تاریخ انتشار: چهارشنبه, 27 اسفند 1399 ساعت 09:35

یک اپلیکیشن برای درخواست کاشی کاری تا تعمیر شیرآلات در اسرع وقت

کاشی کاری یک هنر تزئینی است که در سال‌های دور برای طراحی نمای داخلی و بیرونی ساختمان استفاده می‌شود. کاشی کاری در طراحی دکوراسیون نقش مهمی دارد. علاوه بر آن در محیط‌هایی که در معرض رطوبت قرار دارند مانند حمام، سرویس بهداشتی، کف استخر و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاشی و سرامیک کاری، کاری دقیق بوده و به دقت و مهارت بالایی نیاز دارد. امروز می خواهیم اپلیکیشنی را به شما معرفی کنیم که اگر قصد بازسازی سرویس بهداشتی و حمام را دارید، این کار را با بهترین متخصصان کاشی کاری انجام دهید. استفاده از متریال با کیفیت و دقت بالای متخصصان استادکار می‌تواند نتیجه نهایی عالی برای شما به همراه بیاورد. پس در ادامه با ما همراه باشید. 

 

کاشی کاری ساختمان با بهترین کاشی کارهای استادکار 

همان طور که گفته شد کاشی کاری یکی از عملیات‌های نازک کاری در ساخت و بازسازی ساختمان است که در محل‌هایی مانند آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی استفاده می‌شود. نصب کاشی چندین مرحله دارد که برای به دست آوردن نتیجه درست باید رعایت شوند: 

اندازه گیری فضای مورد نظر جهت نصب کاشی: ابتدا تمام سطحی که قصد دارید نصب کاشی کنید به دقت اندازه گرفته تا میزان مصالح مورد نیاز را تعیین کنید. هنگام اندازه گیری و خرید مصالح در نظر داشته باشید میزان کمی برای هدر رفت در نظر بگیرید تا با کمبود مصالح روبرو نشوید. کاشی، ماسه، خاک رس، سیمان، چسب کاشی و ... از جمله مواد و مصالح مورد نیاز برای کاشی کاری هستند. 

 

زیرسازی: بعد از تهیه مصالح و ابزار مورد نیاز برای نصب کاشی باید کف محیط مورد نظر را با ابزار اندازه گیری و تراز کاملا تراز کنید. اگر در کف یا دیوارها اشکالاتی وجود داشته باشد قبل از شروع کاشی و سرامیک کاری باید حتما برطرف شوند. 

نصب ردیف اول کاشی‌ها: پس از اندازه گیری و برطرف نمودن ایرادات کف ردیف اول کاشی‌ها نصب می‌شود. ردیف اول در تراز کردن ردیف‌های بعدی بسیار مهم است. پس این ردیف باید با دقت بسیار بالا نصب شود. 

اجرای ردیف‌های بعدی: پس از تراز کردن ردیف اول ملات آماده کرده و پشت کاشی‌ها بریزید و منتظر بمانید تا سفت شود. پس از سفت شدن ردیف‌های بعدی را نصب کنید. به همین ترتیب ردیف‌ها را بچینید تا تمام محیط کاشی شود. 

بندکشی: پس از اتمام نصب کاشی‌ها و پر کردن پشت آن‌ها با ملات منتظر بمانید تا ملات کاملا خشک شود. مرحله بعد بند کشی است. این کار برای پر کردن درز کاشی‌ها با استفاده از دوغاب است. برای تهیه دوغاب سیمان سفید و پودر سنگ با یکدیگر ترکیب می‌شود. 

نصب کاشی نیاز به دقت و حوصله فراوان دارد و در صورت تراز نبودن کاشی‌ها جلوه‌ای زننده ایجاد می‌شود. از این رو بهتر است از افراد متخصص در این زمینه کمک گرفته تا نتیجه کار زیبا و یکدست شود. اگر قصد کاشی کاری ساختمان برای فضای مختلف خانه یا ترمیم کاشی کاریهای منزل خود را دارید اپلیکیشن استادکار بهترین خدمات مربوط به کاشی کاری ساختمان استادکار را به شما ارائه می کند. 

