AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: شنبه, 20 دی 1399 ساعت 17:50

روسری نخی

روسری نخی، آیتم مهمی در پوشش بانوان به شمار می­‌رود که هیچ خانم ایرانی شیک پوش و خوش لباسی پیدا نمی‌شود که در جستجوی انتخاب و خرید انواع جنس‌های روسری مانند روسری نخی، حریر، بافت و ... نباشد. انواع مدل‌های روسری نخی به دلیل قواره بزرگ، طرح زیبا و مناسب، لطافت بافت و طرح‌های متنوع از محبوب‌ترین روسری‌های موجود در بازار هستند. پیدا کردن روسری نخی با جنس خوب و بالاترین کیفیت دغدغه بیشتر بانوان است. امروزه همانند خرید بسیاری دیگر از کالاها، امکان خرید روسری نیز به صورت آنلاین وجود دارد. یکی از مجموعه‌های معتبر و دارای تنوع رنگ، طرح و مدل "چیکا استور" است. "چیکا استور" به عنوان ارائه دهنده بهترین و به روزترین انواع شال و روسری نخی به بانوان و زنان خوش لباس ایرانی فعالیت دارد. مشتری با هر علاقه و سلیقه‌ای می‌تواند روسری نخی مورد نظر خود را انتخاب کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خریداری کند. اگر به دنبال پیدا کردن و جدیدترین مدل‌های شال و روسری هستید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید.

شال و روسری نخی؛ مهم‌ترین آیتم پوشش زنانه

شال و روسری نخی، مهم‌ترین آیتم پوشش زنانه است که انتخاب صحیح یک طرح و رنگ مناسب تأثیر زیادی در شیک پوشی دارد. طرح روسری به همراه رنگ، مدل، شیوه سر کردن و بستن متنوعی که برای روسری وجود دارد و ... موجب خوش پوشی یک خانم خواهد شد. همچنین امروزه با تنوع بی‌نظیر طرح و نقش روسری‌ها خانم ها را مجذوب خرید می‌کند. روسری نخی زنانه با وجود طرح و رنگ‌های متنوع جزو آیتم‌های پرفروش لوازم و اکسسوری زنانه است. سلیقه و انتخاب تعداد زیادی از خانم‌ها روسری نخی طرح دار و یا ساده است. عوامل موثر در انتخاب بعد از سلیقه، راحتی، سبکی، مرغوبیت، موارد مورد استفاده و ... است که مهم‌ترین عوامل در در انتخاب هستند. در بسیاری از موارد از انواع روسری علاوه بر استفاده بر روی سر به عنوان دستمال گردن نیز استفاده می شود که جذابیت و زیبایی خاص خود را دارد.

شناخته شده‌ترین جنس روسری زنانه

روسری زنانه ممکن است از جنس‌های مختلفی تولید شود، ولی شناخته شده‌ترین آن جنس نخی است. روسری نخی زنانه اغلب برای فصل گرم سال استفاده می‌شوند. روسری و شال نخی زنانه به دلیل جنس لطیف و قیمت مناسبی که دارد، گزینه مناسب و مقرون به‌صرفه ای برای مجالس و مهمانی ها محسوب می‌شود. روسری‌های نخی مجلسی با طرح و رنگ لوکس تولید می‌شوند و جلوه بی‌بدیلی برای ظاهر خانم‌ها به وجود می‌آورند.

انواع دسته بندی روسری نخی زنانه

با ورود به هر فصل از سال، انواع بی‌نظیر از طرح و نقش روسری‌های نخی است که سمت مشتریان و بانوان سرازیر می‌شود. انواع روسری نخی انتخاب اول همه خانم‌ها است که به نوع و کیفیت پوشش خود در روزهای گرم سال اهمیت می‌دهند. روسری نخی زنانه اکثرا با توجه به مدل دسته بندی می‌شود. مدل طرح‌دار و مدل ساده معروف‌ترین نوع دسته بندی روسری است. انتخاب روسری برای محیط‌های متفاوت با توجه به طرح دار و یا ساده بودن آن صورت گرفته و انجام می شود. بیشتر خانم‌ها ترجیح می‌دهند در مکان‌های رسمی و مجالس از روسری نخی مجلسی استفاده نمایند. به همین علت روسری نخی ساده مشکی در رده پرطرفدار ترین مدل انواع روسری قرار دارد.

