تاریخ انتشار: چهارشنبه, 20 اسفند 1399 ساعت 11:12

آخرین خبر درباره کالاف دیوتی و آپدیت های جدید آن

Call Of Duty به عنوان محبوب ترین و مشهورترین محصول کمپانی اکتیویژن شناخته می شود که سابقه ای حدوداً دو دهه ای دارد و از سال 2003 تاکنون بیش از 15 نسخه مختلف از آن در دسترس بازیکنان سراسر جهان قرار گرفته است. این بازی از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و صدها میلیون گیمر از سراسر جهان از آن برای پر کردن اوقات فراغت خود و حتی کسب درآمد استفاده می کنند. اخبار و حواشی این بازی نیز جذابیت های زیادی برای بازیکنان، رسانه ها، منتقدان و ... دارد و به همین دلیل سایت های متعددی این اخبار و حاشیه ها را پوشش می دهند.

سایت ها، رسانه ها، خبرگزاری ها و ارگان های متعددی به پوشش اخبار و حواشی این بازی در سراسر دنیا می پردازند و در داخل ایران نیز بازیکنان می توانند از طریق سایت ایران موجو به آخرین و جدیدترین اخبار دسترسی داشته باشند. در ماه های گذشته اخبار مختلفی از نسخه های مختلف این بازی و آپدیت های جدید آنها منتشر شده است. در ادامه مطلب به بررسی آخرین و جدیدترین اخبار منتشر شده از مجموعه بازی ندای وظیفه پرداخته می شود.

جدیدترین نسخه بازی COD

کمپانی اکتیویژن و شرکت Treyarch آخرین و جدیدترین نسخه بازی COD را در حالی منتشر کردند که از کمپانی Raven Sofware نیز برای توسعه بخش تک نفره آن کمک گرفته اند. این بازی با نام Call of Duty: Black Ops Cold War منتشر شده است که داستان آن بیانگر دوران جنگ سرد میان آمریکا و اتحاد جماهیر شوروی در دهه 80 میلادی می باشد. داستان این بازی به روایت ماموریت های یک مأمور CIA با نام راسل گری و یک جاسوس شوروی به نام پرسیوس می پردازد و جذابیت های بسیار زیادی برای گیمرها دارد و می تواند آنها را با چالش های متعددی مواجه کند. از آخرین اخبار و حواشی این بازی می توان موارد زیر را عنوان نمود:

مشخصات بازی Call of Duty: Black Ops Cold War

سازنده های بازی COD این بازی را برای انواع پلتفرم های مختلف مانند پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر عرضه کرده اند در حالی که حدود 135 گیگابایت حجم دارد. این بازی دارای 3 نسخه استاندارد، نسخه میان نسلی و نسخه اولتیمیت است که هر کدام ویژگی های خاص و منحصر به فردی دارند. سیستم پیشنهادی برای این بازی باید دارای مشخصات زیر باشد

  1. OS: Windows 10 64 Bit (latest Service Pack)
  2. CPU: Intel Core i7 4770k or AMD equivalent
  3. VIDEO: Nvidia GeForce GTX 970 4GB / GTX 1660 Super 6GB or AMD Radeon R9 390 / AMD RX 580
  4. RAM: 16GB RAM
  5. HDD: 45GB HD space
  6. NETWORK: Broadband Internet connection
  7. SOUND CARD: DirectX Compatible, requires DirectX 12 compatible system

ویژگی های جدیدترین بازی کالاف دیوتی

سازندگان این بازی تلاش کرده اند که در فصل دوم بازی دوباره زامبی ها را به بازی برگردانند و همین باعث افزایش جذابیت و هیجان آن شده است. لازم است که بازیکنان ابتدا با زنده ها مقابله کنند و با حفظ فاصله رقابت جذابی داشته باشند و تا جای ممکن به سر دشمنان شلیک کنند که بتوانند امتیازات کافی را جمع آوری کرده و برنده شوند. بر اساس ادعای اکتیویژن بلیزارد این نسخه از مجموعه ندای وظیفه توانسته رکورد تازه ای در میان بازی های ویدیویی ثبت کند و بیشترین فروش دیجیتالی را در روز اول عرضه به خودش اختصاص داده است.

در زمان عرضه این بازی رکورد ترافیک اینترنتی در کشورهای متعددی مانند انگلیس شکسته شد و پیش بینی می شود که این بازی بزرگ ترین و مهیج ترین جامعه کالاف دیوتی را تشکیل می دهد. بازیکنان می توانند در این بازی نیز با خرید سی پی کالاف دیوتی از همه امکانات و تجهیزات آن بهره برده و آیتم های مختلف را خریداری و به روز کنند.

