تاریخ انتشار: چهارشنبه, 12 آذر 1399 ساعت 12:56

قیمت مسکن تهرانپاس - شرایط محله تهرانپارس برای خرید خانه و زندگی

محله تهرانپارس یکی از بهترین محلات که در شرق تهران قرار دارد و این محله به دو بخش شرقی و غربی تقسیم شده و به همین جهت است که مردم در خرید یا اجاره خانه بین دو بخش گاهی مواقع سردرگم می شوند.

برای مشاهده قیمت املاک تهران برای خرید خانه و آپارتمان می‌توانید به سایت ۲نبش مراجعه کنید. این سایت در ایران مشابه سایت Zillow در آمریکا و کاناداست.

مرکز خرید بسیاری در محله تهرانپارس قرار دارد

آرامش و سکونت محله تهرانپارس

بخش شرقی تهرانپارس نسبت به بخش غربی کوچک تر است و به همین خاطر است که ساکنان این بخش نسبت به بخش غربی، آرامش بیش تری را تجربه می کنند. این بخش از آلودگی صوتی بزرگراه شهید باقری و خیابان تهرانپارس دور است و مردم ساکن آرامش بیش تری را تجربه می کنند. شما در این بخش با سروصدای کمتری می توانید از زندگی لذت ببرید.

بافت ساختمانی و شهری محله تهرانپارس

به جرات می توان ادعا کرد که همه ساختمان های محله مثل هم بوده و کاملا شبیه بهم هستند. اکثر خانه ها، بسیار قدیمی و کلنگی هستند. ساختار و شکل بندی خیابان ها و کوچه ها مثل هم بوده و چندان تفاوت چشمگیری در محله تهرانپارس دیده نمی شود.

محله تهرانپارس بزرگ و وسیع است، طوری که به دو بخش شرقی و غربی تقسیم شده است

محیط زیست محله تهرانپارس

آب و هوای هردو بخش شبیه بهم است. خیابان های هر دو بخش درخت کاری شده و بوستان های مناسبی در هردو بخش تاسیس شده است. بخش غربی محله تهرانپارس، آلودگی هوای کمتری دارد و ولی با این وجود شما می توانید در صورت تمایل در بخش شرقی محله تهرانپارس هم سکونت کنید. تنها در بخش غربی این محله مردم از آلودگی صوتی رنج می برند.

مجاورت با مراکز تجاری و اداری

بخش غربی نسبت به شرقی توسعه و گسترش بسیار بیش تری داشته است و محله های نارمک، رسالت، هنگام همسایه است. بنابراین ساکنان بخش غربی خیلی راحت تر از بخش شرقی به مراکز تجاری و اداری رفت و آمد کنند.

 

رشد و توسعه محله تهرانپارس

بخش غربی در مقایسه با شرقی، رشد و توسعه مناسب و عالی داشته و شهرداری تهران، در این بخش امکانات شهرنشینی عالی تاسیس و احداث کرده و به همین دلیل است که قیمت مسکن در این بخش خیلی زیاد به نظر می رسد. بخش غربی به بزرگراه ها نزدیک بوده و همه این عوامل در رشد و توسعه بخش غربی این محله نقش به سزایی داشته است.

محله تهرانپارس یکی از محلات لوکس تهران است

قیمت املاک در محله تهرانپارس

همیشه قیمت املاک نوساز نسبت به قدیمی بالاتر بوده است و قیمت املاک در بخش غربی این محله حداقل 2.000.000 تومان و حداکثر 6.000.000 تومان است. در مورد املاک کلنگی هم نمودار قیمت ها به شکل دیگری است و از 16.000.000 تومان شروع شده تا 60.000.000 تومان ادامه پیدا می کند.

منازل ویلایی و واحدهای آپارتمانی محله تهرانپارس

در محله تهرانپارس شما می توانید مثل سایر محلات هر نوع ملکی را یافته و در آن ساکن شوید. در این صورت توصیه می کنیم که متناسب با روحیات خود، ملک را یافته و قرارداد خرید یا اجاره را منعقد کنید. قیمت املاک ویلایی نسبت به واحدهای آپارتمانی متفاوت است و این به دلیل امنیت و رفاه این نوع املاک است که برای ساکنین خود به ارمغان می آورند. یک طبقه یا چند طبق بودن خانه های ویلایی نیز در رقم ملک عامل بسیار مهمی است.

حتی در مورد واحدهای آپارتمانی نیز قضیه به شکل دیگری رقم می خورد. هر چقدر که مساحت واحدها بیش تر بوده و امکانات رفاهی بیش تری در آن متمرکز باشد به همان اندازه لازم است که رقم بالاتری را برای خرید یا اجاره بپردازید.

خرید واحد آپارتمان در محله تهرانپارس

از آن جایی که محله تهرانپارس در شرق تهران بوده و یک محله خوش و آب و هوا است به همین دلیل اکثر مردم تهران و مهاجران شهرستانی دوست دارند که در این محله زندگی کنند. توصیه مشاوران متخصص املاک به شما این است که در بخش شرقی تهرانپارس ، واحد آپارتمانی خود را انتخاب کنید به این خاطر که قیمت ها در بخش شرقی به گونه ای است که اکثر خانواده ها می توانند با توجه به توان مالی و اقتصادی خود، اجاره یا سایر هزینه های آپارتمان را پرداخت کنند. حتی برای خرید واحد آپارتمانی نیز این بخش نسبت به بخش غربی به صرفه است.

شما به کمک مشاورین ملکی می توانید بهترین خرید را در محله تهرانپارس تجربه کنید

خرید به صرفه واحد آپارتمانی در محله تهرانپارس

برای خرید به صرفه واحد آپارتمانی در محله تهرانپارس لازم است که به چند عامل توجه کنید. در درجه اول میزان نقدینگی شما است که می تواند در میزان مساحت واحد آپارتمانی تعیین کننده باشد. هر چقدر که نقدینگی شما بیش تر باشد به همان اندازه می توانید اجاره کمتری را بپردازید یا واحد آپارتمانی بزرگ تری را خریداری کنید.

عامل دوم، تمایل شما به سکونت در بخش غربی یا شرقی محله یا به عبارتی محله شلوغ یا محله ساکت و آرام است و مشخص است که هر محله متناسب با امکانات خود، قیمت های متفاوتی دارد. شما می توانید در این مورد با مشاورین ملکی 2 نبش مشورت کنید.

1720 نمایش

نظر دادن