AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 19 شهریور 1399 ساعت 10:06

داماد عصبانی دست خواهر زنش را قطع کرد!

پسر جوان که در درگیری خانوادگی با قمه به خواهر نامزدش حمله کرده و موجب قطع یکی از دستان وی شده بود، جزئیات تازه‌ای از این ماجرا را بیان کرد.

رسیدگی به پرونده قتل خانوادگی از چند روز قبل به دنبال جدال یک جوان با نامزدش آغاز شد. بررسی‌ها نشان می‌داد پسر جوان به خواهر نامزدش حمله کرد ه و با قمه به دست وی زده است.

پس از این درگیری دختر جوان به بیمارستان منتقل و تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد، اما تلاش پزشکان برای پیوند دست وی بی نتیجه می‌ماند.

خانواده این دختر پس از ترخیص از بیمارستان از پسر جوان شکایت کردند. به این ترتیب دستورات لازم از سوی بازپرس برای مشخص شدن موضوع صادر شد. در بررسی‌ها مشخص شد که وی پس از قطع دست خواهر نامزدش فرار کرده است از این رو تحقیقات برای دستگیری متهم به قتل ادامه داشت تا این که وی در الیگودرز بازداشت شد. متهم پس از انتقال به شیراز تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: روز حادثه به خانه پدر نامزدم رفتم. پس از وارد شدن به خانه با نامزدم سر مسائل جزئی درگیر شدم. درگیری بین ما دو نفر شدت گرفت.

ناگهان خواهر نامزدم برای وساطت وارد درگیری شد و می‌خواست ما دو نفر را جدا کند. من عصبانی بودم با قمه ضربه‌ای زدم که باعث قطع دستش شد. پس از این ماجرا از محل متواری شدم. متهم در تمامی مراحل تحقیقات به بزه ارتکابی اعتراف کرد و مدعی شد به دلیل اختلاف خانوادگی این کار را انجام داده است.

گفتنی است بازپرس پرونده برای وی قرار بازداشت موقت صادر کرد. این پرونده به زودی تعیین تکلیف می‌شود.

منبع: رکنا

1978 نمایش