رکورد فروش بازی های کالاف دیوتی

بعد از عرضه نسخه جدید بازی کالاف دیوتی رکوردهای مختلفی برای کمپانی اکتیویژن جابه جا شد که مهم ترین آنها میزان درآمد این کمپانی از این مجموعه بازی بود. بر اساس اخبار منتشر شده از شرکت اکتیویژن بعد از استقبال بسیار خوبی گیمرها از Black Ops Cold War و همچنین Call Of Duty Mobile در یکی سال گذشته میزان درآمد این شرکت از ابتدای عرضه این مجموعه تاکنون از مرز 3 میلیارد دلار عبور کرده است که کی رکورد منحصر به فرد در صنعت گیم به شمار می رود. Black Ops Cold War در ماه نوامبر توانست در صدر فروش بازی های ویدیویی قرار بگیرد و در کشورهای متعددی به محبوب ترین بازی تبدیل شود.

ارائه نقشه جدید به بازی کالاف دیوتی موبایل

در آخرین اخبار مربوط به مجموعه کالاف دیوتی مشخص شده است که سازندگان این مجموعه نقشه جدیدی برای نسخه موبایلی بازی طراحی و عرضه کرده اند. این نقشه که با نام Shoot House شناخته می شود جز نقشه های چند نفره بازی است که در فصل دوم بازی Call Of Duty Mobile در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. این نقشه ابتدا در بازی Warfare مورد استفاده قرار گرفت که با استقبال خوبی از جانب گیمرها مواجه شد و سازندگان بازی آن را برای نسخه موبایلی بازی نیز عرضه کردند. این نقشه اندازه کوچکی دارد و باعث می شود که بازی سرعت بالایی داشته و بازیکنان درگیری بیشتری با هم داشته باشند. در این نقشه نیز گیمرها می توانند با خرید cp بازی کالاف دیوتی موبایل از همه امکانات موجود در بازی بهره برده و تمام آیتم های مورد نظر خود را خریداری کرده و آنها را به روز نمایند.

عرضه مود جدید 3vs3 Gunfight در فصل 14 کالاف دیوتی موبایل

آخرین و جدیدترین فصل از بازی کالاف دیوتی موبایل در اواخر ماه ژانویه در دسترس بازیکنان قرار گرفت و بر اساس اخبار منتشر شده این سیزن تغییرات متعددی در مقایسه با نسخه های قبلی داشته است. مود جدید 3vs3 Gunfight یک مود جدید و خاص از حالت Gunfight است که در این سیزن در دسترس بازیکنان قرار گرفته است و قطعا می تواند هیجان و لذت بسیار زیادی برای گیمرها داشته باشد. در این مود بازیکنان می توانند به صورت 3 در 3 به رقابت بپردازند و بازیکنی که بتواند در 4 دوره برنده شود می تواند برنده بازی باشد. در این مود بازیکنان می توانند از آیتم های جدیدی بهره مند شوند که مهم ترین آنها مهارت gravity vortex است که به بازیکن ها اجازه می دهد برای نابودی رقیبان از سیاهچاله ها استفاده کنند.

تجهیزات و سلاح ها جدید بازی

همانطور که گفته شد کمپانی اکتیویژن در ماه ژانویه نسخه جدید کالاف دیوتی موبایلی را به بازار عرضه کرد که ویژگی ها و قابلیت های متعددی دارد. حالت بتل رویال Blitz در این سیزن می تواند بسیار جذاب و چالش برانگیز باشد و بازیکنان را به وجد بیاورد. وجود سلاح های جدید در این بازی مانند سلاح های FR، اسلحه FR.566 و سلاح جدید SKS باعث می شوند که بازیکنان بتوانند یک بازی جذاب و مهیج را تجربه کنند. این سلاح ها از طریق چالش فصلی Battle Royale Bluff به دست می آیند و هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. بازیکنان در هرکدام از مراحل و ماموریت ها می توانند با خرید سی پی کال آف دیوتی از همه امکانات موجود نهایت استفاده را برده و در مسیر موفقیت و برد خود قدم بردارند.

 Modern Warfare 2 در سال 2021

تام هندرسون به عنوان یکی از شناخته شده ترین افراد در میان عاشقان و طرفداران مجموعه COD شناخته می شود. بر اساس اخبار منتشر شده و ادعای هندرسون در سال 2021 نسخه دوم بازی Call Of Duty: Modern Warfare برای بازیکنان عرضه خواهد شد. نسخه اول این بازی در سال 2019 با همکاری اینفینیتی وارد ساخته و عرضه شد که استقبال بسیار خوبی از آن به عمل آمد و همین باعث شد که سازندگان بازی برای ساخت نسخه دوم نیز فعالیت خود را شروع کنند. مسئولیت ساخت نسخه دوم این بازی بر عهده استودیوی بازی سازی Sledgehammer  خواهد بود.

