تاریخ انتشار: دوشنبه, 11 اسفند 1399 ساعت 15:38

راهنما کامل خرید بهترین تشک

در این که ما اغلب زمان خود را در تختخواب میگذرانیم کسی شکی ندارد. پس خرید تشک نباید ساده گرفته شود زیرا روز خوب ما از رختخواب شروع می شود. چند عامل را باید در خرید تشک در نظر بگیریم تا به بهترین گزینه خرید تشک خود برسیم و سپس آن را تهیه کنیم. در ادامه این مقاله از تشک رویا همراه ما باشید.

بررسی نوع تشک یا اسکلت تشک

در حالت کلی 3 دسته تشک داریم:

  1. تشک های فنری مرسوم که اسکلت آنها فنری متصل است. تمام فنرها در این نوع تشک به هم بافته شده اند و حرکت سطح تشک به حالت صفحه است. دقیقا وقتی لبه تشک می نشینید سمت دیگر حرکت می کند و در تشک های دو نفره هنگام نشست و برخاست یا غلتیدن کاملا قابل احساس است.
  2. تشک های فنری منفصل که جدید بوده و فنرهای آن جدا از هم قرار دارد. این جدا بودن فنر ها باعث می شود که هر فنر براساس میزان میزان وزن و فشاری که به آن وارد میشود عمل کند. این عملکرد فنرها 2 مزیت مهم برای تشک ایجاد می کند یکی اینکه باعث حالت گیری تشک براساس شکل بدن کسی می شود که روی آن می خوابد و ارگونومی بدن را حفظ می کند. دوم آنکه از ایجاد ارتعاش و لرزش در تشک جلوگیری می کند که در تشک های دو نفره خیلی عامل مهمی به شمار می آید.
  3. تشک های اسفنجی که بازار به تشک های طبی مشهور هستند. این تشک ها طبع بسیار سفتی دارند ( خوابیدن روی تشک طبی مثل خوابیدن روی زمین است ).

خرید تشک خوشخواب

تشک خوشخواب 1338 فعالیت خود را در زمینه تولید تشک آغاز نموده است.کارخانه خوشخواب جزء اولین کارخانه ها در زمینه تولید کالای خواب  می باشد. که با 60 سال سابقه مفید در این زمینه ضمن کسب تجربه و استفاده از دانش به روز دنیا از قافله تغییرات در زمینه تولید کالای خواب عقب نمانده و اطلاعات و خط تولید خود را با تغییرات تکنولوژی دگرگون کرده است قدمت برند خوشخواب به حدی است که بسیاری از مشتریان و کاربران به جای عنوان تشک از کلمه خوشخواب استفاده می کنند. برند خوشخواب ضمن به کارگیری جوانان مستعد و با استعداد ایرانی در خط تولید و ایجاد اشتغال با نمایندگی فعال در سراسر ایران دسترسی به کالای خواب با کیفیت را آسان نموده است

تشک خوشخواب از برترین لوازم اتاق خواب میباشد که با توجه به تنوع محصولات آن در بازار، انتخاب یک نمونه مناسب حائز اهمیت است؛ زیرا در صورتی که تشک غیر استاندارد باشد، فرد را دچار بیماری های عضلانی می‌کند که رایج ترین آن ها دیسک کمر میباشد.

خرید تشک رویا

تشک رویا از دوست داشتنی ترین تشک هاي‌ تخت از شرکت تشک رویا است که طرفداران زیادی دارد. خود شرکت تشک رویا انواع مختلفی از تشک را تولید می‌کند

تشک رویا مدل هاي‌ مختلفی از تشک دارد که شامل:

تشک رویا اولترا 1

تشک رویا اولترا 2

تشک رویا اولترا 3

تشک رویا اولترا 4

تشک رویا مدیکال 1

تشک رویا مدیکال 2

تشک رویا مدیکال 3

تشک رویا مدیکال 4

تشک رویا بونل 1

تشک رویا بونل 2

تشک رویا بونل 3

تشک رویا بونل 4

تشک رویا بونل 5

تشک رویا بونل 6

می‌باشد.

 

527 نمایش

نظر دادن