرانی ها و مشکلاتی که برای آینده ی تحصیلی فرزندان ما وجود دارد، مدیکال استوز آمده است تا همیار و دست گیر دانش آموزانی باشد که عمیقا برای آینده ی خود، که شاید از کودکی برای آن برنامه ریزی کرده باشند، و وضعیت نابسامان این روز ها درحال تخریب رویاهای آنهاست.

مدیکال استوز چیست؟

مدیکال استوز یکی از قابل اعتماد ترین تیم های مشاوره ای و آموزشی آنلاین است که تقریبا دو سال است فعالیت حرفه ای خود را در زمینه آموزش و یاری رسانی به دانش آموزان دبیرستانی و بخصوص دانش آموزان کنکوری شروع کرده است.

این مرکز تخصصی که با تیم بزرگی شامل بیش از 200 کادر مشاوره ای مجرب در سر تا سر کشور مشغول به کار حرفه ای و اصولی است، بستر فعالیتی خود را رسانه های اینترنتی در دسترس دانش آموزان مدرن، مانند اینستاگرام، وب سایت و تلگرام قرار داده است تا دسترسی به محتوای تولید شده توسط این گروه متخصص هرچه آسان تر انجام شود.

مشاوره و خدمات برنامه ریزی کنکور و آموزشی مدیکال استوز شامل مشاوره تلفنی، پاسخ به سوالات تمامی دانش آموزان (دهم تا دوازدهم و حتی پایه های پایین تر)، و ارائه برنامه های ماهانه، هفتگی و روزانه می باشد.

اما فقط این نیست! مدیکال استوز دانش آموزان را به حال خود رها نمی کند! کادر مشاوره ای مدیکال استوز عمیقا به کار خود متعهد هستند و تا رسیدن دانش آموزان به قله های موفقیت، آنها را پله پله همراهی می کنند. این تیم هر روز هفته پیگیر و جویای امور درسی دانش آموزان خود می باشد و تا زمان برطرف نشدن مشکل دست از تلاش نمی کشد.

مدیکال استوز از کجا شروع کرد؟

خوب، حال که فهمیدیم مدیکال استوز برای چی اینجاست، وقتش رسیده تا کمی بیش تر با این تیم جوان و حرفه ای آشنا شویم.

 برای شروع باید بگوییم که مدیریت تیم مدیکال استوز بر عهده ی دو دانشجوی ممتاز و رتبه برتر کنکور پزشکی با نام های حامد غفار پور و یوسف یوسف پور، که در حال حاضر در دانشگاه تبریز مشغول به تحصیل هستند می باشد.

این دو نفر چند سال پیش دانش آموز کنکور بوده اند و در شهری دور که امکانات محدودی داشت زندگی می کردند. این دو با کمک یکدیگر برای کنکور درس خواندند و تلاش کردند تا موفق شدند قبولی کنکور در دانشگاه تبریز در رشته ی پزشکی را به دست بیاورند.

این سختی ها و تلاش های بسیاری که مدیران مدیکال استوز پشت سر گذاشتند، باعث شد تا آنها بدانند که یک دانش آموز ایرانی، دقیقا با چه مشکلات و چالش هایی در راه رسیدن به رشته و دانشگاه مورد علاقه اش رو به می باشد، و بتوانند چاره اندیشی و برنامه ریزی دقیقی برای تمام این نیاز ها داشته باشند.

پس از پشت سر گذاشتن آزمون کنکور، مدیران مدیکال استوز تصمیم گرفتند تا تجربیات خود را در اختیار دیگر دانش آموزان نیز بگذارند تا به آنها نیز در رسیدن به اهداف خود کمک کنند.

به این ترتیب، در ابتدای کار این دو نفر جلسات مشاوره ی خود را به شکل حضوری و محدودی دنبال می کردند و در همین حین ایده ی تشکیل یک تیم بزرگ که بتواند به تمام دانش آموزان سر تا سر ایران خدمات رسانی کند را در سر می پروراندند و همین شد که امروز، تیم مدیکال استوز یک تیم بزرگ است که در سر تا سر کشورمان فعالیت می کند و چند صد دانش آموز را در راه طی کردن قله های موفقیت همراهی می کند.

