AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 21 اسفند 1399 ساعت 13:29

بهترین وکلای دیوان عدالت اداری

در این مقاله میخواهیم به طور کامل در مورد وکیل دیوان عدالت اداری صحبت کنیم که کارش چیست و چرا باید برای پرونده های دیوان ما نیازمند وکیل با تجربه و حرفه ای هستیم و در ادامه به صورت کامل می گوییم که چگونه بهترین وکلای دیوان عدالت اداری را پیدا کنیم و با آنها ملاقات داشته باشیم.

با عنایت به جایگاه رفیع نظارت برحسن اجرای قوانین در مراجع اداری و تضمین اصل حاکمیت قانون و همچنین تضمین حقوق شهروندان در برابر تصمیمات و اقدامات اداری با توجه به وظایف و تکالیف قوه قضائیه در اصل ۱۵۶ قانون اساسی نهاد قضایی اختصاصی جهت رسیدگی به شکایات و تظلمات مردم پیش بینی شده است که در کارکرد سی و شش ساله دیوان عدالت اداری بیانگر نقش موثر این نهاد در حمایت از حقوق شهروندان بوده است لذا طبق اصل‏ يكصد و هفتاد و سوم قانون اساسي، به‏ منظور رسيدگي‏ به‏ شكايات‏، تظلمات‏ و اعتراضات‏ مردم‏ نسبت‏ به‏ مأمورين‏ يا واحدها يا آيين‏ نامه‏ هاي‏ دولتي‏ و احقاق‏ حقوق‏ آنها، ديواني‏ به‏ نام‏ "ديوان‏ عدالت‏ اداري‏" زير نظر رئيس‏ قوه‏ قضائيه‏ شکل گرفته است. طبق قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری مصوب ۱۳۹۲ که در حال حاضر، قانون حاکم بر دیوان عدالت اداری است، دیوان به عنوان مرجعی قضایی که صرفاً در تهران مستقر است، متشکل از شعب بدوی،تجدید نظر،هیأت عمومی و هیأت های تخصصی می باشد. البته به منظور تسهیل در دسترسی مردم به خدمات دیوان، دفاتر اداری دیوان در مراکز استانها شکل گرفته که وظیفه ثبت درخواست ها و دادخواست های شاکیان و ارشاد و معاضدت قضایی آنها را برعهده دارند.

گروه وکلای دیوان عدالت اداری

گروه وکلای دیوان عدالت اداری یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین وب سایت ها در این زمینه است که دارای وکلای مجرب و کاربلد دیوان است که براحتی می توانید با وکلای مجرب دیوان گروه وکلای دیوان عدالت اداری قادر هستید صحبت کنید و سوالات خود را از آنها براحتی بپرسید. اگر دنبال وکیل حرفه ای هستید گروه وکلای دیوان عدالت اداری بهترین گزینه می باشد.

گروه وکلای آریا دادیار

آریا دادیار یکی از بهترین سایت های حقوقی است که در زمینه دیوان عدالت اداری نیز کار می کند و توانسته موفقیت و پرونده های گوناگونی را حل و فصل نماید و دارای صدهها نمونه رای موفق در سایت است که می توانید آنها را در سایتشان مشاهده کنید. جهت مشاوره حقوقی با وکیل دیوان عدالت اداری اینجا کلیک کنید.

1088 نمایش