قواره‌های روسری نخی موجود در بازار

بدون در نظر گرفتن طرح و رنگ و بعد از شناخت جنس روسری، انتخاب قواره روسری نخی بیش از هر چیز ذهن بانوان را به خود مشغول می‌کند. انتخاب قواره روسری کاملا سلیقه‌ای بوده و هر فرد بسته به موقعیت از قواره‌های مختلف استفاده می‌نماید. در طی سالیان اخیر روسری‌های قواره بزرگ با استقبال بانوان در بازار مواجه شده است. انواع روسری قواره بزرگ شامل ابعاد و اندازه‌های زیر است:

  • قواره روسری نخی 75 در 75: کوچک‌ترین قواره انواع روسری تولید شده در بازار است. روسری‌های نخی به ندرت در این قواره تولید می‌شوند.
  • قواره 120 در 120: قواره بزرگی است که در استایل نیمه رسمی و روزمره به فراوانی استفاده می‌شود.
  • قواره 140 در 140: بزرگ‌ترین قواره‌ای است که برای روسری مجلسی و رسمی‌ استفاده می‌شود. برای سر کردن این نوع روسری باید حوصله به خرج دهید؛ چون نمایش مناسب برای بستن به شیوه خاص است.
  • قواره استاندارد روسری‌های نخی 90 در 90 است اما مدل‌های پرفروش بازار با قواره 120 در 120 تولید می‌شوند.

سایز استاندارد در تولید انواع روسری نخی 90 در 90 سانتی‌متر است. این سایز قواره متوسط بوده و برای افرادی که می‌خواهند راحتی بیشتری با روسری خود داشته باشند مناسب خواهد بود.

خرید آنلاین روسری نخی از فروشگاه اینترنتی

به دلیل تنوع بی‌نظیر روسری نخی در فروشگاه اینترنتی معتبر، مشتری با هر سلیقه و هر میزان بودجه‌ چندین گزینه‌ برای انتخاب بهترین روسری نخی را دارد. تصاویر با کیفیت با چهره مدل، در زمان خرید روسری نخی کمک می‌کند تا بهترین خرید را داشته باشید. با توجه به تنوع محصولات موجود در فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و با چندین سال فعالیت حرفه‌ای همانند فروشگاه آنلاین "چیکااستور" (chikastore.com)، شما می‌توانید روسری مناسب خود را پیدا نمایید. مزیت مهم و بارز در خرید آنلاین برخلاف فروش حضوری روسری و انواع شال این است که می توانید بعد از مشاهده تمامی طرح ها و مدل‌ها و مطالعه توضیحات و نظرات کاربران روسری نخی مورد نظرتان را خریداری کنید.

کلام پایانی

در زمان انتخاب روسری باید به یک نکته مهم توجه داشته باشید و آن هم ست کردن رنگ و طرح روسری مورد نظر شما با لباس‌های دیگر شما از جمله مانتو، کیف و کفش و ... می‌باشد. رعایت این اصل موجب می‌شود تا ظاهری خوش استایل و جذاب داشته باشید. بنابراین رعایت این نکته که هر چقدر هم مدل روسری شما به روز و شیک باشد اما اگر با استایل شما جور نبوده و هم‌خوانی نداشته باشد، تاثیر مثبتی در استایل و ظاهر شما نخواهد داشت و حتی می تواند تنیجه منفی داشته باشد. در فروشگاه آنلاین "چیکا استور"، مدل‌های بسیار شیک و جذاب از بهترین و پرفروش‌ترین کارهای سال عرضه می شوند. به همین دلیل شما می‌توانید با خیالی آسوده از بین مدل‌های روسری نخی، مدل مورد علاقه و مطابق با سلیقه خود را انتخاب کنید.

1263 نمایش