AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: سه شنبه, 14 بهمن 1399 ساعت 23:19

بررسی آخرین اخبار بازی فری فایر در دنیا

تقریباً می توان گفت تمامی گیمرها و عاشقان بازی های ویدیویی و موبایل بازی محبوب Garena Free Fire را به خوبی می شناسند. این بازی در کنار بازی های دیگری همچون Call Of Duty، PUBG Mobile، Clash Of Clans و ... در سال های اخیر همواره در بین بهترین بازی های موبایلی جهان قرار داشته است. بازی فری فایر میلیون ها بار توسط گیمرهای مختلف از سراسر جهان دانلود و نصب شده است و گیمرها، رسانه ها، منتقدان و ... همواره اخبار و حواشی این بازی محبوب را دنبال می کنند.

در دنیای امروز تکنولوژی هر روز در حال پیشرفت است و این باعث شده است که حتی بازی های موبایلی و ویدیویی نیز دچار تحول و تغییر شوند و شرکت های سازنده بازی ها همواره نسخه های به روزتر و جذاب تری از بازی های خود در اختیار گیمرها قرار دهند. دسترسی به بازی های در دنیای امروز بسیار راحت شده است و گیمرها می توانند به صورت آنلاین به رقابت با دوستان خود در نقطه ای از دنیا بپردازند. بازی فری فایر به عنوان یکی از محبوب ترین بازی های موبایلی چند سال اخیر در میان بازیکنان شناخته می شود که به واسطه سبک خاص خود و جذابیت بالایی که دارد در مدت چند سال بیش از 500 میلیون بار توسط گیمرهای سراسر جهان دانلود شده است. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر بازی فری فایر و جدیدترین اخبار و حواشی آن پرداخته خواهد شد.

معرفی بازی فری فایر

بازی Garena Free Fire که به اختصار فری فایر گفته می شود یکی از بازی های محبوب، زیبا و جذاب است که در سبک بازی های اکشن و بقا ساخته شده است. این بازی به وسیله کمپانی 111 Dots Studio طراحی و عرضه شده است و از سال 2017 تاکنون همواره در بین بهترین بازی های موبایلی جهان حضور داشته است و تاکنون میلیون ها بار توسط گیمرها دانلود شد است. در این بازی 50 بازیکن در یک جزیره دور افتاده قرار خواهند گرفت و بازیکنان باید تلاش کنند که به عنوان آخرین بازیکن زنده بمانند و برنده بازی شوند. سبک بازی فری فایر قطعاً می تواند هر بازیکنی را به وجد بیاورد و برای مدت های طولانی آنها را سرگرم کندو از مهم ترین ویژگی های بازی جذاب Garena Free Fire می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گیمرها می توانند با رقیبان خودشان از سراسر دنیا به صورت آنلاین مسابقه دهند
  • بازی دارای یک گیم پلی بسیار عالی و روان است و گیمر می تواند به راحتی می تواند کنترل بازی را در دست بگیرد.
  • این بازی از یک گرافیک با کیفیت HD برخوردار است و تمام بخش ها، محیط، شخصیت ها، سلاح و ... با جزئیات کامل و بهترین کیفیت نمایش داده شده اند.
  • موسیقی ها و صداگذاری بازی توسط گروه های حرفه ای انجام شده است و می تواند حس و هیجان بازی را به خوبی به بازیکنان منتقل کند.
  • تنوع سلاح در بازی بسیار زیاد است و نقشه های مختلف و متنوعی در دسترس بازیکنان قرار دارد.
  • کاراکترهای مختلفی در بازی حضور دارند که جذابیت بازی را برای بازیکنان چندین برابر کرده اند.
  • بازیکنان می توانند با خرید جم بازی فری فایر مانند خرید جم کلش آف کلنز تمام از حداکثر امکانات موجود در بازی استفاده کنند و آن را مطابق میل خودشان شخصی سازی نمایند.

جدیدترین نسخه بازی فری فایر

همانطور که گفته شد سازندگان بازی فری فایر مانند اکثر استودیوهای بازی سازی تلاش می کنند بعد از مدتی نسخه به روز شده و آپدیت بازی را در اختیار بازیکنان قرار بدهند. بر اساس آخرین اخباری منتشر شده در ماه دسامبر سال 2020 آخرین و جدید ترین نسخه این بازی با تغییرات متعددی در اختیار بازیکنان قرار گرفته است. این بازی در 7 دسامبر با تغییراتی در نقشه آموزش، سلاح ها و کاراکترها عرضه شد. در این بازی و در فهرست سلاح های آپدیت شده بازیکنان می توانند از سلاح های کلاسیک و جذابی مانند M4A1 و سلاح های جدیدی مانند P90 SMG استفاده کنند که از قدرت آسیب رسانی بیشتری برخوردار هستند.

