AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 15 مرداد 1399 ساعت 09:34

سفر به مناطق ساحلی خلیج فارس در جنوب کشور

سفر به مناطق ساحلی خلیج فارس در جنوب کشور نه تنها شما را با زیبایی‌های فرهنگی و تاریخی این بخش از ایران آشنا کند، بلکه می‌تواند تجربه لذت بخش حضور در سواحل منحصر به فرد خلیج فارس را تداعی کند. یقیناً پیاده روی در سواحل گرم جنوب کشور و مشاهده غروب زیبای آفتاب، به تنهایی می‌تواند هر گردشگری را از هر گوشه کشور به این منطقه بیاورد. پس اگر می‌خواهید سواحل ماسه‌ای و صخره‌ای حوزه خلیج فارس را لمس کنید، بهتر است با شناخت بیشتری پا به این مناطق بگذارید.

در زیر به برخی از مهم‌ترین مناطق ساحلی خلیج فارس اشاره می‌کنیم:

ساحل زنان

ساحل زنان در جزیره کیش باید در صدر فهرست سواحل مشهور جنوب کشور باشد. در اینجا زنان آزاد هستند که وارد آب شوند، موردی که همیشه در مورد ساحل‌های دیگر کشور وجود نداشته است. این سایت ساحلی که غالباً محبوب مسافران و گردشگران است، بینش جالبی از زندگی ساحلی در ایران را ارائه می‌دهد. با داشتن آب شفاف، زنان می‌توانند در هنگام کشف صخره‌های مرجانی زیبا و رنگارنگ، از رفتن به دریا لذت ببرند. آفتاب گرفتن در سواحل نیز می‌تواند بسیار آرامش بخش باشد. توجه داشته باشید که مجاز به گرفتن عکس در اینجا نیستید و از شما خواسته می‌شود که هنگام ورود تلفن همراه خود را تحویل دهید!

ساحل مرجان

ساحل مرجان در جزیره کیش، با شن و ماسه طلایی پوشیده شده است و با نگاه کردن به خطوط درختان نخل، فرصت های زیادی برای استراحت و پیاده روی فراهم می‌کند. شما همچنین می‌توانید به گشت و گذار بپردازید، یا یک قایق را کرایه کنید تا در دریا قایق سواری کرده و زیبای آن را کشف کنید. همچنین می‌توانید در ساحل مرجان، از تفریحات و امکانات آبی دیگر نیز نهایت لذت را ببرید. جزیره کیش می‌تواند در تابستان بسیار گرم باشد، بنابراین بهار یا حتی زمستان زمان‌های بهتری برای بازدید از این جزیره زیبا باشند. برای سفر به کیش و اجاره خانه در کیش می توانید به سایت شب مراجعه کنید.

ساحل زیتون

با داشتن مدرسه غواصی در همه سطوح (مبتدی تا پیشرفته)، ساحل زیتون در قشم (بخشی از پارک زیتون) یک ساحل عالی برای ورزش‌های آبی است. رستوران‌های زیادی در اطراف این منطقه قرار دارند تا غذاهای مختلف دریایی را به افراد ارائه دهند. احتمال این وجود دارد که غذاهای دریایی این منطقه را در هیچ جای دیگر ندیده باشید؛ اختاپوس و میگو که در ادویه‌های محلی مانند زردچوبه، میخک و گلبرگ‌های گل رُز خشک شده برای ایجاد طعمی متفاوت استفاده می‌شوند. برخی از مکان‌های تفریحی در کنار سواحل هستند که برای گوش دادن به موسیقی زنده می‌توانند لذت بخش باشند؛ بنابراین در هنگام تماشای دریا، می‌توانید تجارب به یاد ماندنی زیادی را کسب کنید. اگر قصد سفر به جزیره قشم را دارید بهتر است قبل از سفر، اقدام به اجاره خانه در قشم نمائید.

سواحل بندر عباس

در جنوب ایران در سواحل بندرعباس، می‌توانید در امتداد شیب ملایم ماسه‌های نرم قدم بزنید. این امر برای خانواده‌هایی که کودک دارند، می‌تواند به معنای ساخت خانه و احجام ماسه‌ای باشد. زمستان بهترین زمان برای بازدید از این سواحل است، زیرا رطوبت کمتری در این منطقه از کشور وجود دارد و با داشتن دمای آب تا 24 درجه سانتی‌گراد (75 درجه فارنهایت) در دی ماه، هنوز هوا برای به اندازه کافی دلپذیر است. در کنار آب تنی، حتی می‌توانید خود را برای تجربه لذت بخش تفریحات آبی آماده کنید. برای سفر و اجاره سوئیت در بندرعباس بهترین گزینه اجاره سوئیت به صورت آنلاین است.

ساحل ریشهر

ساحل ریشهر در بوشهر واقع شده است که نزدیک به شهرهای بزرگی مانند آبادان و شیراز است. این ساحل حتی برای مسافران خارجی نیز بسیار جذاب است. ساحل ریشهر دارای منظره‌ای شنی و صخره‌ای است که پیاده روی مکانی زیبا و جذاب باشد. ساحل همچنین برای فعالیت‌های آبی مانند قایق‌های پُرسرعت، امکانات خوبی دارد. باز هم، بهتر است در زمستان که درجه حرارت سردتر است، به این منطقه سفر کنید. به هر روی، ساحل ریشهر یکی از منحصر به فردترین مناطق در جنوب کشور است که هر گردشگری را به خود می‌خواند.

هر وقت به سواحل جنوب کشور سفر کردید، یادتان باشد که باید به دنبال یک اقامتگاه خوب بگردید. برای راحتی کار شما و اطمینان از کیفیت خدمات، سایت شب بهترین انتخاب ممکن است. می‌توانید با مشاهده قیمت‌ها، امکانات و بررسی اقامتگاه‌های مختلف، اقدام به رزرو و اجاره ویلا، سوئیت و آپارتمان کنید.

971 نمایش