AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: سه شنبه, 15 مهر 1399 ساعت 08:38

دست و پا زدن سعودی‌ها برای محکوم کردن پرسپولیس ایران

باشگاه النصر عربستان مدعی شده نیت باشگاه پرسپولیس در جذب تعداد زیادی بازیکن در یک روز جزو اقدامات غیر ورزشی محسوب می‌شود.  

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه «الریاضیه» عربستان خبر داد باشگاه النصر روز گذشته شکایت خود را علیه پرسپولیس با دلایل مختلف ارائه کرد و خواستار رسیدگی فوری به این موضوع شد.

النصر بعد از باخت در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ مقابل پرسپولیس ایران بلافاصله به AFC شکایت کرده بود. این باشگاه روز گذشته به صورت تفصیلی تمام دلایل خود را در خصوص این شکایت ارائه کرد.

دلایل النصر برای شکایت از پرسپولیس:

*اولین دلیل این است باشگاه ایرانی شکایت برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق خود را از طریق AFC قبل از دریافت مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا دریافت کرده بود و باید مطالبات این مربی را پرداخت می‌کرد و بعد در این رقابت‌ها شرکت می‌کرد که این کار را نکرده است.

* دومین دلیل النصر که نقط قوت آن‌ها به شمار می‌آید این است باشگاه پرسپولیس در تاریخ ۱۲ آگوست (۲۲ مرداد ۹۹) نامه هشدار فیفا را دریافت کرد مبنی بر اینکه باید در ۳۰ روز مطالبات این مربی کروات را پرداخت کند، اما این باشگاه ایرانی نیتی برای پرداخت بدهی خود نداشت و به جای آن چندین بازیکن جدید را به صورت گروهی جذب کرد و این مسئله هم جزو اقدامات غیر ورزشی محسوب می‌شود.

یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان در این شکایت از النصر حمایت می‌کند. المسحل یکی از اعضای کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا است.

1795 نمایش