تاریخ انتشار: یکشنبه, 10 اسفند 1399 ساعت 14:06

معتبرترین مارک های دستگاه تصفیه آب در ایران

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی اصل و پیدا کردن بهترین مارک دغدغه ی بسیاری از افرادی است که می خواهند آب آشامیدنی سالم در اختیار داشته باشند. در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا معتبرترین مارک های دستگاه تصفیه آب در ایران را بشناسید و نکات مهم در خرید آن را نیز بررسی خواهیم کرد تا بتوانیم پاسخگوی سوالات شما در این زمینه باشیم.

بهترین برندهای آب تصفیه کن تایوانی

در زمینه ی تولید دستگاه های تصفیه آب، برند های زیادی با یکدیگر رقابت می کنند و کشور های آمریکا و اروپا و تایوان از قدرتمند ترین کشور ها در این ضنعت می باشند. دستگاه های هر کدام از این برند ها ویژگی های خاص خود را دارند و با یکدیگر متفاوت هستند. تایوان یکی از اصلی ترین کشور های در حوزه ی تصفیه آب است و دستگاه هایی که تولید می کند شهرت جهانی دارند. این دستگاه ها به ایران نیز صادر می شوند که در ادامه بهترین برند های آب تصفیه کن تایوانی در ایران را معرفی می کنیم.

  • تصفیه آب سی سی کا CCK

کمپانی سی سی کا با قدمتی بیش از 40 سال در حوزه ی صنعت تصفیه آب، با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و نیرو های متخصص، دستگاه های تصفیه آب و انواع فیلتر ها و تجهیزات مربوط به آن را تولید می کند که بسیار پر فروش می باشند. این شرکت انواع دستگاه های اسمز معکوس، اولترا فیلتراسیون و نانو فیلتراسیون را طراحی و تولید می کند که بسیار با کیفیت هستند. تصفیه آب سی سی کا از بهترین دستگاه های تصفیه آب در دنیا می باشد که دارای تاییدیه های جهانی FDA,NSF,CE,Q  و گواهینامه های ISO می باشد که نشان از کیفیت و سلامت این دستگاه ها دارد. دستگاه های سی سی کا نسبت به سایر برند های آمریکایی و اروپایی قیمت مناسب تری دارد ولی از نظر کیفیت هیچ تفاوتی با آن ها ندارد و بسیاری از افرادی که از این برند استفاده کرده اند بسیار راضی از بازدهی و عملکرد آن می باشند.

  • تصفیه آب سافت واتر softwater

برند سافت واتر از پر فروش ترین و بهترین برند دستگاه های تصفیه آب می باشد که دارای قدمتی بیش از 70 سال است. این کمپانی در تولید و ساخت دستگاه های خود از متخصصان و مهندسان خبره کمک می گیرد و از پیشرفته ترین فناوری ها استفاده می کند. برند سافت واتر در تولید دستگاه های اسمز معکوس شهرت دارد. در حال حاضر این دستگاه ها بهترین آب تصفیه کن های خانگی در دنیا می باشند. تصفیه آب سافت واتر مدل اسمز معکوس 6 مرحله ای و بالاتر آن جزو پر فروش ترین آب تصفیه کن های خانگی می باشد که در ایران  نیز بسیار طرفدار دارد. دستگاه های این کمپانی به کشور های آسیایی و اروپا و آمریکا نیز صادر می شود و تاییدیه های بین المللی آمریکا و اروپا را در اختیار دارد.

  • تصفیه آب آکواپرو aqua pro

برند آکوا پرو بیش از دو دهه است که در زمینه ی تولید دستگاه های تصفیه آب فعالیت می کند و برند نسبتا جدیدی می باشد. اما محصولات آن جزو بهترین و پر فروش ترین دستگاه های تصفیه آب تا به امروز می باشد. عمده فعالیت این کمپانی در تولید دستگاه های اسمز معکوس می باشد. تصفیه آب آکوا پرو دارای موتور قدرتمندی است و فیلتر های آن در جذب انواع آلاینده های آب بسیار خوب عمل می کنند و آبی که در اختیار شما قرار می دهند به دور از هر گونه مواد مضر خواهد بود و بسیار استاندارد و با کیفیت می باشد.

چه دستگاه تصفیه آبی بخریم؟

در پاسخ به این سوال که چه دستگاه تصفیه آبی بخریم؟ باید به چند نکته ی اساسی قبل از خرید توجه کنید.
قبل از هر چیز ابتدا درباره ی شرکت یا فروشگاهی که از آن خرید می کنید اطلاعاتی کسب کنید. برای خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل بهتر است به نمایندگی ها و شرکت های وارد کننده ی برند های تایوانی مراجعه نمایید و این به نفع شما خواهد بود. به دلیل این که هم دستگاه شما را ضمانت می کنند و هم ارسال و نصب آن رایگان خواهد بود. برای تعویض فیلتر ها و هر گونه مشکلی که برای دستگاه پیش بیاید نیز خود شرکت اقدام به برطرف کردن آن خواهد بود. به دلیل اشباع شدن بازار با برندهای تقلبی و متفرقه، خرید از شرکت های معتبر خیال شما را راحت تر می کند.

نکته ی دیگر در راهنمای خرید تصفیه آب این است که با توجه به میزان مصرف آب و نوع آلودگی آن دستگاه مناسب منزل خود را خریداری کنید. برای مصارف خانگی دستگاه هایی با مخزن کوچک مناسب است و دستگاه هایی با مخزن های بزرگ تر برای مجتمع های مسکونی و یا شرکت های بزرگ می باشند. برای تصفیه آب بسیاری از مناطق معمولا دستگاه هایی با فیلتر های کمتر کفایت می کند اما برخی از شهر ها آلودگی و سختی آب بسیاری دارند که باید از دستگاه هایی با تعداد فیلتر بیشتر استفاده کند.
توجه به قیمت دستگاه نیز بسیار مهم است. دستگاه های اصل در بازار دارای قیمت نسبتا یکسانی هستند. اما بسیاری از دستگاه های تقلبی مشابه دستگاه های اورجینال با قیمت بسیار پایین تر به فروش می رسند. توجه داشته باشید که حتما از شرکت های بزرگ و معتبر خرید کنید تا از اصالت کالا مطمئن شوید.

مشاوره و راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب

شرکت راد گستر نوین وارد کننده ی انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی اصل تایوان می باشد که محصولات خود را با بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه می دهد. این شرکت با ضمانت کردن دستگاه شما این تعهد را می دهد که در صورت بروز هر گونه مشکل برای دستگاه، بدون دریافت هیچ گونه هزینه ای آن را برطرف کند.

هم چنین پشتیبانی و خدمات پس از فروش مادام العمر نیز به شما ارائه می دهد. شما برای مشاوره و راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب می توانید با کارشناسان شرکت تماس بگیرید. هم چنین می توانید با مراجعه به سایت راد گستر نوین از محصولات و قیمت های این شرکت اطلاعات کسب کنید و به صورت آنلاین خرید کنید. ارسال دستگاه و نصب آن کاملا رایگان می باشد. پس از نصب، تست دستگاه توسط تکنسین در حضور شما انجام خواهد شد تا از کیفیت آن مطمئن شوید. با خرید از شرکت راد گستر نوین دستگاه تصفیه آب اصل در اختیار خواهید داشت و برای همیشه از آلودگی های آب و خطرات آن دور خواهید ماند.

841 نمایش

نظر دادن