خدمات مدیکال استوز

ممنونیم که تا اینجا همراه ما بوده اید. فهمیدیم که تیم مدیکال استوز برای کمک آمده است و همچنین گفتیم که این تیم چطور شروع به کار کرد و امروز کجا ایستاده است. در ادامه، قصد داریم به برخی از خدماتی که این تیم مشاوره در اختیار دانش آموزان قرار می دهد بپردازیم. برخی از این خدمات شامل موارد زیر می باشند:

پشتیبانی 24 ساعته

دانش آموزانی که از خدمات مشاوره و آموزشی مدیکال استوز استفاده می کنند، می توانند در هر ساعت از روز، و در هر روزی از هفته سوالات و ابهامات خود را با مشاوران و متخصصان این مرکز مطرح نمایند.

کارشناسان مدیکال استوز موظف هستند تا زمان برطرف شدن کامل ابهامات دانش آموزان این مجموعه ارتباط خود را ادامه داده و ذهنیت دانش آموز نسبت به مشکل را به طور کامل آماده کنند.

مشاوران برگزیده

مرکز مشاوره تخصصی مدیکال استوز حساسیت ویژه ای در بکار گرفتن و استخدام مشاوران خود دارد، و همین امر باعث می شود تا تنها افرادی وارد این مجموعه شوند که ضمن تخصص کافی در زمینه مدیریت امور تحصیلی دانش آموزان، درکی کامل و جامع از مشکلات و نیاز های دانش آموزان داشته باشند.

تمامی امور کاری متخصصان این مرکز دائما درحال بررسی می باشد تا هرگونه اشکال در کار آنها برطرف شده و خدمات رسانی به دانش آموزان عزیز با بهترین کیفیت انجام بگیرد.

خدمات تضمینی مدیکال استوز

نتایج درخشان دانش آموزانی که از تیم های مشاوره و آموزش مرکز تخصصی مدیکال استوز استفاده کرده اند، و اعتماد کامل خود مجموعه نسبت به سیاست ها و برنامه ریزی هایی که برای دانش آموزان انجام می دهد، این اطمینان خاطر را برای مسئولین این آموزشگاه مدرن به وجود آورده است تا خدمات و سرویس های خود را به طور کامل تضمین کنند.

تمامی دانش آموزانی که به این مرکز اعتماد می کنند و از خدمات آن بهره می برند، می توانند در صورت داشتن هرگونه مشکل با تیم مشاوره ی خود، آن را عوض کرده، و همچنین تا زمان مشخصی مبلغ و وجه پرداختی خود را از آموزشگاه پس بگیرند.

مشاروه ی انگیزشی

کمبود و عدم وجود انگیزه بخصوص در دوران کرونا یکی از شایع ترین مشکلاتی است که دانش آموزانی که از مدیکال استوز کمک می گیرند با آن دست و پنجه نرم می کنند. امسال بیش ترین جمله ای که از دانش آموزان شنیدیم این بود که:

شرایط بد تحصیل این دوران و مشکلات درسی که نتونستم با معلم ها در میون بگذارم باعث شده واقعا از ادامه تحصیل دلسرد بشم! احساس می کنم هرچقدر هم تلاش کنم آخرش به هیچ نتیجه ای نمی رسم!

کم بودن انگیزه و دلسرد شدن از درس خواندن یکی از بزرگ ترین و خطرناک ترین مشکلاتی است که می تواند برای دانش آموزان به وجود بیاید، و با رشد و ریشه دواندن آن در دل و ذهن دانش آموزان باعث می شود که بسیاری از آنها با مشکلات بسیار بزرگ تر از ادامه ی تحصیل رو به رو شوند.

مشکلاتی مانند حس پوچی و حتی نا امیدی از زندگی! و اینکه با خودشان بگویند تلاش کنیم و زندگی کنیم، آخرش که چی؟!

متاسفانه امروزه به دلیل حرف های پوچی که همه ی ما از افراد غیر متخصص شنیده ایم، باعث شده که حتی نسبت به کلمه ی صحبت های انگیزشی واکنش منفی داشته باشیم و در مقابل آن گارد بگیریم!

با این حال، جلسات مشاوره ی انگیزه بخشی مدیکال استوز فقط صحبت هایی مثل «امید داشته باش! تو می تونی! به زندگی لبخند بزن!» نیست. مشاوران ما با بررسی وضعیت زندگی هر دانش آموز و شرایط ویژه ای که دارد، نه تنها راهکار های عملی به آنها ارائه می کنند، بلکه پا به پای آنها پیش می روند تا نتیجه ی کار خود را ببینند و خودشان، از خودشان انگیزه بگیرند. این یعنی انگیزه ی واقعی!

