تاریخ انتشار: دوشنبه, 06 بهمن 1399 ساعت 13:10

محدوده تحت پوشش باربری نور در کشور چقدر است؟

باربری نور با ارائه بیمه نامه معتبر بار، کاملا استرس را از شما دور می کند و به شما اطمینان می دهد که لوازم شما بدون آسیب به مقصد نهای منقل می شود. این نوع بیمه نامه به شما می گوید که اگر به طور اتفاقی در طول سفر حادثه ای برای لوازم منزل شما پیش بیاد، شرکت موظف است تمامی خسارت وارده را برای شما جبران کند.

محدوده تحت پوشش باربری نور ؟

قبل از اینکه وارد بحث باربری نور شویم، بیایید آنچه را که واقعاً در هنگام اثاث کشی اتفاق می افتد را با هم یک بار مرور کنیم و نیازها را در این کار بسنجیم تا بتوانید یک شرکت معتبر، با تجربه و موفق در این زمینه را برای حمل اثاثیه منزل خود انتخاب کنیم.

 

اثاث کشی

جابجایی اثاثیه می تواند چندین معنی مختلف داشته باشد. این موضوع می تواند به انتقال یک دفتر از مرکز شهر به حومه شهر یا انتقال اثاثیه یک منزل مسکونی به شهر دیگر و یا این که انتقال مبلمان یک مرکز آموزشی به مکانی جدید اشاره داشته باشد. به طور بالقوه در سراسر کشور اتفاقاتی از این قبیل زیاد رخ می دهد و برای همین شما همواره به شرکت های اثاث کشی نیاز خواهید داشت.

در هنگام حمل اثاثیه منزل اتفاقات زیادی ممکن است رخ دهد که مهمترین آن بسته بندی لوازم با ارزش و شکننده است. معمولا این کار توسط شرکت های باربری انجام می شود، البته اگر صاحبخانه تمایلی به آن نداشته باشد می تواند کار بسته بندی را خود انجام دهد، اما پیشنهاد ما این است که این کار را به شرکت های باربری بسپارید تا با استانداردهای مناسب این کار را برای شما انجام دهند.

همانطور که می بینید، وقتی کسی می گوید " اثاث کشی " ، این می تواند به معنای انبوه چیزهای مختلف باشد. اما هرگز نباید آن را سبک گرفت.

 باربری نور 

ما در باربری نور این وظیفه را داریم که در حمل اثاثیه منزل به شما کمک کنیم. تخصص و دانش ما مربوط به اثاث کشی است نیروهای ما آموزش و دوره های لازم در این خصوص را در آموزشگاه حرفه سپری کرده و برای چنین روزی آماده شده اند.

باربری نور مکانی است که شما می توانید با کمترین هزینه اثاثیه خود را بدون نگرانی و با خیال آسوده از یک منطقه به منطقه دیگر جابجا کنید، محدوده پوشش این باربری بسیار گسترده بوده و به راحتی می توان گفت تمام نقاط کشور را پوشش می دهد و فرقی نمی کند مقصد نهایی شما مناطق نزدیک به نور باشد یا مناطق دور دست ما به امنیت بسیار بالا و با ضمانت معتبر اثاثیه شما را به مقصد شما حمل می کنیم.

مشتریان چه انتظاری از باربری نور دارند؟

مردم می خواهند هنگام حمل اثاثیه منزل با شرکتی کار کنند که بتواند به درستی به تعهدات خود عمل کند و در آن هیچ کوتاهی نکند. آنها دوست دارند در کنار تعهد هزینه اثاث کشی آنها نیز به مراتب کمتر از شرکت های دیگر باشد.

ما در باربری نور این تضمین را به مشتریان خود می دهیم که به تمامی تعهدات خود مو به مو عمل کرده و در آن کوتاهی نمی کنیم، البته ما در عمل این را ثابت کرده ایم شما با یک جستجوی و پرس و جوی ساده کاملا به این موضوع پی خواهید برد. هدف ما خدمت به مشتریان بوده و برای انجام آن بیشترین خدمات حمل اثاثیه منزل را در اختیار مشتریان خود می گذاریم.

