AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: دوشنبه, 09 فروردين 1400 ساعت 12:37

تاثیرات ویژه ای که انجام جراحی ایمپلنت بر سلامت فرد دارد!

از جمله مشکلاتی که در طی سالیان زندگی به صورت طبیعی یا در خلال حوادث مختلف ممکن است برای انسان رخ دهد، از دست دادن یک یا تعدادی از دندان‌هاست. همچون شهروندان سایر شهرها ساکنین پایتخت نیز برای انجام جراحی ایمپلنت در تهران همواره به بررسی و تحقیق مشغول می‌گردند، چرا که یافتن بهترین دکتر ایمپلنت در تهران، اگرچه بسیار پر مرارت و سخت است، با سلامتی و زیبایی شخص پیوند محکمی دارد. از این رو افراد جهت انجام جراحی ایمپلنت در تهران به بررسی این پدیده از جوانب مختلف، یافتن دندان پزشک ماهر و زبده و همچنین کلینیک ایمپلنت مبادرت و توجه ویژه می‌پردازند. از دست دادن دندان پیامد‌های منفی مختلفی را با خود به همراه خواهد داشت.
از جمله این پیامد‌ها می‌توان به از بین رفتن اعتماد به نفس شخص اشاره داشت، چرا که فرد با حس از بین رفتن زیبایی‌ شخصی‌اش ممکن است کم کم از لبخند زدن و صحبت کردن در جمع فاصله بگیرد. علاوه بر پیامد روانی، این اتفاق بر سلامت جسمی فرد نیز تاثیر دارد. هنگامی که این اتفاق رخ دهد و فرد به آن کلینیکی که عموم آن‌ را بهترین کلینیک ایمپلنت می‌نامند، مراجعه نکند و به درمان توسط بهترین دکتر ایمپلنت نپردازد، در فرایند‌هایی چون غذا و میوه و .... دچار مشکل خواهد شد.

اما این مضرات عدم انجام جراحی ایمپلنت، به اینجا ختم نخواهد شد. در آن زمان که یکی از دندان‌ها دچار نقص شود سایر دندان‌ها و لثه‌ها نیز تحت تاثیر قرار گرفته و در نتیجه‌ی انجام وظایف بیش از حالت نرمال خود دچار مشکل می‌شوند. به طور کلی می‌توان اذعان داشت با از دست دادن هر دندان، به طور میانگین دو دندان دیگر نیز دچار آسیب‌دیدگی می‌شوند. بنابراین رجوع به یک دکتر ایمپلنت ماهر ضروری به نظر می‌رسد و فرد به انجام جراحی ایمپلنت به خصوص ایمپلنت در تهران توسط یک دندان پزشک ماهر همچون دکتر عباس گشاده رو که در این جا می‌توان از وی به عنوان بهترین دکتر ایمپلنت در تهران یاد کرد، مبادرت خواهد ورزید.
پیش از اینکه افراد به انتخاب و انجام جراحی ایمپلنت در تهران بپردازند، ممکن است سوالی در ذهن‌شان شکل بگیرد با این مضمون که جراحی مذکور که می‌بایست در بهترین کلینیک ایمپلنت انجام دهند، چیست؟ به طور مختصر و خلاصه می‌توان گفت ایمپلنت نوعی جراحی است که توسط دندان پزشک انجام می‌گیرد. در روند انجام این فرایند، ریشه از بین رفته دندان با ریشه جدیدی که توسط بشر ساخته شده است، تعویض می‌گردد. پس از این، نوعی پایه و ریشه محکم و جدید به عنوان پایه دندان جایگزین می‌شود. پس از این امر، ایجاد سوال‌های دیگر را می‌توان پیش‌بینی نمود. چه کسانی می‌توانند به انجام‌اش بپردازند و دوام ماحصل آن چه میزان است؟
در پاسخ به سطر نخست می‌توان اظهار داشت:
افرادی بزرگسال که یک یا چند دندان خود را از دست داده‌اند یا به طور کلی شرایط لثه و دندان آن‌ها دچار عارضه شده است. با این حال تشخیص اصلی بر عهده دندان‌پزشک بوده و وی میتواند با توجه به شرایط شخص به آگاه سازی وی بپردازد. جهت انجام جراحی ایمپلنت در تهران و سایر مکان‌ها داشتن سلامتی کلی دارای لزوم است و اما پرسش دوم، شاید یکی از دلایلی که شخص پس از تحقیقات خود به این نتیجه برسد که به یک کلینیک ایمپلنت در تهران مراجعه کند، دوام بسیار بالا و راه حل بلند مدت این جراحی باشد.
به طور کل می‌توان دوام این جراحی را به طور متوسط در صورت رعایت موارد بهداشتی تا آخر عمر در نظر گرفت. اما این بازه زمانی با توجه به نوع نگهداری، انجام توسط بهترین دکتر ایمپلنت و توجه به پیشنهادات دندان‌ پزشک برای هر شخص متفاوت است و ممکن است کمی متفاوت باشد.