توصیه های تیم مدیکال استوز

در ادامه، متخصصان تیم آموزشی مدیکال استوز قصد دارند چند توصیه ی مهم برای شما عزیزانی که امسال قصد دارید در آزمون کنکور شرکت کنید دارند. پیشنهاد می کنیم حتما این توصیه ها را جدی بگیرید و از آنها استفاده کنید، شک نکنید قطعا به دردتان خواهد خورد.

1- توکل کن!

توکل به این معنی نیست که بنشینی و بگویی «خدایا به خودت می سپارمش!». توکل یعنی تو همه ی توان خودت رو بگذاری، از هیچ تلاشی دریغ نکنی و اون موقع می تونی انتظار داشته باشی که خدای متعال به تو کمک کند. بیا منطقی باشیم، اگر فقط یک گوشه بنشینی و از خدا کمک بخواهی، و فرض کنیم اون هم به تو کمک کنه، اون موقع تکلیف کسی که تلاشش رو کرده و در کنارش از خدا کمک خواسته چی میشه؟ عدالت کجا میره؟!

2- هدف داشته باش

هدف داشتن مهم ترین عامل موفقیت هر انسانی است. زمانی که تو هدف داشته باشی و هدفت نگاه کنی، انگیزه می گیری و ناخودآگاه تلاش می کنی تا خودت رو به سمت اون بِکشی. دانش آموزان دبیرستانی (فرقی نمیکند دهم، یازدهم یا دوازدهم) یک هدف بزرگ دارند که آینده ی درخشان آنهاست، پس باید هر چه در چنته دارند رو کنند!

3- روش های صحیح مطالعه رو بشناس

می دونی مهم تر از اینکه یک چوب بر چقدر تلاش می کنه تا درخت ها رو قطع کنه چیه؟ اینه که چوب بر تبرش رو تیز کنه! به همین ترتیب مهم تر از اینکه تو چقدر زمان برای درس خواندن می گذاری، این هست که تو چطور درس رو می خونی و متوجه می شی.

درس خواندن صرفا پای کتاب نشستن و خط به خط خواندن و حفظ کردن نیست! بلکه هر درسی روش مطالعه ی خودش رو داره که باید اونها رو بشناسی! توی پیج اینستاگرام و وب سایت مدیکال استوز می تونی تکنیک های مهم خواندن و مطالعه ی هر درس رو پیدا کنی.

4- آمادگی جسمانی خیلی مهمه!

اینکه مغز تو آمادگی کافی داشته باشه تا از حداکثر پتانسیل خودش استفاده کنه تا حد زیادی به این بستگی به این داره که جسم تو چقدر آمادگی داشته باشه. پس همه چیز فقط چمباتمه زدن روی درس و اینکه سرت توی کتاب باشه نیست!

ورزش، رژیم غذایی سالم و خواب کافی از مهم ترین فاکتور های داشتن یک جسم سالم هستن که باید حتما اونها رو رعایت کنی تا اول جسم، دوم مغز سالمی داشته باشی.

5- به مدیکال استوز اعتماد کن!

تو برای داشتن یک آزمون موفق لازم به پشتوانه ای داری که از اولین قدم، تا آخرین روزی که از جلسه ی کنکور با لبخند بیرون میای همراه تو باشه. از صفر تا صد! ما می دونیم که تو به عنوان یک دانش آموز ایرانی با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنی و چه موانعی سر راه تو هستن که نمی گذارن از تمام خودت استفاده کنی.

از کجا می دونیم؟! از اونجایی که مدیران مدیکال استوز یکی مثل خود تو بودن! همین باعث شده تا اونها شناخت کافی از راهی که تو قرار هست طی بکنی داشته باشند.

خوب رفیق، در صورتی که تونستیم کاری کنیم که کمی به ما اعتماد کنی و این رو بدونی که تنها نیستی، می تونی همین حالا به وب سایت یا پیج اینستاگرام ما مراجعه کنی و از اونجا با مشاوران و متخصصان مدیکال استور در ارتباط باشی تا روند کار رو کامل بهت توضیح بدن.

در آخر، از تو دوست عزیز بابت وقتی که گذاشتی و تا انتها مطالعه کردی متشکریم، و ضمن داشتن بهترین آرزو ها امیدواریم که مطالب مفیدی در اختیارت قرار داده باشیم. فعلا!

1820 نمایش

نظر دادن