تاریخ انتشار: سه شنبه, 07 مرداد 1399 ساعت 14:00

لحظه رویارویی دو شیر در پارک ملی هند + ویدئو

ویدئوی رویارویی و مبارزه دو شیر نر و ماده در یکی از پارک های ملی حیات وحش هند مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.  

شیر با نماد سلطان جنگل شناخته می‌شود؛ همه حیوانات در مقابل این جانور مغلوب شناخته می‌شوند. حال تصور کنید دو شیر در یک پارک حفاظت شده در مقابل یکدیگر قرار بگیرند. این اتفاقی است که به تازگی در پارک ملی جنگلی «گیر» در ایالت گجرات هند رخ داد.

عده‌ای از گردشگران حین بازدید با خودرو از این پارک، تصادفا با صحنه رویارویی یک شیر نر در مقابل یک شیر ماده روبه رو شدند. گردشگران این صحنه تماشایی و جالب را با تلفن همراه خود ثبت کردند. در این ویدئو مشاهده می‌شود این دو شیر نر و ماده هر یک تلاش می‌کنند تا قدرت خود را برای دیگری به نمایش بگذارند. در حالی که هر دو شیر با پرتاب پنجه های خود به سمت یکدیگر غرش می‌کنند بدون آسیب رساندن به هم تلاش می‌کنند تا بر یکدیگر فائق شوند.

ویدئوی تماشایی و جالب مواجه دو شیر در پارک ملی «گیر» توسط یک عکاس حیات وحش با نام «زوبین آشارا» تهیه شد. او این ویدئوی ۲۲ ثانیه‌ای را با عنوان «The Royal Affair» در توئیتر به اشتراک گذاشت. این ویدئو با این عنوان طنز مورد توجه کاربران قرار گرفت و بیش از ۲۰۰ هزار بیننده را به خود جلب کرد. در ادامه می‌توانید ویدئوی مذکور را مشاهده کنید:

رسانه

2183 نمایش

نظر دادن