تاریخ انتشار: شنبه, 27 دی 1399 ساعت 14:42

نکات مهم در انتخاب کاشی و سرامیک و چینی الات بهداشتی در دکوراسیون داخلی

کاشی و سرامیک و چینی آلات بهداشتی به عنوان مهمترین اجزای دکوراسیون داخلی هر فضایی محسوب می شوند که با دقت کافی در خرید آنها و انتخاب درست در مورد فروشگاه معتبر، زیبایی آن چندین برابر خواهد شد. چنانچه به دنبال فروشگاهی معتبر و مطمئن و با کیفیت عالی و تنوع بی نظیر در این محصولات هستید، فروشگاه به سرام گزینه پیشنهادی ما به شماست.

کاشی و سرامیک، زینت بخش دکوراسیون داخلی و نمای ساختمان 

کاشی و سرامیک و چینی آلات بهداشتی نقش بسیار مهمی در تزئین دکوراسیون داخلی منزل دارند که به سرام با کیفیت ترین آنها را عرضه می کند. چنانچه در خرید کاشی و سرامیک و چینی آلات بهداشتی دقت کافی در انتخاب طرح و مدل و کیفیت و ماندگاری نداشته باشید، دکوراسیون داخلی منزل ظاهری خسته کننده و ناموزون پیدا خواهند کرد. 

کاشی و سرامیک در مکان های مختلف خانه از سرویس بهداشتی و حمام گرفته تا آشپزخانه و حتی نمای ساختمان کاربرد دارد. هر کدام از این مدل های کاشی و سرامیک طرح و رنگ خاص خود را دارند و در ساخت آنها از ویژگی های مخصوصی استفاده شده است که نباید اشتباه کنید. 

کاشی های کف حمام و سرویس بهداشتی به دلیل مرطوب و خیس بودن دائمی باید کاملا در برابر نفوذ آب مقاوم باشند، تمیز کردن آنها راحت باشد و ترجیحا سطحی آنتی باکتریال برای شما فراهم کنند و لیز شوندگی و سُر خوردن نداشته باشد. در مقابل کاشی هایی که برای فضاهایی مثل آشپزخانه به کار می روند باید سطح آنها در مقابل نفوذ چربی و گرما مقاوم باشد و بتوانید به راحتی سطح آنها را پاک کنید. 

کاشی و سرامیک های نمای ساختمان به دلیل کاربردی که در فضای بیرون دارند باید از مقاومت و استحکام بالایی در برابر نوسانات دمایی مثل سرما و گرما مخصوصا در شهرهای مرکزی و کویری کشورمان که این نوسانات در روز و شب بسیار زیاد هستند. همچنین باید سطح این کاشی ها Anti-UV باشند یعنی تابش مستقیم نور خورشید باعث رنگ پریدگی و از بین بردن کیفیت ساختاری و ظاهری آن نشود. در برابر باران و نفوذ آن مقاومت خوبی نشان دهد و لذا متخلخل نبودن ساختار شیمیایی آن بسیار مهم است. 

کاشی و سرامیک های کف از جمله کف منزل، کف پارکینگ و راه پله یا کف حیاط و غیره نیز باید از ویژگی های خاص خود برخوردار باشند. به عنوان مثال به دلیل رفت و آمد زیاد بر روی این کاشی و سرامیک ها، بسیار مهم است که از مواد اولیه مرغوب و درجه یک و بسیار مقاوم تشکیل شده باشد. از طرفی رفت و آمد زیاد، آلودگی هم با خود به همراه دارد مخصوصا در راه پله و کاشی های دیواری که باید تمیز شوندگی راحتی داشته باشند و در برابر مواد شوینده مختلف نیز آسیب نبینند. 

در کنار کلیه موارد فنی که گفته شد باید به طرح و مدل کاشی و سرامیک نیز توجه کنید. در واقع باید فروشگاهی را انتخاب کنید که علاوه بر تضمین کیفیت محصولات، تنوع خوبی در طرح و مدل و رنگ داشته باشد تا به راحتی بتوانید با دکوراسیون منزل خود هماهنگ کنید. توجه داشته باشید که کاشی و سرامیک سهم بسیار زیادی در زیبایی خانه شما دارند و چنانچه به این مورد دقت نکنید هم پول زیادی از دست داده اید و هم اینکه زیبایی کل خانه را تحت تأثیر قرار داده اید. 

