تاریخ انتشار: سه شنبه, 24 فروردين 1400 ساعت 09:26

استقبال اصلاح طلبان از اظهارات انتخاباتی احمدی نژاد

روزنامه سازندگی- ارگان رسانه ای حزب کارگزاران- در گزارشی با عنوان «محمود تهدید می کند» نوشت:«محمود احمدی نژاد که این روزها حضور بسیار جدی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری دارد، می گوید نمی توان مردم را در این وضعیت سخت و بدبختی نگه داشت و این فنر به زودی در خواهد رفت».  

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت:«احمدی نژاد گفته است تمرکز همه تصمیمات در حکومت اشتباه است. در وقت انتخابات در باب مسببان وضع مردم سخن خواهم گفت و از کسی نمی ترسم».

فائزه هاشمی چهره‌ای انتخاباتی با پشتوانه‌ انقلابی است/ استقبال اصلاح‌طلبان از اظهارات انتخاباتی احمدی‌نژاد

فائزه هاشمی چهره‌ای انتخاباتی با پشتوانه‌ انقلابی است/ استقبال اصلاح‌طلبان از اظهارات انتخاباتی احمدی‌نژاد

روزنامه اعتماد نیز در مطلبی با عنوان «محمود سخن خواهد گفت؟!» نوشت:«احمدی‌نژاد اخیرا در جمع مردم کرمان سخنرانی داشته و گفته است:"این اشتباه بزرگی است که فکر کرده‌اید که می‌توانید ملت ایران را در این سطح نگه دارید. این فنر به زودی درخواهد رفت. من به وقت انتخابات مطالبی دارم که درباره وضعیت موجود کشور عرض خواهم کرد و به فضل الهی از کسی هم نمی‌ترسم". ».

این رونامه اصلاح طلب در ادامه نوشت:«رد صلاحیت احمدی نژاد به معنی حذف کامل او نخواهد بود و شاید بالاخره وعده‌های گاه و بی‌گاه افشاگری‌اش رنگ واقعیت بگیرد و اگر خودش یا کاندیدای موردحمایتش در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ رد صلاحیت شود، احتمالا باید منتظر افشاگری‌های سریالی او علیه کاندیداهای انتخابات به‌ویژه اصولگرایان باشیم».

منبع: مشرق

718 نمایش

نظر دادن