این استودیو در سال 2017 بازی محبوب World War 2 را توسعه داده بود و توانسته بود رضایت بازیکنان را به خوبی جلب کند. Modern Warfare به عنوان یکی از موفق ترین و پرفروش ترین نسخه های مجموعه ندای وظیفه شناخته می شود و Sledgehammer هم زمان بسیار خوبی برای ساخت نسخه دوم آن در اختیار دارد و قطعا با عرضه آن می تواند انقلاب دیگری در مجموعه COD ایجاد نماید.

Call of Duty Warzone به موبایل خواهد آمد

امروزه گوشی های موبایلی به عنوان محبوب ترین پلتفرم بازی های ویدیویی در سراسر جهان شناخته می شوند. هرچند که پلتفرم هایی مانند ایکس باکس، پلی استیشن و کامپیوتر هنوز هم طرفداران بی شماری دارند اما گوشی های موبایل توانسته اند صنعت گیم را متحول کنند. مجموعه کالاف دیوتی در دو دهه اخیر همواره مورد توجه بازیکنان سراسر جهان بوده است و کمپانی اکتیویژن آن را برای پلتفرم های متعددی منتشر کرده است. هرچند که نسخه موبایلی این مجموعه توانست موفقیت ها متعددی به دست بیاورد اما استقبال بالا از بازی Call of Duty Warzone باعث شده است که سازندگان بازی در فکر عرضه نسخه موبایلی این بازی نیز باشند.

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده همکاری های خوبی بین استودیوهای مختلف اکتیویژن در سراسر جهان برای تولید این بازی صورت گرفته است. سازندگان بازی قصد دارند که ویژگی های بازی در نسخه های PC و پلی استیشن را به نسخه موبایل بازی نیز منتقل کنند تا هیجان و لذت بالایی را به بازیکنان تزریق نمایند.

معرفی کاراکترهای جدید در Black Ops Cold War and Warzone

بر اساس آخرین خبری که در تاریخ 3 ماه مارچ منتشر شده است در بازی های Black Ops Cold War and Warzone کاراکترهای جدیدی رونمایی می شوند که از قابلیت ها و ویژگی های مختلفی برخوردار هستند و می توانند جذابیت بازی را برای بازیکنان دوچندان کنند. یکی از این شخصیت ها Samantha Maxis می باشد که بازیکنان می توانند از آن در ماموریت های مختلف استفاده کنند. بازیکنان می توانند خرید سکه cp در کالاف دیوتی موبایل و سایر نسخه ها کاراکترهای موجود در بازی را شخصی سازی کنند و در ماموریت های متعدد از آنها بهره مند شوند.

نارضایتی گیمرها از بازی Black Ops Cold War

اگرچه بازی COD: Black Ops Cold War رکوردهای مختلفی را جابه جا کرد و با استقبال بی نظیری از طرف گیمرها مواجه شد و توانست فروش بسیار بالایی داشته باشد اما اخبار منتشر شده در مورد این بازی بیان می کند که گیمرها مشکلات متعددی با این بازی دارند. بر اساس آخرین اخبار اسپلیت اسکرین در این بازی بر روی تمامی پلتفرم ها در دسترس نیست و فقط بر روی کنسول های نسل هشتم و نهم در دسترس می باشد. سلاح ها و شخصیت بازیکن دوم در این بخش قابل مشاهده نیست.

همچنین بخش امتیاز دهی این بازی رضایت بخش نیست و سازنده ها می توانستند که به شکلی بهتر آن را طراحی کنند. اگرچه کنسول PS5 در دسترس گیمرهای سراسر جهان قرار دارد اما به نظر می رسد که این بازی در این کنسول تفاوتی با PS4 ندارد. به صورت کلی مجموعه بازی COD دارای ثبات بسیار خوبی بوده است و اخبار و حواشی آن نیز جذابیت بسیار بالایی برای گیمرها دارد و رسانه های مختلف سراسر جهان به پوشش اخبار و حواشی این بازی محبوب می پردازند.

جمع بندی پایانی

مجموعه بازی COD به عنوان یکی از محبوب ترین بازی های تاریخ صنعت گیم شناخته می شود که از سال 2003 تاکنون در نسخه های متعددی در دسترس بازیکنان سراسر جهان قرار گرفته است. محبوبیت بالای این بازی باعث شده است که رسانه ها و سایت های سراسر جهان به پوشش آخرین و جدید ترین اخبار آن بپردازند. سایت ایران موجو به عنوان یکی از بهترین، مطمئن ترین و باسابقه ترین سایت های ایرانی شناخته می شود که در زمینه خرید جم بازی ها فعالیت می کند و بازیکنان می توانند با اطمینان خاطر و با بهترین قیمت cp کالاف دیوتی و سایر ارزهای بازی های معروف را خریداری کنند. همچنین بازیکنان قادر هستند که در این سایت به مقالات آموزشی بازی ها، نقد و بررسی بازی ها، بخش انجمن سایت و ... دسترسی داشته باشند و برای پیشرفت خود از آنها استفاده کنند.

79310 نمایش

نظر دادن