به دلیل اینکه کاشی و سرامیک در تمامی نقاط منزل از محیط بیرون تا فضای داخلی استفاده می شوند و درصد زیادی از فضای خانه را تشکیل می دهند، تصمیم گیری درست نقش زیادی در رضایت شما از منزل خواهد داشت و از طرفی اشتباه در این کار هزینه های زیادی روی دست شما می گذارد. 

 

کاشی و سرامیک ایفا سرام، مرغوبترین و متنوع ترین کاشی داخلی 

چینی آلات بهداشتی، محصولاتی ضروری برای فضای داخلی حمام و دستشویی 

روشویی، توالت فرنگی و توالت ایرانی یا زمینی اجزای جدایی ناپذیر هر خانه ای هستند. بجز مصرف کاربردی و غیر قابل انکار چینی آلات بهداشتی در منازل، باید به نقش بسیار مهم آن در تکمیل دکوراسیون این فضاها نیز اشاره کرد که بعد از انتخاب کاشی و سرامیک مناسب نوبت به انتخاب و خرید هوشمندانه چینی آلات بهداشتی می رسد. 

حتما در مورد تناسب رنگ ها و ارتباط مکملی آنها و همچنین تأثیر روانی آنها مطالعه کنید. مثلا برای فضاهای کوچک باید از رنگ های روشن مثل سفید یا کرم روشن و برای فضاهای بزرگ از رنگ های تیره تر استفاده نمایید. از طرفی نیز به دلیل اینکه سرویس های بهداشتی و چینی آلات همیشه در معرض آلودگی و کثیفی هستند رنگ روشن به شما کمک می کند تا سریعتر کثیفی و آلودگی را ببینید و پاک کنید. همچنین به اندازه و سایز هم دقت کنید که با فضای شما همخوانی داشته باشد. 

سرویس بهداشتی، توالت فرنگی و روشویی اگر از جنس مقاوم باشد به هیچ وجه در برابر شوینده های مختلف آسیب نمی بینند چون از مقاومترین لعاب ساخته شده اند. برخی روشویی ها بدون پایه و برخی پایه دار هستند که مدل بدون پایه طرح مدرن محسوب می شود. همچنین می توانید از روشویی ها کنسول دار هم خریداری کنید. 

کسانی که از مشکل آلودگی توالت های ایرانی ناراحت هستند و با توالت فرنگی هم میانه خوبی ندارند، می توانند توالت های زمینی ریم لس یا بدون ریم خریداری کنند که با بسته بودن قسمت کناره ها، از تجمع آلودگی و حتی تخم ریزی حشرات مزاحمی مثل سوسک ها نیز جلوگیری می کند. کسانی که مشکل درد مفاصل و زانو دارند باید توالت ایرانی یا زمینی طبی خریداری نمایند. 

در خرید توالت فرنگی باید به تعداد شوتینگ ها که از 1 تا 5 متغیر هستند، قدرت خروجی آب که از 6 تا 10 متغیر است و مکانیم عملکرد دو زمانه دقت داشته باشید. به ارتفاع توالت فرنگی، درب آرام بند و همچنین مقاومت در برابر مواد شوینده و قابلیت تمیز شوندگی (Cleanliness) راحت آنها توجه ویژه داشته باشید. 

توجه داشته باشید که مدل و طرح این محصولات و ویژگی های فنی و کاربردی آنها نقش مکملی با کاشی و سرامیک سرویس های بهداشتی دارد پس باید در انتخاب فروشگاه مطمئن و معتبر دقت زیادی داشته باشید. 


چینی آلات بهداشتی گلسار، با دوام و ماندگار در طرح های مختلف 

انتخاب فروشگاه معتبر برای خرید کاشی و سرامیک و چینی آلات بهداشتی 

اگر شما هم به دنبال فروشگاهی معتبر و رسمی با نمایندگی مجاز از شرکت های معتبر در زمینه عرضه و فروش کاشی و سرامیک و چینی آلات بهداشتی هستید، به سرام را پیشنهاد می کنیم. فروشگاه به سرام با در اختیار داشتن نمایندگی رسمی از شرکت تولیدی کاشی و سرامیک ایفا سرام و چینی آلات بهداشتی گلسار فارس، با کیفیت ترین محصولات را با قیمتی عالی به فروش می رساند. 

1121 نمایش

نظر دادن