 

نصب و تعمیر شیرآلات ساختمانی 

شیرآلات ساختمانی هر چند که با کیفیت بالا باشند باز هم در اثر رطوبت و رسوبات موجود در آب دچار گرفتگی و آسیب‌هایی شده و به مرور خراب می‌شوند. نگهداری و تعمیر و تعویض شیرآلات با توجه به نوع طراحی و برند آن‌ها متفاوت است. شیرها از قسمت‌های مختلفی ساخته شده‌اند که خرابی هر کدام از این قسمت‌ها می‌تواند عملکرد شیر را با مشکل روبرو کند. به عنوان مثال از شیر آب چکه کند، نشان دهنده خرابی کارتریج آن است. بد بودن اورینگ باعث نشتی آب از اطراف شیر می‌شود. 

 

شیرها انواع مختلف واشری، بدون واشر، کارتریجی و توپی دارند که در صورت خراب شدن هر کدام به روش‌های متفاوتی عمل می‌شود. در صورتی که شیر آب دچار نشتی شده و یا هر ایراد دیگری پیدا کرده باید ابتدا نوع شیر را مشخص کنید. برخی تعمیرکاران با نگاه کرده به شیر آب متوجه نوع آن می‌شوند. در صورتی از نوع شیر خود آگاهی ندارید با باز کردن و درآوردن دستگیره به راحتی نوع آن مشخص می‌شود. 

گاهی اوقات مشکلات به وجود آمده برای شیر آلات به راحتی قابل حل بوده اما اگر اطلاعاتی در این زمینه ندارید بهتر است برای تعمیر شیرآلات و یا نصب و تعویض شیرآلات جدید از افراد با تجربه در این زمینه کمک بگیرید. اپلیکیشن استادکار با معرفی به بهترین نیروهای خدماتی و تاسیساتی، تجربه ای متفاوت برای شما ایجاد می کند. لوله کشی ساختمان استادکار با بهترین نیروهای خدماتی انجام خواهد شد. 

استادکار اپلیکیشن همه کاره برای کارهای ساختمانی شما 

اپلیکیشن استادکار یکی از جامع‌ترین پلتفرم‌های ساخته شده برای ارائه خدمات آنلاین در حوزه ساختمان است. استفاده از این اپلیکیشن کار شما را برای یافتن افراد متخصص در زمینه طراحی و تعمیرات ساختمان به شما کمک می‌کند. این اپلیکیشن به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما می‌باشد. در صورت بروز هر گونه مشکل و نیاز به دریافت هر نوع خدماتی در حوزه ساختمان می‌توانید درخواست خود را ثبت کرده تا نیروهای متخصص برای کمک رسانی به شما در محل حاضر شوند. 

کاشی کاری ساختمان و تعمیر شیرآلات از جمله خدماتی هستند که توسط متخصصین استادکار انجام می‌شوند. برای انجام کاشی‌ کاری افراد به محل مورد نظر شما مراجعه کرده و به طور دقیق اندازه گیریهای لازم را انجام داده و میزان متریال مورد نیاز را مشخص می‌کند. در صورت نیاز تمام متریال مورد نیاز توسط افراد تهیه شده و سرامیک کاری محیط مورد نظر شما انجام می‌گیرد. 

برای تعمیر شیرآلات نیز می‌توانید درخواست خود را در اپلیکیشن ثبت کنید. کارشناسان متخصص و با تجربه در این زمینه برای انجام تعمیرات و نصب شیرآلات جدید به شما کمک می‌کنند. همین حالا سری به سایت استادکار بزنید و ببینید کدام خدمات این اپلیکیشن به کار شما می آید 

835 نمایش

نظر دادن