AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 18 دی 1399 ساعت 10:21

پاسخ تیم اوراکل Bridge به ادعای بی‌اساس میت توکی

تیم اوراکل Bridge ادعای میت توکی (Mate Tokay) مبنی بر دستکاری بازار توکن BRG را رد کرد و مدعی شد که هم‌بنیان‌گذار Bitcoin.com قرارداد همکاری را با این تیم نقض کرده است.

تیم اوراکل Bridge مدعی شد که میت توکی به بندهای قرارداد با این تیم عمل نکرده است و همچنین با وجود نقض توافق‌نامه، دست به انتشار ادعاهای جعلی زده است.

5 ژانویه 2021 گروه اوراکل Bridge به طور رسمی اعلام کرد که اظهارات میت توکی، هم‌بنیان‌گذار Bitcoin.com را به شدت تکذیب می‌کند. این موسسه اوراکلی نوظهور، ابتدا اتهامات میت توکی، مبنی بر دستکاری بازار را رد کرد و در عوض وی را به نقض قرارداد همکاری با این موسسه متهم ساخت.

در اواخر ماه دسامبر سال 2020، میت توکی با اعلام اتخاذ اقدامات قانونی و تشکیل پرونده قضایی علیه اوراکل Bridge، دنیای رمزارزها را متلاطم کرد. طبق اظهارات وی، میت توکی مدعی شد که موسسه اوراکل Bridge مبلغ 37.5 میلیون واحد از توکن BRG را که به وی وعده داده بود، پرداخت نکرده است. میت توکی همچنین اوراکل Bridge را به دستکاری در روند بازار توکن BRG متهم ساخت.

در پاسخ به اتهامات توکی، تیم اوراکل Bridge اظهار کرد که در بدو ورود وی به پروژه Bridge.link به عنوان مشاور در دوره برگزاری عرضه اولیه توکن BRG در ماه سپتامبر 2020، میزان 3.5 بیت کوین طبق توافق و به عنوان پیش پرداخت (به طور کامل) به وی پرداخت کرده است. علاوه بر این در همان زمان میت توکی سهم توافق شده از توکن‌های BRG را نیز به طور کامل دریافت کرده است. گرچه این توکن‌ها از جانب تیم اوراکل Bridge به صورت فریز شده به وی ارسال شد و قرار بود هر بخش از این توکن‌ها به صورت ماهانه آنفریز شده و قابل انتقال و خرج کردن باشد.

طبق اظهارات سخنگوی ارشد تیم اوراکل Bridge، میت توکی علی‌رغم تعهدات خود، آنطور که باید و شاید کمکی به تیم Bridge نکرده است و تنها حدود 15% از تعهدات خود در قرارداد را به جا آورده است. در نتیجه، میت توکی از لحاظ قانونی حق ادعای مطالبه پرداخت کامل (37.5 میلیون واحد توکن BRG) را ندارد، مگر اینکه تمامی تعهدات و وظایف خود در قرارداد را به طور کامل به جا آورد.

"ما با امید بسیار چنین شخصیت کلیدی همچون میت توکی را استخدام کرده بودیم، اما او فقط با ادعاهای پوچ ما را ترک کرد. ما میت توکی را به عنوان یک شخص حرفه‌ای و با ارتباطات وسیع و قدرتمند در صنعت خود می‌شناسیم. او اطمینان داده بود که به ما کمک خواهد کرد تا ارتباطات و دسترسی‌های خود را با فراست و ریزبینی خطیر وی در ایجاد ارتباط و همکاری گسترش دهیم. وی همچنین قول داده بود که تعداد مشخصی خبر و همچنین مصاحبه‌هایی را در قالب پادکست در وبسایت Bitcoin.com منتشر نماید. همچنین قرار بود میت توکی ملاقات‌هایی را به صورت هفتگی با گروه ترتیب دهد و مشاوره‌های لازم را به اعضا منقل نماید. اما در حقیقت، او برای ایجاد ارتباط و همکاری در مورد ما با کسی صحبتی نکرد و تنها یک مقاله در مورد اوراکل Bridge در Bitcoin.com منتشر کرد و در تمامی اوقات او در این دوره تقریبا غایب بود."

"توکی با وجود دریافت پیش پرداخت، هرگز کمکی را که ما در این راه نیاز داشتیم به ما ارائه نکرد."

در ادامه ، سخنگوی Bridge متذکر شد که وقتی در خصوص اتهامات دروغین میت توکی در برابر او ایستادیم، وی شروع به تهدید مدیرعامل و تیم Bridge.link کرده و همچنین مبالغ اغراق‌آمیزی را از تیم طلب کرد و مدعی شد که اگر این مبلغ به طور کامل به او پرداخت نشود به صرافی‌ها اعلام خواهد کرد که توکن BRG را در آنجا لیست نکنند و از لیست توکن در صرافی‌ها جلوگیری خواهد نمود.

"ما به طور قطع معتقدیم که شرایط برای پرداخت مبالغ دیگر به آقای توکی به هیچ عنوان وجود ندارد و ما نباید تحت قراردادی که انجام نگرفته است پرداختی انجام دهیم. همچنین فراموش نخواهیم کرد که آقای میت توکی نه تنها در مورد کمک‌هایی که قرار بود به ما عرضه کند، کوتاهی کرده است، بلکه وی به قرارداد همکاری احترام نگذاشته و ما را نیز با اتهامات دروغین تهدید کرده است."

1627 نمایش