 

حمل اثاثیه منزل

باربری نور از مناسب ترین وسیله نقلیه برای حمل اثاثیه منزل استفاده می کند تا به لوازم با ارزش شما در هنگام جابجایی آسیبی وارد نشود. نیروهای آموزش دیده ما قابلیت بسته بندی اصولی لوازم منزل را دارند و اگر شما آن را از ما درخواست کنید، ما قبل از حرکت تمامی لوازم شکستنی منزل را به صورت صحیح و با مواد مخصوص فوم بسته بندی می کنیم.

همانطوری که می دانید هنگام آماده سازی برای اثاث کشی، چیزهای زیادی وجود دارد که باید به آنها فکر کرد، و اگر با دقت برنامه ریزی نکنید، می توانید این حرکت را بسیار استرس آور ببینید و حتی می تواند منجر به از دست دادن لوازم مهم و با ارزش منزل شود. ولی باربری نور با یک برنامه ریزی بسیار دقیق میزان خطاهای انسانی را موقع اثاث کشی به صفر می رساند و استرس را به طور کامل از شما دور می کند.

باربری نور با ارائه بیمه نامه معتبر بار، کاملا استرس را از شما دور می کند و به شما اطمینان می دهد که لوازم شما بدون آسیب به مقصد نهای منقل می شود. این نوع بیمه نامه به شما می گوید که اگر به طور اتفاقی در طول سفر حادثه ای برای لوازم منزل شما پیش بیاد، شرکت موظف است تمامی خسارت وارده را برای شما جبران کند.

باربری نور از رانندگان حرفه ای و با تجربه برای این کار استفاده می کند، آنها کاملا به مسیرهای ترانزیتی کشور آشنا هستند و می دانند بهترین مسیر برای حمل اثاثیه شما کدام است، بنابراین با رعایت قوانین موجود در کمترین زمان ممکن اثاثیه شما را به محل جدید انتقال می دهند.

موارد مهمی که باید هنگام ، اثاث کشی در نظر بگیرید؟

درست مانند حمل کالا ها، نقل مکان از یک خانه به خانه دیگر نیز می تواند یک کار بسیار سخت و دشواری باشد، به خصوص اگر از قبل آماده سازی مناسب نداشته باشید. در هنگام انتقال به مکان جدید چندین نکته وجود دارد که بهتر است در نظر گرفته شود، به همین دلیل است که ایجاد یک لیست چک لیست دقیق اثاث کشی قبل از اقدام حرکت یک ایده هوشمندانه است و باربری نور بر آن تاکید دارد.

ابتدا باید هزینه اثاث کشی از یک نقطه به نقطه دیگر را در نظر بگیرید. هرچه مسافت بیشتر باشد، هزینه بالقوه حرکت بیشتر خواهد بود. به عنوان مثال، جابجایی یک دفتر خانه کوچک ۵۰ متری در سراسر کشور بسیار کمتر از جابجایی یک خانه ۲۵۰ متری است. البته طول مسیر و حجم اثاثیه بیشترین تاثیر را بر قیمت می گذارد.

در مرحله بعدی، بهتر است در مورد هزینه های "پنهان" حمل اثاثیه منزل فکر کنید. این هزینه های پنهان می تواند برای هر خانه ای متفاوت باشد، بنابراین برای افراد درگیر در تصمیم گیری برای تغییر مکان بسیار مهم است که هر گونه شگفتی مالی را که می تواند در نتیجه این انتقال نشان دهد، ارزیابی کند. به عنوان مثال هزینه بسته بندی می تواند هزینه پنهان تلقی شود و بستگی به کارفرما دارد که خود این کار را انجام می دهد یا دوست دارد نیروهای با تجربه باربری نور آن را انجام دهند.

 
۰۹۱۱۹۰۹۴۷۲۹  
۰۱۱۳۲۳۷۹۲۲۲ 
شماره تماس  

 

باربری نور 

1055 نمایش

نظر دادن