توسعه دهندگان بازی همچنین بخش های مختلف بازی مانند نقشه ها و وسایل را به روز کرده اند و بازی از جذابیت بیشتری برای گیمرها برخوردار است. میزان آسیب رسانی سلاح M4A1 در این بازی بیشتر شده است و برد آن نیز افزایش پیدا کرده است. همچنین اسلحه محبوب P90 از نظر قدرت آسیب رسانی پیشرفت های قابل توجهی داشته است. بازیکنان در این نسخه از بازی می توانند یک نسخه به روز شده از نقشه بازی را در اختیار داشته باشند. می توان گفت حضور بازیکن سرشناسی مانند کریستیانو رونالدو در این نسخه از بازی فری فایر نقطه عطف آن به شمار می رود. البته شرکت گارنا در سال های اخیر و در طول مدت فعالیت بازی فری فایر با چهره ‌های مختلف دنیای موسیقی و سریال Money Heist همکاری داشته است.

  • به صورت کلی تغییرات بسیار جذاب و هیجان انگیزی در این نسخه از بازی در مقایسه با نسخه های قبلی مشاهده می شود. بازیکنان می توانند از کاراکترهای جدید، سلاح های به روز، نقشه های متنوع و ... استفاده کنند با دوستان و حریفان خود به رقابت بپردازند.

جدیدترین الیت پس بازی گارنا فری فایر

جدیدترین الیت پس بازی فری فایر با نام Fuji Folklore در اختیار بازیکنان قرار گرفته است و در آن تجهیزات جدیدتری به بازیکنان معرفی شده است. الیت پس Fuji Folklore بر روی دو کاراکتر متمرکز شده است که وظیفه آنها محافظت از یک اثر باارزش است. این دو کاراکتر با نام های کامارا و کیو شناخته می شوند. در این الیت پس موارد دیگری همچون Bermuda Remastered Special Interface، Peak Day Login Rewards، Discover the Map event، Bermuda Remastered map Quiz و ... در دسترس بازیکنان قرار می گیرند که هر کدام می توانند جذابیت های بازی را چند برابر کنند. با خرید الماس فری فایر می توانید از امکانات شگفت انگیز نسخه های جدید این بازی بهره مند شوید.

تاریخ انتشار نسخه جدید و مهم ترین تغییرات بازی فری فایر

شرکت گارنا و استودیوی بازی سازی 111 Dots Studio با آغاز سال نو میلادی جدیدترین نسخه بازی را در اختیار کاربران قرار دادند. نسخه جدید بازی با تغییرات متعددی عرضه شد که مهم ترین آنها شامل موارد زیر هستند:

آپدیت شدن نقشه برمودا

نقشه برمودا از جمله محبوب ترین مپ های موجود در بازی فری فایر است و تقریباً تمام بازیکنان این نقشه را دوست دارند. در نسخه جدید بازی و در نقشه آپدیت شده برمودا گیمرها می توانند ساختمان ها و مکان های جدیدی را مشاهده کنند. همچنین گرافیک این نقشه در مقایسه با نسخه های قبلی ارتقا پیدا کرده است. هرچند که قرار بود این نقشه در نسخه قبلی بازی آپدیت شود اما در نهایت این به روز رسانی در سال 2021 اعمال شد. به این نقشه مکان های جدیدی اضافه شده اند که مهم ترین آنها شامل موارد زیر هستند:

مکان Samurai’s Garden

باغ سامورایی یکی از مکان های جدید و جذابی است که به نقشه برمودا اضافه شده است که از شهر توکیوی ژاپن الهام گرفته است و از ساختمان های نمادین این شهر با دروازه های چوبی تشکیل شده است و حتی درختان گیلاس توکیو را نیز به خوبی شبیه سازی کرده است. در Samurai’s Garden بازیکنان می توانند رقابت های بردن نزدیک و دور را انجام دهند و رقابت های هیجان انگیزی را تجربه کنند. در این مکان علاوه بر مبارزه بازیکنان می توانند مکان هایی را برای اردو زدن پیدا کنند.

مکان Nurek’s Dam

Nurek’s Dam نیز یک مکان جدید در مپ برمودا است که در قسمت شمالی آن یک رودخانه بزرگ واقع شده است. این مکان وسعت بسیاری دارد و بازیکنان به راحتی می توانند اطراف خودشان را مشاهده کنند. بازیکنان در این منطقه باید از سلاح های کلاس SMG و شاتگان ها استفاده کنند.

مکان Aden’s Creek

Aden’s Creek در حقیقت یک دهکده کوچک دریایی است که در آن خانه های کوچکی قرار دارند و جذابیت بازی را برای گیمرها افزایش داده اند.

