تاریخ انتشار: چهارشنبه, 22 مرداد 1399 ساعت 11:23

غرضی: باز هم برای ریاست جمهوری ثبت نام می‌کنم، شاید خدا فرجی برساند!

در حال حاضر معتقدم کشور بسیار بسیار ثروتمند است حاضرم بیایم بایستم کشور را اداره کنم و سه کار کنم.  

«سیدمحمد غرضی»، وزیر پست و تلگراف دولت سازندگی، که صلاحیت وی در سال 92 به عنوان یکی از کاندیدای ریاست جمهوری تائید شد ولی در انتخابات 1396 توسط شورای نگهبان احراز صلاحیت نشد، در واکنش به توصیه کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان مبنی بر عدم ثبت نام چهره های ردصلاحیت شده با خبرگزاری برنا گفتگو کرده است که بخش های مهم آن را در ادامه خواهید خواند:

*ما کار خودمان را می‌کنیم آقای کدخدایی و عزیزان دیگر هم کار خودشان را کنند، من که نمی‌خواهم درگیر شوم. حرف من به شورای نگهبان و عزیزان دیگر این است که روش‌های گذشته‌تان اشتباه است، حالا باز بروند و یک عزیز دیگر را بیاورند و مثل گذشته شود.

*احمدی نژاد 600 میلیارد دلار داشت، ارز 1000 تومانی را 3000 تومان کرد او که به مراتب بیشتر کشور را از بین برد. من جزو کاندیداهایی هستم که یک دفعه تایید شدم یک دفعه رد شدم، باز هم ثبت نام می کنم شاید خدا فرجی برساند.

*شورای نگهبان من را دعوت نکرد بعد هم گفتند شما رد نشدی اما دعوت نکردند. بالاخره بنده از طرف حضرت امام(ره) 5 دفعه به عنوان نخست‌وزیری پیشنهاد شدم که بقیه موافقت نکردند حالا بخواهم دنبال هدف‌های سوخته بگردیم نمی‌شود. لذا در حال حاضر معتقدم کشور بسیار بسیار ثروتمند است حاضرم بیایم بایستم کشور را اداره کنم و سه کار کنم.

* اول بیکاری را از بین ببرم، دوم فقر را ریشه‌کن کنم و سوم رانت‌خواری را به طور کامل از بین ببرم، این تعهد را می کنم.

بیشتر بخوانید:
غرضی: هاشمی، موسوی را با تقلب نخست‌وزیر کرد
غرضی و هاشمی‌طبا اگر الان رئیس جمهور بودند، چه می‌کردند؟!

852 نمایش

نظر دادن