تاریخ انتشار: چهارشنبه, 10 دی 1399 ساعت 18:16

اجاره ویلا در لواسان از سایت لوکس ویلا

با فرا رسیدن روزهای آخر هفته و یا تعطیلات چند روزه، گردشگران بسیاری تصمیم میگیرند تا برای زمان کوتاهی دوری از شلوغی و آلودگی تهران و جهت استراحت و تفریح به مناطق اطراف شهر مراجعه کنند. در میان شهرها و روستاهای اطراف تهران، چه منطقه بهتر از لواسان که در این ایام سفیدپوش شده و می شود بهترین خاطرات سفر را برای خود رقم زد؟ در ادامه با لوکس ویلا همراه باشید تا نگاهی به لواسان و مناطق دیدنی آن بیاندازیم.

 

لواسان کجاست و راه های دسترسی به لواسان

شهر لواسان منطقه ای شمال شرق تهران است و اگر قصد سفر به این شهر را دارید، ابتدا می بایست به میدان سوهانک دسترسی پیدا کنید. این میدان ابتدای جاده لواسان بوده و گردشگران می توانند یا وارد اتوبان ارتش شده و در انتهای اتوبان وارد جاده سوهانک شوند یا در اتوبان همت وارد جاده لشگرک شده و در انتهای جاده به میدان سوهانک برسند. سپس از میدان سوهانک وارد مسیری پر پیچ و خم خواهید شد تا پس از چند دقیقه رانندگی به میدان امام خمینی (ره) رسیده و وارد شهر لواسان شوید. در نظر داشته باشید مسیر تهران تا لواسان کمتر از نیم ساعت است اما در روزهای آخر هفته و ایام خاص مانند تعطیلات چند روزه، این مسیر گاه به بیش از یک ساعت به لطف ترافیک سنگین نیز می رسد.

لواسان از روستاها و مناطق مختلف تشکیل شده که تعداد آن ها به 23 دهستان می رسد. لواسان در گذشته های دور، روستایی بیش نبود اما به لطف هوایی دلنشین و آب و هوایی دل انگیز، توجه سرمایه گذاران بسیاری به این منطقه جلب شد و آن ها با خریداری زمین های لواسان اقدام به ساخت انواع ویلاهای لوکس و غیره کرده و امروزه لواسان به یکی از مناطق لاکچری اطراف تهران تبدیل شده است.

 

اجاره ویلا در لواسان با پروتکل های بهداشتی لوکس ویلا

امروزه گردشگران برای سفر و اجاره ویلا در لواسان می توانند با هر بودجه و سلیقه ای میان تنوعی از ویلاهای عادی، استخردار، لوکس و غیره بهترین را انتخاب کنند. لازم به ذکر است در صورتیکه به دنبال اجاره ویلا استخردار در لواسان هستید خوب است بدانید استخرها چه به صورت سرپوشیده باشند چه به صورت روباز، تنها در 6 ماه اول سال دارای آب معمولی هستند و با فرا رسیدن فصل پاییز و هوای سرد، آب استخرها تخلیه شده و آبگرم جایگزین می شود لذا خوب است این نکته را در نظر داشته باشید در فصل زمستان، ویلاهای استخردار لواسان در میان گران قیمت ترین ویلاها قرار دارند.

اگر گردشگران می خواهند هزینه به مراتب کمتری برای اقامت در این شهر پرداخت کنند، اجاره سوئیت در لواسان می تواند گزینه منطقی باشد. از طرفی هم با انتخاب اجاره عمارت در لواسان، گردشگران تجربه زندگی در لوکس ترین بناهای لواسان را خواهند داشت. همچنین همواره در نظر داشته نرخ اجاره ویلا لواسان طی روزهای عادی هفته از شنبه تا چهارشنبه در پایین ترین حد خود قرار دارند که این رقم طی روزهای آخر هفته پنج شنبه و جمعه افزایش داشته و در ایام خاص مانند تعطیلات چند روزه به بیشترین حد خود می رسند و لوکس ویلا پیشنهاد میکند اگر در ایام خاص قصد سفر به این شهر را دارید، از یک هفته قبل نسبت به رزرو ویلا در لواسان اقدام کنید.

در آخر خوب است بدانید امروزه به لطف حضور ویروس کرونا در تمام نقاط ایران، یکی از بزرگترین دغدغه های بزرگ گردشگران، پیدا کردان اقامتگاهی ضدعفونی میی باشد لذا لوکس ویلا همواره تمامی ویلاهایی که در لواسان اجاره می دهد را پیش از رسیدن مسافر، تماماً با مواد مخصوص ضدعفونی می کند تا گردشگران در محیطی عاری از هرگونه ویروس، بهترین خاطرات سفر را برای خود رقم بزنند.

 

نگاهی به برخی از مناطق دیدنی لواسان

اکثر مردم تصور می کنند لواسان تنها به اقامت در ویلاهای لوکس و استخردار ختم می شود اما خوب است بدانید لواسان منطقه ای سرسبز با جاهای دیدنی فراوان است که خطرات جذابی را برای گردشگران رقم می زنند. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به برخی از جاذبه های گردشگری لواسان بیاندازیم.

غار موزه وزیری

در شهر لواسان، موزه در دل غار وجود دارد که پیشنهاد می کنیم حتماً نگاهی به آن داشته باشید. غار موزه وزیری توسط استاد وزیری ساخته شد و ایشان تمام هزینه غار از خرید زمین تا ساخت و ساز و حفاری را از جیب خود پرداخت کردند تا با احداث غار موزه وزیری، علاوه بر به نمایش گذاشتن آثار و هنر خود، یکی از بهترین جاذبه های گردشگری لواسان را هم به خود اختصاص دهد. در  این غار موزه گردشگران ابتدا وارد حیاطی بزرگ خواهند شد که استاد در این حیاط دیوارهایی با مواد پلاستیکی و بازیافتی ساخته و وقتی هم وارد غار می شوید، با تنوعی از مسجمه ها و کاردستی های بی نظیر استاد روبرو شده و می توانید در کارگاه غار موزه وزیری، مراحل ساخت مسجمه ها را از نزدیک مشاهده کنید. لواسان منبع ویلا های لاکچری و لوکس است اگر شما هم مایل به اجاره ویلا لوکس در لواسان را دارید میتوانید به سایت لوکس ویلا مراجعه کنید.

دریاچه سد لتیان

سد لتیان سدی دیدنی در منطقه ای خوش آب و هوا بر روی رودخانه جاجرود است که در فاصله 5 کیلومتری جاجرود قرار داشته در سفر به لواسان برای بازدید از سد می بایست به جنوب شهر مراجعه کنید. این سد از زمانی که احداث شد به یکی از بهترین تفریحگاه های اطراف تهران تبدیل شده چراکه گردشگران می توانند در این منطقه اقدام به ماهیگیری کرده و در دشت های اطراف سد، بساط پیک نیک خود را پهن کنند تا از هوا و طبیعت عالی نهایت لذت را ببرند. شاید برایتان جالب باشد بدانید لتیان در  واقع نام روستایی در این منطقه بود که بعد از احداث سد به زیر آب فرو رفت. اگر قصد بازدید از سد لیتان را داشتید، در  کنار ماهیگیری نگاهی هم به ایستگاه های قایق سواری و اسکی روی آب در پشت سد هم بیاندازید. اگر به دنبال اقامتگاه در لواسان هستید پیشنهاد میکنیم بر روی لینک کلیک کنید.

1850 نمایش

نظر دادن