مکان Academy

Academy در مناطق شمال غربی مپ برمودا قرار گرفته است و برای عاشقان اسنایپر می تواند جذاب ترین منطقه بازی باشد چرا که دارای فضایی بازی و ارتفاعات مختلف و متعددی است و بازیکنان به خوبی می توانند از خودشان مراقبت کنند.

اضافه شدن ایموت های جدید

emote از جمله جدید ترین ایموت هایی که در آپدیت جدید بازی فری فایر به آن اضافه شده است، ایموت Saitama است که یک سر تخم مرغی شکل در اختیار شما قرار می دهد. همچنین یکی دیگر از اموت های جدید Obliteration می باشد که قدرت شما را تا چندین بار افزایش می دهد.

اضافه شدن باندل های و اسکین های جدید

در این بازی بازیکنان می توانند از 3 دسته باندل جدید استفاده کنند که برای کاراکترهای مرد مناسب هستند و می توانند قابلیت های متعددی داشته باشند. همچنین در این نسخه جدید از فری فایر گیمرها می توانند دو اسکین جدید برای سلاح های M1887 و M4A1 را در اختیار داشته باشند.

  • اسکین اسلحه M1887 که بسیار کاربردی است و می تواند سرعت بارگیری اسلحه را به شکل قابل توجهی کاهش دهد. این اسکین همچنین میزان خسارت و مهمات اسلحه را تا حد قابل قبولی افزایش خواهد داد.
  • اسکین اسلحه M4A1 نیز یکی پوسته کاربردی و جذاب است که سرعت شلیک گلوله و میزان خسارت این اسلحه را افزایش می دهد.
  • بروز رسانی دیوار Gloo: کمپانی گارنا در سال نو میلادی یک اسکین جدید را برای دیوار Gloo عرضه کرد که البته اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست.

آخرین اخبار بازی فری فایر

همانطور که گفته شد کمپانی گارنا اواخر سال 2020 و اوایل سال 2021 اقدام به انتشار جدیدترین نسخه بازی فری فایر کرد و در آن از تغییرات مختلف بازی و آپدیت های جدید آن رونمایی کرد. تغییراتی که در نقشه ها، حالت ها، سلاح ها، تجهیزات و ... اعمال شده است قطع باعث می شود که جذابیت بازی برای گیمرها دوچندان شود. می توان گفت جذاب ترین خبر و حاشیه ای که در مورد نسخه جدید این بازی منتشر شده است حضور کریستیانو رونالدو در بازی است که در عملیات کرونو وجود دارد و قابلیت ها و ویژگی های مختلفی دارد. این بازی از نظر گیم پلی، گان پلی، گرافیک و حتی داستان توانسته رضایت گیمرها را جلب کند و تحسین منتقدان را در پی داشته است.

خرید جم بازی فری فایر

اگرچه نسخه های جدید بازی فری فایر جذابیت های بالایی برای گیمرها دارند و بازیکن می تواند از امکانات، تجهیزات، نقشه ها و حالت های مختلف بازی استفاده کند اما بازیکنان حرفه ای قطعاً با این شرایط راضی نخواهند شد و تمایل دارند که لذت و هیجان بیشتری از بازی تجربه کنند. خرید جم بازی فری فایر به گیمرها این امکان را می دهد که از حداکثر امکانات و آپشن های موجود در بازی استفاده کنند و آیتم ها و بخش های مختلف بازی را مطابق میل خودشان سفارشی سازی کنند. به صورت کلی جم بازی ها امکانات و آپشن های متنوع و جذابی در اختیار بازیکن قرار می دهد. خرید یوسی پابجی موبایل، خرید سی پی کالاف دیوتی و سایر جم ها نیز مانند جم بازی فری فایر می توانند هیجان و لذت بازی را برای بازیکنان چندین برابر کنند.

فروشگاه اینترنتی ایران موجو

با توجه به محبوبیت بالای بازی های موبایلی و ویدیویی سایت ها و فروشگاه های متعددی در این زمینه به گیمرها و کاربران خدمات رسانی می کنند. فروشگاه اینترنتی ایران موجو به عنوان یکی از بهترین، معتبرترین و با سابقه ترین سایت های فروشگاهی بازی های موبایلی خدمات ارزنده و متنوعی به گیمرها و کاربران ایرانی ارائه می کند. در این سایت گیمرها می توانند اقدام به خرید سی پی کالاف دیوتی، خرید یوسی پابجی، خرید جم کلش اف کلنز، خرید جم براول استارز و ... بپردازند. علاوه بر خرید را رایج بازی های گیمرها و کاربران می توانند در این سایت از خدمات دیگری مانند مشاوره، حضور در انجمن و ... برخوردار شوند.

13555 نمایش