از مزایای پرداختن به جراحی ایمپلنت در تهران برای افراد ساکن در پایتخت، می‌توان به وجود بهترین کلینیک‌های ایمپلنت در این شهر اشاره داشت که توسط بهترین دندان پزشک‌های کشور همچون دکتر عباس گشاده رو مدیریت می‌شوند. مضاف بر امر کیفیت و ارائه خدمات منحصر به فرد، فائق آمدن بر بعد مسافت دور و سختی راه را نیز می‌بایست در نظر گرفت. از دیگر مزایایی این جراحی که افزون بر سایر کلینیک‌ها در بهترین کلینیک ایمپلنت در تهران نیز به انجام می‌رسد، علاوه بر موارد مذکور در متن فوق می‌توان موارد دیگری را نیز مورد بررسی قرار داد، از جمله این موارد در قالب یک دسته بندی تقریبا کلی است، که در ادامه تبیین و تشریح می‌گردد.

۱- بالا بردن اعتماد به نفس و عزت نفس

شاید پس از بخش سلامت محور اقدام به ایمپلنت، بتوان بازگرداندن سلامت روانی را مهم‌ترین نقش این جراحی برشمرد. به طور محرزی قابل فهم است که یکی از مهم‌ترین عناصر موثر بر سلامتی روانی و داشتن اعتماد به نفس، دندان است. زیرا دندان از جهات مختلف بر شکل و شمایل صورت فرد موثر است. از جهتی دندان‌ها به صورت اسکلت صورت عمل کرده و به حالت کلی چهره، نوعی استحکام می‌بخشد و نقش عمده‌ای بر زیبایی شخص را به عهده می‌گیرد.
 باید اذعان داشت که فقدان یک یا چند دندان، موجب میشود فرد مضاف بر از دست دادن اعتماد به نفسی که در گرو زیبایی‌ است، تپق زده و دچار تشویش گردد. هر فرد با مشکل ذکر شده می‌تواند با مراجعه به شاخص‌ترین کلینیک ایمپلنت تهران و با استفاده از دانش و مهارت دکتر عباس گشاده رو به انجام جراحی ایمپلنت در تهران بپردازد و بار دیگر زیبایی، سلامت و اعتماد به نفس مکفی را به خودش هدیه دهد.

۲- فاقد محدودیت است.

از جمله فواید بر شمرده شده جراحی مذکور، قادر بودن فرد برای پر کردن جای خالی یک یا چند دندان است. نبود محدودیت در این امر و ارائه فرصت درمانی یکدست و هماهنگ توسط پزشک نامبرده، موجب ترغیب بیشتر بیماران جهت پرداختن به جراحی ایمپلنت در تهران می‌گردد.

۳- عدم داشتن عارضه جانبی

از آن‌جا که مواد اولیه استفاده شده در جراحی ایمپلنت، از جنس تیتانیوم است و این ماده به طور کامل با بدن انسان در سازگاری است، به همین دلیل اتفاق افتادن عارضه جانبی بسیار نادر است. البته مدتی بعد از انجام عمل جراحی ایمپلنت در تهران توسط دندان پزشک معرفی شده‌ی بهترین کلینیک ایمپلنت، نیازمند مراقبت‌هایی است که توسط دندان پزشک معالج توصیه‌ خواهد شد. علاوه بر مزایای ذکر شده در متن، هنگام مراجعه به بهترین کلینیک ایمپلنت تهران می‌توان مزایایی دیگری را متوجه شد و با خیالی آسوده تحت انجام جراحی قرار گرفت.

دکتر عباس گشاده رو دارای بورد تخصصی جراحی ایمپلنت و لثه، با دارا بودن دانش و مهارتی بالا به عنوان یکی از زبده‌ترین دندان پزشکان کشور ، آماده ارائه خدمات مختلف دندان‌ پزشکی از جمله جراحی ایمپلنت در تهران با بالاترین کیفیت‌ها به عموم بیماران عزیزی که به دنبال انجام جراحی توسط بهترین دکتر ایمپلنت در تهران هستند، می‌باشد.

1570 نمایش