تاریخ انتشار: پنج شنبه, 29 آبان 1399 ساعت 09:21

رزرو تور کیش از مشهد بعد از ایام کرونا

از آنجا که ایران به عنوان یکی از بهترین مقصدهای جهان برای گشت و گذار در تاریخ و فرهنگی شناخته شده است ، افراد کمی می توانند تصور کنند که این کشور می تواند مقصد شگفت انگیزی برای لذت بردن از سواحل زیبا و تفریحات کنار آب باشددر این راستا ، بین برجسته ترین مقصد ایران ، جزایر واقع در خلیج فارس قرار دارند. 

جزیره کیش ، معروف به گوهر خلیج فارس و مجلل ترین ساحل ایران ، یک منطقه آزاد تجاری استاین جزیره که مجلل ترین هتل ها و مراکز تجاری مدرن را در خود جای داده است در استان هرمز و 19 کیلومتری ساحل بندرعباس واقع شده استکیش یک جزیره کوچک با مساحت 91 کیلومتر مربع است که ترکیبی از مدرنیته و سنت ، از جمله تاریخ و فرهنگ را ارائه می دهدبر این اساس ، همراه با مراکز خرید مدرن و سواحل زیبا ، جاذبه های تاریخی بی شماری مانند شهر باستانی حریره ، شهر زیرزمینی کاریز و کشتی یونان وجود دارد که با رزرو تور کیش میتوان بازدید از تمامی این جاذبه ها داشت. 

 

برتری جزیره کیش سطح بالای امنیت و ایمنی در آنجا استتعداد جرایم و خشونت در جزیره کیش تقریباً صفر استمی توانید به جزایر شبانه روز به ایمن ترین روش دوچرخه سواری کنید. 

 

تنوع زیستی جزیره کیش واقعاً فوق العاده استجزیره کیش اگرچه بسیار کوچک است ، اما پر از انواع مختلف حیوانات آبزی ، پستانداران ، خزندگان و پرندگان است! 

 

علاوه بر همه جاذبه های طبیعی ، مراکز خرید و ورزش های آبی ، جزیره شگفت انگیز کیش مقصدی عالی برای استراحت است از این رو رزرو تور کیش همیشه مورد توجه بسیاری از مسافران داخلی و خارجی برای سفر بوده است. 

جزیره کیش 90 کیلومتر مربع مساحت دارد و با مرز خارجی 40 کیلومتر و شکل تقریباً بیضوی دارددر خلیج فارس واقع شده استاین جزیره در امتداد ساحل دریای ایران به طول 1359 کیلومتر در شمال خلیج فارس ، در سه ماهه اول از ورودی هرمز به خلیج واقع شده است. تور کیش یکی از بهترین گزینه های رزرو تور داخلی برای مسافران در کشور می باشد. 

 

این جزیره از ساحل غربی تا ساحل شرقی 15.45 کیلومتر فاصله داردحداکثر عرض آن از خط ساحلی جنوبی تا خط ساحلی شمالی 7.5 کیلومتر استنمای جزیره مسطح است ، فاقد کوه و یا حتی تپه های بلند استفرودگاه بین المللی کیش در مرکز و در منطقه ای مرتفع 3540 متر از سطح دریا ساخته شده است. 

 

 دریانوردان باستانی که آب آشامیدنی و سایر ملزومات جزیره نشینان را دریافت می کردند ، از کیش اغلب به عنوان بندرگاه استفاده می شد موقعیت استراتژیک جزیره کیش هنگامی که قایق های بادبانی ابتدایی آنها از شوش از طریق رودخانه کارون به خلیج فارس و در امتداد خط ساحلی جنوبی از جزایر کیش ، قشم و هرمز عبور می کردند ، به عنوان ایستگاه راه و پیوند تمدن آشور و ایلام باستان عمل می کرد. 

 

 انتخاب این قسمت از جزیره برای ساختن یک شهر طبیعی ترین و منطقی ترین انتخاب بودصخره های بلند آن بیش از ده متر از سطح دریا ارتفاع دارد ، سه شنل به عنوان بندرگاه های طبیعی عمل می کنند ، و یک ساحل نسبتاً آرامتر از سایر خط ساحلی سالونگ جزیره است ، در مجموع به شکل گیری شهر در سواحل شمالی آن کمک می کندسه حفاری جداگانه باستان شناسی در بقایای شهر باستانی حریره انجام شده است. 

 

 جاذبه ها: 

 

 مجموعه پارک دلفین 

 

 در یک باغ بزرگ و بزرگ 70 هکتاری ، جایی که بوگنویلاهای زیبا دور درختان نخل پیچیده شده و گیاهان سبز و گلهای رنگارنگ طبیعت دیگری را به بازدید کنندگان ارائه می دهند ، برای اولین بار در خاورمیانه ، پستانداران دریایی و پنگوئن ها کودکان و بزرگسالان را سرگرم می کنند به طور یکسان 

این استادیوم چند منظوره المپیک با 1200 تماشاگر شامل والیبال ، بسکتبال ، هندبال ، فوتبال داخل سالن ، ژیمناستیک ، کشتی ، تائه کوان دو ، جودو ، کاراته و شطرنج استنظارت بر همه اینها توسط مربیان حرفه ای و برخی توسط مربیان بین المللی انجام می شود. 

نکاتی درباره هتل های کیش : 

هتل های دارای آبگرم در جزیره کیش کدامند؟ 

هتل بزرگ داریوش ، هتل مریم سورینت و هتل شایان کیش دارای آبگرم هستند و نظرات بسیار خوبی را از مسافران جزیره کیش دریافت کرده اند. 

کدام هتل در جزیره کیش برای خانواده ها مناسب است؟ 

هتل بزرگ داریوش ، هتل مریم سورینت و هتل شایان کیش نظرات بسیار خوبی را از خانواده های مسافر در جزیره کیش دریافت کردند 

بهترین هتل های ساحل جزیره کیش کدامند؟ 

هتل های معروف کنار ساحل در کیش شامل هتل بزرگ داریوش ، هتل شایان کیش و هتل کوروش استمشاهده لیست کاملهتل های کیش در سایت سفرهای گالیور 

بهترین هتل های دارای استخر در جزیره کیش کدامند؟ 

از محبوب ترین هتل های دارای استخر در جزیره کیش می توان به هتل بزرگ داریوش ، هتل بین المللی کیش و هتل کوروش اشاره کرد. 

نکاتی درباره هتل های مشهد و هتل آپارتمان های مشهد : 

لیست کاملی از هتل های مشهد و هتل آپارتمان های مشهد در سایت سفرهای گالیور وجود دارد که میتوان گفت یکی از کامل ترین لیست هتل ها و هتل آپارتمان مشهد در این سایت یافت میشود. تمامی قیمت های هتل ها و هتل آپارتمان های مشهد و تصاویر بروز اطلاعات دقیق و امکانات و خدمات ارائه شده نظر کارشناس سالیت و نظر مسافران در این سایت وجود دارد. 

542 نمایش

نظر دادن