تاریخ انتشار: سه شنبه, 28 بهمن 1399 ساعت 23:38

چطور از جاروبرقی به درستی نگهداری کنیم؟

‏جاروبرقی شما نیاز به توجه زیادی ندارد، اما چند کار مراقبت ساده می تواند از خراب شدن آن جلوگیری کند. با چک کردن منظم جاروبرقی، دستگاه به درستی برای سالیان سال کار خواهد کرد. برای تعمیر انواع جارو برقی از خدمات پلاک استفاده کنید.

چک کردن فیلتر و کیسه جاروبرقی

‏قوطی و فیلتر ‏‏گرد و غبار را قبل و بعد از هر استفاده از جارو خالی کنید. کیسه جاروبرقی را هنگامی که ¾ آن پر است، تعویض کنید زیرا پر شدن کامل کیسه، کارایی جارو را کاهش می‌دهد. ‏فیلترهای ‏‏قابل شستشو را یک بار در ماه بشویید و سپس اجازه دهید کامل خشک شود.

 

بررسی برس و لوله جاروبرقی

 

سر جاروبرقی را باز کنید تا به لوله دسترسی پیدا کنید و بتوانید به خوبی استحکام آن را بررسی کنید. اگر احساس کردید شکننده است یا ترک دارد، لوله جدیدی تهیه کرده و جایگزین آن کنید. هر 2 الی 3 ماه یک بار رول برس را باز کنید و موها و نخ‌هایی که به آن گیر کرده است را قیچی کنید. بعد از قرار دادن رول برس بررسی کنید به درستی بچرخد.

 

مراقبت از ظاهر جاروبرقی

 

سیم جاروبرقی را هر سری چک کنید که شکستگی نداشته باشد زیرا می‌تواند باعث برق گرفتگی شود. از یک دستمال مرطوب برای پاک کردن گرد و خاک از روی جاروبرقی استفاده کنید. لوله جاروبرقی را جدا کنید و با پارچه آن را جداگانه تمیز کنید. به این صورت اگر چیزی داخل لوله جاروبرقی گیر کرده باشد مشخص می‌شود تا آن را خارج کنید.

 

چرا برای تعمیر جارو برقی از خدمات پلاک استفاده کنم؟

 

اگر در حین بررسی‌ها متوجه شدید که جارو برقی شما نیاز به سرویس یا تعمیر دارد، می‌توانید از سایت‌ها و اپلیکیشن‌های ارائه دهنده خدمات، مانند پلاک، استفاده کنید. این روزها اپلیکیشن‌ها برای یاری افراد در مدیریت کارها پیشرفت زیادی داشته‌اند. اپلیکیشن و سایت پلاک نیز برای موارد مختلفی که نیاز به انجام کار توسط نیروی متخصص داشته باشید به یاری شما می‌آید و شما می‌توانید به سادگی و کاملاٌ رایگان سفارش خود را ثبت کنید و از تخصص افراد حرفه‌ای در سریع‌ترین زمان ممکن برخوردار شوید.

690 نمایش

نظر دادن