تاریخ انتشار: چهارشنبه, 08 مرداد 1399 ساعت 16:46

راهنمای خرید انواع مبل ریلکسی

راهنمای خرید مبل ریلکسی

حدود یک قرن می باشد که صندلی های ریلکسی به عنوان یکی از راحت ترین نوع مبلمان پای خود را در زندگی ما باز کرده است. این نوع از مبلمان حس آرامش را برای صاحبان آنها به ارمغان آورده است.

با پیشرفت تکنولوژی انواع ویژگی ها به این از محصولات اضافه شده است. صرفه جویی در فضا ، الکتریکی شدن برخی از ویژگی های خاص آنها می باشد.

به یاد داشته باشید که راحتی شما مهمترین بخش از فرایند انتخاب و خرید است .در این راهنما تلاش شده است تا با معرفی از انواع مبلمان ریلکسی اطلاعات مفیدی به شما منتقل شود.

 

اندازه اتاق شما

اولین موردی که اهمیت بسیار زیادی زرد این است که شما چقدر فضا برای آن در نظر گرفته اید. معمولا مبل ریکسی بیشتری نسبت به سایر مبل ها اشغال میکنند اما برخی از مدل های جدید نیز نسبتا فضای کمی اشغال میکنند.

در هنگام خرید بین دو دسته مبل را اندازه بگیرید . همچنین مبل را در حالت باز یا لم نیز اندازه بگیرید تا مشخص شود در بیشترین حالت چقدر فضا میگیرد.

یک دیگر از مواردی که باید مشخص شود این است که چه کسی قرار است از آن استفاده کند. آیا زمانیکه شخص روی آن مینشیند پاهای آن روی زمین قرار میگیرد ؟ بررسی کنید در حالت نشسته سر شما در موقعیت راحتی قرار دارد ؟

 

راحتی

اگر در اندازه مشکلی ندارید راحتی نشتن روی آن را تست کنید. چون مبل های ریلکسی برای استفاده بلند مدت معمولا استفاده میشوند ، پس بررسی کنید آیا در درازمدت از آن خسته می شوید ؟

مشخصات فنی

مشخصات فنی یکی از آیتم های تاثیر گذار در انتخاب بین مدل های مختلف می باشد. حتما به بررسی کلاف یا استراکچر این مبل بپردازید. ببینید کلاف ببینید چگونه اتصالات ان به یکدیگر متصل شده است. آیا مکانیزم آنها به راحتی عمل میکند یا نه ؟ به جای پرچ ها و پیچ ها به دقت نگاه کنید. اگر پرچ ها خوب متصل نشده باشند ، استفامت خوبی نخواهد داشت. به ریزه کاری های اتصال قطعات مختلف مثل دسته ها ، پشتی و ... بسیار دقت کنید.

 

انواع ویژگی های مبل ریلکسی

 

مبل های ریلکسی جدید قابلیت های زیادی نسبت به قبل پیدا کرده اند .  شما می تواندی صندلی های ریلکسی جدید را از این لینک مشاهده کنید . در زیر برخی از این امکانات و ویژگی های این نوع از مبلمان آمده است :

موتور دستی یا برقی : حالت دستی یا برقی تبدیل به حالت لم یا بلعکس.

پایه گردان : برخی از انواع آنها دارای پایه دایره ای چرخان می باشد

پشتی ماساژور : در برخی از مدل ها موتور اضافه ای در پشتی برای ماساژ کمر و گردن قرار داده شده است

حالت راک : برخی از مدل های ریلکسی حالت راک نیز دارند

جنس پارچه یا چرم

وقتی نوبت به پوشش روی مبل یا صندلی ریلکسی می رسد ، شما هزاران انتخاب دارید. شما می توانی از چرم های  طبیعی ، چرم های مصنوعی ، جیر، محمل و..

.

اما هر کدام از آنها بستگی به سلیقه شما دارد . ضمن آنکه دکوراسیون منزل شما نیز موثر در انتخاب می باشد.  این امکان در فروشگاه اینترنتی مبل 24 فراهم ده است که با گزینه های مختلفی از پارچه و چرم جهت انتخاب مواجه شوید.

خرید آنلاین مبل ریلکسی

این امکان برای اولین بار در ایران فراهم گردیده است که شما به طور آنلاین با انتخاب انواع پارچه ، خرید خود را انجام دهید و بدون واسطه با کمترین هزینه کالا را مستقیما از تولید کننده آن دریافت نمایید. برای خرید آنلاین مبل ریلکسی می توانید به سایت مبل 24 به آدرس www.mobl24.com  مراجعه نمایید.

3688 نمایش

نظر دادن