AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: شنبه, 18 بهمن 1399 ساعت 16:21

برترین رستوران های کیش کدامند؟

یکی از زیباترین جزایر ایران ، جزیره ای است که در استان هرمزگان واقع شده است. جزیره کیش از جاذبه های گردشگری ، اماکن تفریحی و مراکز خرید و در عین حال رستوران های معروف و خارق العاده متنوعی برخوردار است. ما بهترین رستوران های کیش را به شما معرفی خواهیم کرد تا در سفر بعدی به کیش نگران پیدا کردن یک رستوران عالی برای غذا خوردن و سفر به این جزیره شگفت انگیز با برنامه ریزی کامل باشید. 

رستوران میر مهنا 

به گزارش سفر باتو یکی از رستوران های قدیمی و شناخته شده کیش که غذاهای دریایی فوق العاده ای را برای مشتریان خود سرو می کند ، رستوران میرمهنا نام دارد. 

در واقع میرمهنا یکی از بهترین رستوران های غذاهای دریایی کیش است و طرفداران زیادی دارد. این رستوران در شهر میرمهنا واقع شده و فضای بسیار بزرگ و مدرنی دارد. غذای رستوران میر مهنا کیش از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و طعم فوق العاده ای دارد. 

منوی این رستوران بسیار متنوع است و انواع غذاهای دریایی و گوشت های کبابی را ارائه می دهد که در این میان تخم مرغ ماهی سبد این منو است. موسیقی زنده هنگام غذا خوردن یکی از ویژگی های جذاب این رستوران است و توانسته محبوبیت آن را دو چندان کند. رستوران میر مهنا در نزدیکی ساحل کیش واقع شده است و تماشای ساحل هنگام پنجره خوردن از پنجره رستوران بسیار زیبا است. 

همجواری این رستوران با سواحل نیلگون خلیج فارس این امکان را برای مهمانان فراهم کرده است که پس از صرف غذا در کنار ساحل قدم بزنند و از طبیعت بکر اطراف آن لذت ببرند. 

این رستوران دارای پارکینگ اختصاصی نیز می باشد تا افراد بتوانند به راحتی در این رستوران غذا بخورند. اگر قصد دارید در تعطیلات و بهار یا تابستان به عنوان یکی از بهترین رستوران های کیش به رستوران میر مهنا بروید ، پیشنهاد می کنیم از قبل میز رزرو کنید. 

خوب است بدانید که غذای این رستوران نسبتاً گران است ، اما ارزش آن را دارد که حداقل یک بار امتحان کنید. همچنین شما می توانید در تور کیش با هزینه ای مناسب به این جزیره زیبا بروید 

آدرس رستوران میر مهنا: ناوار ساحلی ، خیابان پروین اعتصامی ، جنب هتل تاپ رز 

شماره تلفن رستوران میرمهنا: 44622855-076 

رستوران کوه نور 

یکی از خاص ترین و بهترین رستوران های کیش که دارای فضای داخلی سنگی و سنگی است می تواند به عنوان رستوران کوه نور ارائه شود. 

آبشارها و حکاکی تصاویر ایرانیان باستان بر روی سنگ های این رستوران کاری کاملاً ابتکاری است و به خاص بودن آن می افزاید. نورپردازی رستوران کوه نور در میان صخره ها به خصوص در شب بسیار زیباست و تجربه خوردن یک وعده غذایی دلچسب را برای شما رقم می زند. 

شباهت این رستوران به کوه و نورپردازی فوق العاده آن باعث شده است که آن را به نام کوه نور درآورند. مساحت این رستوران حدود 600 متر است و منوی بسیار متنوعی از غذاهای خوشمزه ایرانی ، خارجی و غذاهای دریایی دارد که با هر سلیقه ای متناسب است. 

پیشنهاد می کنیم سالاد بار و سوپ را از این رستوران سفارش دهید و طعم غذاهای فرانسوی را از دست ندهید. اجرای زنده موسیقی یکی از ویژگی های بارز رستوران کوه نور کیش است که بدون شک در خاطره انگیز شدن یک روز برای شما موثر خواهد بود. جالب است بدانید که در طبقه آخر این رستوران یک کافه وجود دارد که می توانید از فضای آن لذت ببرید. 

 

خدمات در رستوران کوه نور عالی است و از ساعت 12 ظهر تا 1 بامداد به مشتریان خود خدمات ارائه می دهد. بد نیست بدانید که این رستوران یکی از گرانترین رستوران ها است. 

 

آدرس رستوران کوه نور در جزیره کیش : امیر کبیر ، بلوار دانش ، جنب هتل صدف کیش 

شماره تلفن رستوران کوه نور: 44624808 - 076 رزرو هتل در کیش ، قبل از سفر 

 

به نظر می رسد هیچ کس پس از رسیدن به فرودگاه دوست ندارد به دنبال مکانی بگردد! به همین دلیل ، بهتر است قبل از سفر به جزیره ، هتل های کیش را به دقت بررسی کنید و سپس بسته به مدت اقامت ، هتل خود را رزرو کنید. بگذارید به شما اطمینان دهم ، فقط چند دقیقه طول می کشد. پس از آن دیگر نگران هیچ مشکلی نخواهید بود. فقط مطمئن شوید که زمان تحویل و تخلیه اتاق با زمان فرود و پرواز شما مطابقت دارد ، در غیر این صورت باید برای زمان انتظار خود برنامه ریزی کنید. زمان تحویل به هتل های کیش ساعت 2 بعد از ظهر و زمان عزیمت 12:00 بعد از ظهر است. می توانید پرواز خود را برای رسیدن به جزیره در حدود ساعت 2 بعد از ظهر انتخاب کنید و پرواز برگشت شما زمانی خواهد بود که پس از رزرو هتل و اتاق خود در جزیره دیر نشده اید. 

 

مسافران از کدام هتل های کیش بیشتر لذت می برند؟ 

با مرور و مرور در سایت های رزرو آنلاین هتل ایران  برای سفر به کیش ، خواهید فهمید که کدام هتل متناسب با بودجه و هدف شما از سفر به کیش است. به جای شما ، ما نظرات کاربران وب سایت های مختلف را بررسی کرده ایم و محبوب ترین هتل های کیش را از نظر مسافر پیدا کرده ایم که می توانید در لیست زیر مشاهده کنید: 

 

هتل مریم کیش سورنتو 

هتل سورنتو مریم کیش یکی از هتلهای ستاره کیش است که در میدان امیرکبیر کیش واقع شده است. فضای معماری عمومی آن احساس معماری باروک را دارد. هتل سورنت کیش دارای 55 اتاق است. هتل دارای فناوری هوشمند (BMS) است ، هر دو سیستم آن مانند روشنایی ، تهویه مطبوع و. به محض ورود مسافر به اتاق فعال می شوند. 

 

امکانات ویژه هتل سورینت مریم کیش 

دسترسی آسان به ساحل کیش و اسکله تفریحی 

دسترسی به مراکز خرید عمده در کیش از جمله: مرکز خرید مروارید ، مرکز خرید پردیس 1 و 2 

رستوران با ظرفیت 70 نفر 

پارکینگ با ظرفیت 30 اتومبیل 

اینترنت 

صبحانه بوفه (گرم و سرد) 

بی خطر 

ترانسفر فرودگاهی (پذیرش و پشتیبانی) 

خشکشویی 

ماساژ 

فضای داخلی هتل سورنت کیش از هتل های کیش 

996 نمایش